Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Eerlijk gezegd ben ik er met mijn hoofd niet bij en ergens in de verte verwacht ik vandaag de totale instorting van PSV.
Misschien omdat de sterkhouders ook al steken laten vallen?
Ik had dat tegen Juventus totaal niet.
Mischien maar volgen via het forum. Beter voor de bloeddruk.
De Bosz periode is een koortsdroom. Na jaren aan dramatische tot ''net niet'' seizoenen ineens het seizoen van je leven, waarin PSV echt weer even met grote afstand de allerbete was. In Europa lieten we ons ook nog eens zien. En dan nu weer terug naar een dramatisch seizoen. Het blijft toch wonderlijk dat PSV maar niet eens structureel een aantal seizoenen op rij top kan zijn.Lang geleden dat ik een wedstrijd van PSV halverwege heb uitgezet en iets anders ben gaan kijken. Toch helaas net het nieuws moeten lezen dat het 1-7 is geworden. Ik ben echt met de stomheid geslagen. Het voelt haast als een soort rouwperiode.
Kritisch? Geen probleem. Dat is prima en inhoudelijk. Graag zelfs. De beste posts zijn van mensen die kritisch zijn. Zelfs sommige van jou post ben ik het gewoon mee eens.Dat geldt meer voor jou, als je hier kritisch bent
Nee. Als je iedere keer dat het slecht gaat opeens in wedstrijdtopics gaat zeiken en dan ook nog eens gaat roepen dat PSV maar moet verliezen zodat Bosz weggaat. Dan vind ik dat 'nep-supporter' gedrag. Supporters staan achter hun club en gaan niet roepen om tegengoals. Dat vind ik.of je zegt niet wat jij wilt ben je een nep supporter.
Nee dat ben ik niet. Daarom noemde ik ook geen namen. Laat dat mensen zelf maar bedenken. Hoef ik niet te doen. Ik kaarten alleen een irritatie aan.Ik denk dat iedereen hier op het forum een echte PSV supporter is en jij bent niet degene die kan beoordelen of dat nep supporters zijn. O ja die ajax forumers horen daar niet bij! Roepen dat sommige nepsupporters zijn is geen sterke reactie maar eigenlijk een beetje sneu.
- geen tweede spits, en daar tel ik perez niet bij.
Verschillen van mening is gezond, maar ik noem niemand een nepsupporter. Ik zeik niet ik ben alleen cynisch en kritisch en je zegt iedere keer dat het slecht gaat, nou daarom ben ik hier bijna elke dag want in 2025 is het buiten Juventus alleen maar slecht. Ik zei gisteren vroeg in de wedstrijd, ik hoop dat het onder de 10 blijft. Dat was cynisch en uiteindelijk bijna waarheid geworden.Kritisch? Geen probleem. Dat is prima en inhoudelijk. Graag zelfs. De beste posts zijn van mensen die kritisch zijn. Zelfs sommige van jou post ben ik het gewoon mee eens.
Nee. Als je iedere keer dat het slecht gaat opeens in wedstrijdtopics gaat zeiken en dan ook nog eens gaat roepen dat PSV maar moet verliezen zodat Bosz weggaat. Dan vind ik dat 'nep-supporter' gedrag. Supporters staan achter hun club en gaan niet roepen om tegengoals. Dat vind ik.
Nee dat ben ik niet. Daarom noemde ik ook geen namen. Laat dat mensen zelf maar bedenken. Hoef ik niet te doen. Ik kaarten alleen een irritatie aan.
Verschillen beide van mening. Dat mag ook.
Dan was jij het niet of heb ik je verkeerd geinterpeeteerd en hoefde je niet aangesproken te voelen.Verschillen van mening is gezond, maar ik noem niemand een nepsupporter. Ik zeik niet ik ben alleen cynisch en kritisch en je zegt iedere keer dat het slecht gaat, nou daarom ben ik hier bijna elke dag want in 2025 is het buiten Juventus alleen maar slecht. Ik zei gisteren vroeg in de wedstrijd, ik hoop dat het onder de 10 blijft. Dat was cynisch en uiteindelijk bijna waarheid geworden.
Ik voel me niet aangesproken en wat anderen van mij vinden zit ik niet zo mee. Alleen iedere supporter heeft zijn eigen emotie en mening en iedereen gaat er anders mee om, dan stoort het me dat je het woord nepsupporters in je mond neemt.Dan was jij het niet of heb ik je verkeerd geinterpeeteerd en hoefde je niet aangesproken te voelen.
Dat kan niet als die noooit minuten mogen maken in het eerste en er liever een half bejaarde Spanjaard worst gehuurd. Ook is dit waar voor Babadi en Land, het maakt niet uit hoe gruwelijk uit vorm men de sterkhouders zijn ze komen er niet in. Het lijkt me toch logischer om spelers die na blessures terugkomen eerst eens 5-10-15 etc minuten te geven. Wat Bosz doet is die gasten 1 keer 20-30 minuten laten invallen. Ongeacht hoe slecht of anoniem dat gaat direct terug de basis in (Veerman, Schouten).Eigenlijk sws zorgelijk dat we geen derde spits hebben (jeugd). Je zou eigenlijk bij een club als psv wel verwachten dat de spits van jong psv de rol van perez zou kunnen vervullen. Ik maak me best zorgen om die instroom.
Maar ik heb er niet heel veel zicht op.
Oke prima. Fijn dat ik ook mijn emotie en mening mag hebben.Ik voel me niet aangesproken en wat anderen van mij vinden zit ik niet zo mee. Alleen iedere supporter heeft zijn eigen emotie en mening en iedereen gaat er anders mee om, dan stoort het me dat je het woord nepsupporters in je mond neemt.
Helemaal eens. Dat afbranden van Stewart is erg opportunitisch. Wel is er aan het begin van het seizoen te weinig door geselecteerd, zeker op de backposities. Maar goed, iedereen dacht dat het wel goed zat - niet onbegrijpelijkVolledig oneens maar dat moet kunnen hier!
Ik vind Dest, Schouten, Tillman, Lang, Flamingo en Pepi allemaal knappe en best verrassende aanwinsten. Karsdorp is een tegenvaller maar is huur.
De voorzitter van de PSV supportersvereniging, Rob Bogaarts, stelt (in de Telegraaf) dat er geen paniek mag ontstaan en de focus moet liggen op het binnen halen van de 2e plaats. Hij vervolgt zijn statement dat ontslaan van Bosz geen zin heeft en dat de club structureel goed wordt geleid. Tevens stelt hij dat de boosheid van de achterban wel meevalt en we na dit seizoen moeten evalueren. Who the FUCK is hij dan en onder welke steen komt hij gekropen. Nadat Stewart, Bosz en een hoop spelers zijn ontslagen/vervangen lijkt het me ook tijd voor een nieuwe voorzitter van onze supportersvereniging en dan gaan we pas evalueren!
Niet eens dat iedereen wel dacht dat het goed zat. Er waren veel kritische geluiden over het behouden van Boscagli/Benitez, die beiden graag weg wilden. Genoeg vrees voor een ineenstorting van de vorm van deze twee spelers, en dat blijkt terecht. Er was inderdaad veel kritiek op de backposities, zeker omdat het kopen van Dest betekende dat je dus al met een fixe blessure van een sleutelspeler je nieuwe seizoen inging. En dan hebben we het nog niet eens over de ''we wachten 2 van de 3 maanden op Van den Berg en als die (shocker!) toch voor een PL salaris kiest gaan we nog even een paar weken paniekvoetbal spelen'' saga, waardoor de zo gewenste ervaren verdediger niet kwam, waardoor je CV gilde nu bestaat uit een ervaren CV die het vuur mist en twee ruwe diamanten.Helemaal eens. Dat afbranden van Stewart is erg opportunitisch. Wel is er aan het begin van het seizoen te weinig door geselecteerd, zeker op de backposities. Maar goed, iedereen dacht dat het wel goed zat - niet onbegrijpelijk
Gratz! Zet dingen als voetbal altijd wel in perspectiefNa een lange afwezigheid hier (vader geworden, andere prioriteiten etc.) dacht ik, ik kom toch weer eens kijken hoe het ervoor staat na gisteren.

Thanks! Moet wel eerlijk bekennen dat het schijtseizoen vorig jaar wel hielp met de keuze om het voetbal even iets minder te volgen en te kiezen voor andere zaken.Gratz! Zet dingen als voetbal altijd wel in perspectief![]()
Gefeliciteerd met het vaderschap!Na een lange afwezigheid hier (vader geworden, andere prioriteiten etc.) dacht ik, ik kom toch weer eens kijken hoe het ervoor staat na gisteren. Waardeloze wedstrijd natuurlijk.
Ik ben wel van mening dat PSV een stuk minder slecht is qua spelers dan sommigen hier nu doen blijken, de organisatie klopt nu gewoon voor geen kant meer. Men is niet meer gewend dat het niet vanzelf gaat (wat natuurlijk ruim een jaar wel het geval was) en dan is de knop omschakelen als het tegenzit blijkbaar gewoon heel moeilijk. Als je ziet dat veel van dezelfde spelers van Ajax vorig jaar nu ineens wel best prima kunnen spelen in een gedegen organisatie weet ik zeker dat dit bij PSV ook het geval zal zijn als Bosz vervangen wordt door een ander type trainer.
Kortom, het hele elftal eruit flikkeren voor iets compleet nieuws zal echt niet de oplossing zijn in mijn optiek.
Gek...ik vond vorig seizoen dan juist geweldig!Thanks! Moet wel eerlijk bekennen dat het schijtseizoen vorig jaar wel hielp met de keuze om het voetbal even iets minder te volgen en te kiezen voor andere zaken.
Hij is van de verkeerde kant zogezegd.Gek...ik vond vorig seizoen dan juist geweldig!