PSV - Arsenal | Dinsdag 4 maart | Eindstand 1-7

Rednas

Administrator
Administrator
nwTXkwc.png

9TWBDok.png

Laatst bewerkt:
Tja morgen proberen aan kaartjes te komen of niet? Ik moet er nog maar even een nachtje over slapen.
Want met de inzet van gisteren wordt het de oudste uitslag tegen Arsenal.

Tja morgen proberen aan kaartjes te komen of niet? Ik moet er nog maar even een nachtje over slapen.
Want met de inzet van gisteren wordt het de oudste uitslag tegen Arsenal.
Ik zou het altijd doen als je ze kan bemachtigen. Al is het maar om Arsenal live aan het werk te zien :S:

Ik zou het altijd doen als je ze kan bemachtigen. Al is het maar om Arsenal live aan het werk te zien :S:
Uiteindelijk toch een kaart bemachtigd. Alleen dit keer in mijn eentje. Mijn oudste mocht niet mee van de vrouw (iets met school of zo :maniac: )
Kom vanuit het noorden. Indien ik iemand kan oppikken langs de route om kosten wat te splitten hoor ik het wel.

Ah ik ben een soort mascotte. De laatste Europese thuisnederlaag waar ik bij ben geweest is Barcelona thuis. Heb in de tussentijd toch menig wedstrijd bezocht in de CL en EL.
Gelukkig ook enkele met vakantie en corona gemist (nederlagen Rangers en Granada o.a).

:hope:

We hebben al meer dan 22 jaren thuis niet meer verloren van Arsenal. :)
Die wedstrijd weet ik dan nog wel heel goed. Dat was een reality-check met een snelle goal. Wel een mooi team van Arsenal toen nog met Henry, Bergkamp, Kanu, Wiltord en Vieira

Ah ik ben een soort mascotte. De laatste Europese thuisnederlaag waar ik bij ben geweest is Barcelona thuis. Heb in de tussentijd toch menig wedstrijd bezocht in de CL en EL.
Gelukkig ook enkele met vakantie en corona gemist (nederlagen Rangers en Granada o.a).

:hope:
Laten we het hopen…

Ik denk niet dat Arsenal erg onder de indruk is van PSV, zoals we de afgelopen 2 maanden spelen.....Ik vrees dus voor een ruim verlies .....eindstand 0-3

Tot nu toe is PSV slecht in de competitie en goed in de Champions League. Dus daar gaan we gewoon mee door. 2-1

Terug
Bovenaan Onderaan