PSV - Apollon Limassol | Donderdag 22 augustus | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
E0VDUQi.png
 
Moeilijke tegenstander! Deze gaat niet meevallen! En als klap op de vuurpijl kan ik niet naar het stadion.... andere verplichtingen?
 
Word natuurlijk weer volop gepruts waar het beide kanten op kan, reactie van Bommeltje kan je al raden ' ja maar het zijn jonge wilde honden '
 
Ik zet in op een uitschakeling tegen deze club. Verwacht ze veel sterker dan men doet vermoeden. Het is jammer, maar ik ga mijn verwachtingspatroon verlagen, zodat ik dit seizoen alleen maar meevallers heb. Ik vertrouw erin dat ons team het wel kan, maar het gewoon niet wil lukken. Hopelijk dat het deze wedstrijd eindelijk een keer wél lukt :speechless:.
 
Als PSV aanstaande zondag overtuigend wint van Heracles, dan heb ik vertrouwen in een goede afloop....zo niet, dan zie ik het zeer somber in voor het bereiken van de volgende ronde.
 
Word natuurlijk weer volop gepruts waar het beide kanten op kan, reactie van Bommeltje kan je al raden ' ja maar het zijn jonge wilde honden '

Hij zal wel weer roepen voor de wedstrijd, dat Limassol niet bekend is bij iedereen en dat ze 'maar' uit Cyprus komen. Ff de clown uithangen, ff de tegenstander weer onderschatten zoals tegen de Noren gisteren.

Nee, als PSV niet heel gauw beter gaat spelen, en gaat ophouden met Bergwijn op 10. Dan kan het in de thuiswedstrijd al klaar zijn.
 
Hij zal wel weer roepen voor de wedstrijd, dat Limassol niet bekend is bij iedereen en dat ze 'maar' uit Cyprus komen. Ff de clown uithangen, ff de tegenstander weer onderschatten zoals tegen de Noren gisteren.

Nee, als PSV niet heel gauw beter gaat spelen, en gaat ophouden met Bergwijn op 10. Dan kan het in de thuiswedstrijd al klaar zijn.
Van Bommel onderschatte de tegenstander juist niet. Gaf juist aan dat het matige niveau juist voor moeilijkheden bij PSV kon zorgen. Klopte toch?
 
Van Bommel onderschatte de tegenstander juist niet. Gaf juist aan dat het matige niveau juist voor moeilijkheden bij PSV kon zorgen. Klopte toch?

Wat hij ook roept, het klopt altijd.
- Matige tegenstander dus psv kan het moeilijk krijgen
- Zware tegenstander dus psv moet er voor vechten

Eind van de rit klopt het altijd dat psv het moeilijk heeft met iedereen, hoe zijn zin ook begint is dan niet belangrijk
Hier een leuk stuk over Bommeltje
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/08/0...ie-zijn-kracht-moet-leren-beteugelen-a3969608
 
Wat hij ook roept, het klopt altijd.
- Matige tegenstander dus psv kan het moeilijk krijgen
- Zware tegenstander dus psv moet er voor vechten

Eind van de rit klopt het altijd dat psv het moeilijk heeft met iedereen, hoe zijn zin ook begint is dan niet belangrijk
Hier een leuk stuk over Bommeltje
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/08/0...ie-zijn-kracht-moet-leren-beteugelen-a3969608
Hmmmm, positief stuk. Ik hoop dat het zo uitkomt. Ik begin juist mijn vertrouwen wat te verliezen.
 
Je verwacht het vooraf al en tot nu toe lijkt het telkens uit te komen. Heel lang 0-0 of de 0-1 tegen krijgen als het tegen zit. Die cyprioten zijn naar hun middelen geen koekenbakkers. Als er al gewonnen wordt thuis, zal dit nipt zijn (1-0 of 2-1) en wordt het daar uit enorm billenknijpen. Ik ben er daadwerkelijk heel nerveus voor. Wat zou ik toch een moord doen voor weer eens een comfortabele overwinning. Dat het gewoon eens 3-0 wordt thuis en je niet een week in zenuwen zit voor de uitwedstrijd.
 
Van Bommel moet nu eens eindelijk ophouden met de hand boven het hoofd houden van Rosario, Bergwijn op 10 zetten en Sadilek als back gebruiken. De afgelopen wedstrijden hebben zijn ongelijk ruimschoots bewezen.
 
Bruma - Malen - Bergwijn
Guti - Ihattaren - Hendrix/Rosario
Boscagli - Viergever - Baumgartl - Dumfries
Zoet

Met deze opstelling zou het gewoon moeten kunnen. Kom op Mark, het is niet zo moeilijk. Hendrix of Rosario blijft mij om het even. Hendrix verdient wel weer een kans, maar ga er niet vanuit dat v Bommel dit ook zo ziet. Unnerstal zal nog niet wedstrijdfit genoeg zijn, als hij al de kans zal krijgen tzt.
 
Van Bommel moet nu eens eindelijk ophouden met de hand boven het hoofd houden van Rosario, Bergwijn op 10 zetten en Sadilek als back gebruiken. De afgelopen wedstrijden hebben zijn ongelijk ruimschoots bewezen.
ADO verslagen en een ronde verder in de EL-voorronde....
 
Hij zal wel weer roepen voor de wedstrijd, dat Limassol niet bekend is bij iedereen en dat ze 'maar' uit Cyprus komen.

Ik vind dit zo dom altijd als trainers, verslaggevers, commentatoren of journalisten dit doen. Alsof voetballiefhebbers alleen maar de Europese topclubs kennen.

Maar goed, on topic: Gaat een zware wedstrijd worden, denk ik. Ik denk dat we tegen deze club er uit gaan.
 
ADO verslagen en een ronde verder in de EL-voorronde....
Het gaat mij in deze niet om de uitslag, maar de manier van spelen van genoemde spelers. Vind je Sadilek nu echt goed als back...?? Vind je Rosario overtuigen op het middenveld en als aanvoerder..?? Komt Bergwijn tot zijn recht op 10...?? In de afgelopen wedstrijden heeft Mark steeds deze spelers op die manier gebruikt en het rendement was zeer matig....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan