PSV - Apollon Limassol | Donderdag 22 augustus | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
In de eerste 10 minuten van de wedstrijd tegen Heracles kwam PSV een paar keer goed weg, vanwege een rommelig begin en fouten in de verdediging. Als dat donderdag weer gebeurt, dan denk ik dat we binnen 10-15 minuten met 1-0 achterstaan tegen Limasol. Het is dus belangrijk hoe onze jongens voorbereid worden en het veld opgestuurd worden door Mark. Vooralsnog blijf ik pessimistisch, gelet op het povere spel van PSV gisteren tegen Heracles. In de Beker en Europese wedstrijden gelden andere wetmatigheden dan in de competitie. En vaak genoeg is gebleken dat PSV niet over stalen zenuwen beschikt als ze onder druk moeten spelen in dit soort wedstrijden. Ik laat me desondanks graag verrassen door onze jongens en Mark.
Klopt ja. Hoe heet die topscorer ook al weer?
 
Net kaarten besteld voor deze wedstrijd. Na afloop onze TD maar eens opzoeken met zijn gelegenheidsscouting. Nu weer gonzales van Stuttgart. Als er een voetballer uot de eredivisie op dezelfde camping zit als de td dan loopt ie de kans om aangetrokken te worden.
 
Als voor Doan bijna 14 miljoen euro gevraagd wordt, dan graag vandaag 15 miljoen euro bieden op Stengs en hem binnen 10 dagen voor 20 miljoen euro vastleggen ....
 
Net kaarten besteld voor deze wedstrijd. Na afloop onze TD maar eens opzoeken met zijn gelegenheidsscouting. Nu weer gonzales van Stuttgart. Als er een voetballer uot de eredivisie op dezelfde camping zit als de td dan loopt ie de kans om aangetrokken te worden.

Ik weet niet wie de sterspeler van Apollon is, maar ik verwacht na donderdag dat JDJ te kennen geeft hem al sinds jeugdtoernooien te volgen.
 
Wie van hier heeft de kaart voor de wedstrijd gekocht ?

Update: sorry zag net boven mijn bericht.

Ik heb jullie advies nodig, want ik weet niet voor welke vak ik moet de kaart kopen.

Ik ben namelijk jaren in buitenland gewoond en nooit in Philips stadion geweest en sinds kort ik woon terug in Nederland en heb mijn seizoenskaart al binnen dus wil kaart kopen voor wedstrijd... kan wat advies gebruiken
En als naast iemand van hier dan zou geweldig vinden

Alvast bedankt
 
Wie van hier heeft de kaart voor de wedstrijd gekocht ?

Update: sorry zag net boven mijn bericht.

Ik heb jullie advies nodig, want ik weet niet voor welke vak ik moet de kaart kopen.

Ik ben namelijk jaren in buitenland gewoond en nooit in Philips stadion geweest en sinds kort ik woon terug in Nederland en heb mijn seizoenskaart al binnen dus wil kaart kopen voor wedstrijd... kan wat advies gebruiken
En als naast iemand van hier dan zou geweldig vinden

Alvast bedankt

Ligt er aan wat je wil. Sfeer? Dan oost of vak U. Juist wat rustiger? Dan ver van oost.
Wil je veel overzicht dan zou ik tweede ring gaan zitten en het liefst de voorste rij.
Ik kom zelf ook niet super vaak in het stadion maar hoop dat mijn info toch een beetje nuttig voor je is.
 
Nou, als de wedstrijd van donderdag de mindere versie van die van zojuist wordt, wordt het een hele opgave deze uit te kijken.
 
Ligt er aan wat je wil. Sfeer? Dan oost of vak U. Juist wat rustiger? Dan ver van oost.
Wil je veel overzicht dan zou ik tweede ring gaan zitten en het liefst de voorste rij.
Ik kom zelf ook niet super vaak in het stadion maar hoop dat mijn info toch een beetje nuttig voor je is.
Heel erg bedankt, ik ga zeker weten voor de sfeer en ik hoop dat ze gaan goed spelen anders Mark gaat mijn stem hele wedstrijd horen lol

Tja ik ga alleen want de rest van mijn familie is voor AZ of Ajax en broertje andere PSVer is in buitenland voor werk
 
Heel erg bedankt, ik ga zeker weten voor de sfeer en ik hoop dat ze gaan goed spelen anders Mark gaat mijn stem hele wedstrijd horen lol

Tja ik ga alleen want de rest van mijn familie is voor AZ of Ajax en broertje andere PSVer is in buitenland voor werk

Ik had heel graag samen met je op Oost of U sfeer willen maken, maar ik heb de keuze gemaakt om de wedstrijd aan me voorbij te laten schieten...

Ik ben tegen Haugesund op U geweest, daarover mijn mening:
  • Dichtbij het veld
  • Redelijk goed overzicht
  • Geen vaste plek
  • Staanplek
  • Ruimte genoeg aan het gangpad
  • Mooi zicht op Oost
  • Oost goed hoorbaar
  • Weinig sfeermakers op U
In tegenstelling tot LL waar ik normaal zit:
  • Verder van veld
  • Goed overzicht
  • Vaste plek (hoewel tegen Haugesund je overal kon zitten)
  • Zitplaats (hoewel tegen Haugesund je kon staan)
  • Genoeg zitruimte, weinig ruimte om te staan
  • Redelijk (ander) zicht op Oost
  • Oost matig hoorbaar
  • Weinig sfeermakers op LL
Zingen kan je overal, de vraag is meer, rondom wat voor mensen wil je zitten? Wil je sfeermakers die 90 minuten lang zingen? Net iets rustiger? Of juist geen sfeermakers? De tweede vraag is hoe belangrijk je overzicht vindt. Voor overzicht zou ik niet op Oost gaan zitten. Op U of LL kun je ook een feestje bouwen, maar dan meer alleen in plaats van met anderen.

Oftewel: Ik heb geen duidelijk antwoord. Het is vooral afhankelijk van wat jij wilt.
 
Ik had heel graag samen met je op Oost of U sfeer willen maken, maar ik heb de keuze gemaakt om de wedstrijd aan me voorbij te laten schieten...

Ik ben tegen Haugesund op U geweest, daarover mijn mening:
  • Dichtbij het veld
  • Redelijk goed overzicht
  • Geen vaste plek
  • Staanplek
  • Ruimte genoeg aan het gangpad
  • Mooi zicht op Oost
  • Oost goed hoorbaar
  • Weinig sfeermakers op U
In tegenstelling tot LL waar ik normaal zit:
  • Verder van veld
  • Goed overzicht
  • Vaste plek (hoewel tegen Haugesund je overal kon zitten)
  • Zitplaats (hoewel tegen Haugesund je kon staan)
  • Genoeg zitruimte, weinig ruimte om te staan
  • Redelijk (ander) zicht op Oost
  • Oost matig hoorbaar
  • Weinig sfeermakers op LL
Zingen kan je overal, de vraag is meer, rondom wat voor mensen wil je zitten? Wil je sfeermakers die 90 minuten lang zingen? Net iets rustiger? Of juist geen sfeermakers? De tweede vraag is hoe belangrijk je overzicht vindt. Voor overzicht zou ik niet op Oost gaan zitten. Op U of LL kun je ook een feestje bouwen, maar dan meer alleen in plaats van met anderen.

Oftewel: Ik heb geen duidelijk antwoord. Het is vooral afhankelijk van wat jij wilt.

Bedankt

Aangezien het is de eerste keer dat ik een wedstrijd mee maak in Phillips stadion sinds ik ben fan ( 2004 ) geworden van PSV wil ik de goede sfeer mee maken waar ze hele wedstrijd lang gaan zingen, maar ook goede zicht op wedstrijd hebben.

Het word ook wat om met NS te reizen vanaf Arnhem want ik maag voor een tijdje niet rijden
 
Bedankt

Aangezien het is de eerste keer dat ik een wedstrijd mee maak in Phillips stadion sinds ik ben fan ( 2004 ) geworden van PSV wil ik de goede sfeer mee maken waar ze hele wedstrijd lang gaan zingen, maar ook goede zicht op wedstrijd hebben.

Het word ook wat om met NS te reizen vanaf Arnhem want ik maag voor een tijdje niet rijden
Gezien wat je zegt zou ik op oost gaan zitten, op VV ofoz dichtbij de sfeer maar met goed zicht.
 
Dit is wat Rik ervan vindt:


@RikElfrink


Tot gisteravond waren voor PSV-Apollon Limassol zo'n 15.000 kaarten verkocht. PSV rekent donderdagavond op ongeveer 20.000 toeschouwers, maar hoopt op meer. Wedstrijd is van groot belang, tegen een tegenstander die aanmerkelijk hoger mag worden aangeslagen dan FK Haugesund.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan