PSV - Ajax | Zondag 28 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Foutje scheids dan. De VAR kan hier in ieder geval niks mee.

Tja, ik moet zeggen dat ik inmiddels wel weer klaar ben met de frustratie. Ja, PSV had de scheidsrechter niet mee. In onze ogen heeft Ajax dit veel te vaak. Dat is allemaal niet leuk, maar het blijft nog steeds 1-1. Sorry voor deze dooddoener.
En zo is het. Niet in blijven hangen. Wordt je ook niet een leuker persoon van. Voor jezelf en omstanders.
 
Tja, ik moet zeggen dat ik inmiddels wel weer klaar ben met de frustratie. Ja, PSV had de scheidsrechter niet mee

Mee of niet mee is niet waar het mij om gaat. Het os domweg een feit dat het merendeel van de scheidsrechters de regels nooit goed toepassen. Of het nu in het voordeel of nadeel is, het moet gewoon niet kunnen.
 
Ben het niet eens met dat Zahavi penalty moment. Makkelie fluit al voor de eerste overtreding en zodoende kan ie geen voordeel meer geven cq. fluiten voor wat daarna gebeurt. Verder vind ik de overtreding van Malen op Tadic rood.
Volgens mij floot hij juist niet bij de eerste overtreding (voordeelregel) en vervalt daarmee het argument dat hij dan voor de eerste overtreding moet fluiten. Volgens mij had hij reglementair de bal op de stip mogen leggen voor de volgende overtreding op Dumfries.
 
Volgens mij floot hij juist niet bij de eerste overtreding (voordeelregel) en vervalt daarmee het argument dat hij dan voor de eerste overtreding moet fluiten. Volgens mij had hij reglementair de bal op de stip mogen leggen voor de volgende overtreding op Dumfries.
Heb het nog even teruggekeken en het klopt: hij geeft in 1e instantie voordeel en hij zag blijkbaar dus niks in de duikeling van Dumfries. Pech voor PSV, want een andere scheids had 'm wellicht gegeven.
 
Duikeling? Foutje VAR zou ik zeggen.
Mwoah.... Laten we hier niet verder over diuscussieren, dat heeft geen zin. Ik vind het geen overduidelijke strafschop. Dumfries gaat daar maar al te graag liggen en misschien heeft ie voor Makkelie inmiddels de schijn een beetje tegen.
 
Mwoah.... Laten we hier niet verder over diuscussieren, dat heeft geen zin. Ik vind het geen overduidelijke strafschop. Dumfries gaat daar maar al te graag liggen en misschien heeft ie voor Makkelie inmiddels de schijn een beetje tegen.
Schijn mag niets uitmaken. Is het een overtreding of niet? Hij wordt toch aardig van de sokken gelopen door Schuurs. Een filmpje zou helpen, als je wel wilt discussiëren.
 
Foutje scheids dan. De VAR kan hier in ieder geval niks mee.

Tja, ik moet zeggen dat ik inmiddels wel weer klaar ben met de frustratie. Ja, PSV had de scheidsrechter niet mee. In onze ogen heeft Ajax dit veel te vaak. Dat is allemaal niet leuk, maar het blijft nog steeds 1-1. Sorry voor deze dooddoener.
Klaar met de frustratie???
Man, besef je wel dat we anders gewonnen hadden, Ajax onder de druk was bezweken, we kampioen waren geworden, waarop een uitzinnig feest op het Stadhuisplein los was gebarsten en daar had ik mijn nieuwe, 20 jaar jongere vriendin aan de haak geslagen.
Nee, lekker die var en Makkelie...
 
Klaar met de frustratie???
Man, besef je wel dat we anders gewonnen hadden, Ajax onder de druk was bezweken, we kampioen waren geworden, waarop een uitzinnig feest op het Stadhuisplein los was gebarsten en daar had ik mijn nieuwe, 20 jaar jongere vriendin aan de haak geslagen.
Nee, lekker die var en Makkelie...
Dan hoop ik toch wel echt dat je boven de 37 bent.
 
Terecht punt dat Martinez daar geel had moeten krijgen, zeker als dat de overtreding is waar Makkelie voor fluit. Heeft Zahavi's shirt flink beet iig.

Maar hoe dan ook, ik blijf dit een pingel vinden. Totaal geen intentie om de bal te spelen door Schuurs, wat ie dan ook niet doet.
Koop er alleen helemaal niks voor.
Is wel extra voer voor een avondje jammeren na het volgende scheidsdebacle in de volgende PSV - ajax :maniac:
 
Maar dat zou niet mee moeten tellen toch?
Bij een professioneel scheidsrechter.
Zou zeker niet mee moeten tellen. Ik probeer ook maar te achterhalen wat scheidsrechters bezielt om niet of juist wel te fluiten. Dit geval is, naar mijn mening, eentje die je kunt geven maar die je ook kunt laten gaan. Hoe dan ook heeft Ajax in deze situatie het geluk mee.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan