PSV - Ajax | Zondag 28 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik moet nog 24 post doen voor echt mag posten huh

23

22

21

20

19

18

17

16

15 waarom moet ik deze onzin uitvoeren?
maar goed regels zijn regels

14

13

Oh ok nou prima
Ik begrijp het, ben hier niet om te klieren of te kwetsen, probeer wat zinnigs te zeggen

11

10

9

8

7 , maar nog niet helemaal

6 ik ga hier wijze dingen zeggen

5 voor niks, hoef er geen vergoeding voor

4

3 bij deze de groeten aan de moderator

2 kan niet wachten

1 ik zie psv stadion al

0 yesss
 
Goedendag zeg... had t daarstraks nog niet gezien, maar 100% een overtreding van Haller op Viergever bij t penaltymoment.

Zet t er idd maar bij op t lijstje o.O

En t hele penaltygebeuren heeft dik 4 minuten geduurd. En dan na 4.20 minuten affluiten. Tuurlijk.
Normaal fluiten ze al bij een klein duwtje, maar nu in een overvol strafschopgebied is kennelijk alles geoorloofd.
 
Er gebeurt teveel na dit duel, waardoor ze alleen checken of Dumfries wel hands maakt. Stel dat Haller direct had gescoord, dan was het wel beoordeeld.
Dat maakt het niet minder een blunder van de VAR (zoals hij gisteren meerdere van die 'momentjes' had), aangezien die alle tijd heeft om de beelden te bekijken. Van Makkelie begrijp ik het wel, die ziet sowieso niks fouts van Ajax
 
Ajax doet aangifte, grappig in het veld super boos worden omdat iemand je pussy noemt, maar wel naar buiten lopen met 3 beveiligers om je heen en als mensen wat roepen aangifte doen. Conclusie: Denzel heeft gelijk, tadic is een pussy.

Ehh. Ik weet even niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Heb eerlijk gezegd de beelden ook niet gezien. Ze schrijven bekogeld. Als dat zo is, snap ik best dat je als club een signaal wil afgeven. We moeten de spelers gewoon met rust laten.
 
Dat maakt het niet minder een blunder van de VAR (zoals hij gisteren meerdere van die 'momentjes' had), aangezien die alle tijd heeft om de beelden te bekijken. Van Makkelie begrijp ik het wel, die ziet sowieso niks fouts van Ajax
Helemaal eens. Zoals gezegd mogen ze van mij ook Makkelie naar de camera laten gaan om hem te laten beslissen. Je weet dan zeker dat alles nog een keer rustig bekeken wordt.
 
Ehh. Ik weet even niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Heb eerlijk gezegd de beelden ook niet gezien. Ze schrijven bekogeld. Als dat zo is, snap ik best dat je als club een signaal wil afgeven. We moeten de spelers gewoon met rust laten.
Als er iets naar hem gegooid is, is dat nooit goed en zitten die supporters zeker fout. Als supporter hoor je altijd van spelers af te blijven, ook als het tadic is
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan