PSV - Ajax | Zondag 28 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wordt een hele lastige natuurlijk, maar niets is onmogelijk. Uit bij Ajax hadden we er ook veel meer uit kunnen halen, en nu spelen we thuis.

Hopelijk hebben we tot dan de groep die we nu hebben en raakt er niemand meer geblesseerd. Wellicht nog Madueke terug en dan hebben we wat meer firepower voorin.

Wordt weer ouderwets spannend en heb er al zin in!
Dat ontbreekt inderdaad voorin vaak. Hoop dat het gebrek aan ritme niet te veel invloed zal hebben en dat hij op tijd fit is.
 
Geblesseerd, weet alleen niet of het zijn oog is of dat hij wat anders heeft.
Ten Hag zei voor de afgelopen wedstrijd iets in de trant van "problemen met het oog en het zicht moet eerst terugkeren voordat hij weer kan spelen". Klonk niet al te prettig
 
Ten Hag zei voor de afgelopen wedstrijd iets in de trant van "problemen met het oog en het zicht moet eerst terugkeren voordat hij weer kan spelen". Klonk niet al te prettig
Misschien dat hij de tegenstander dan ook beter ziet en niet van die vieze overtredingen maakt.
 
Nou, laten we zeggen dat we met Gotze en 35 minuten Ginkel het nog wel iets kan worden. Mauro maakt zn vieze meters wel, en zorgen dat we es de duels meteen goed ingaan. Ik heb wat gezeverd over Tagliadinges, en zo extreem hoeft het niet, maar even niet bang zijn een gele kaart te pakken.. hoe noemen ze dat, gogme?
 
Als er nog hoop was bij de coach en sommige spelers op toch nog een kampioenschap van PSV, dan zal dat stukje hoop na aanstaande zondag definitief verdwenen zijn, want ook deze Topper/ Classico gaat PSV verliezen....eindstand 1-3.
 
Nou, laten we zeggen dat we met Gotze en 35 minuten Ginkel het nog wel iets kan worden. Mauro maakt zn vieze meters wel, en zorgen dat we es de duels meteen goed ingaan. Ik heb wat gezeverd over Tagliadinges, en zo extreem hoeft het niet, maar even niet bang zijn een gele kaart te pakken.. hoe noemen ze dat, gogme?
Dat is een minuut meer dan alle minuten die Van Ginko dit seizoen heeft meegedaan volgens Transfermarkt. Ik hoop met je mee maar in hoeverre is hij nog de Van Ginkel die we kennen?
 
3-2. Tagkiafico doet toch mee, maakt smerige overtredingen en prachtige schwalbes. PSV heeft echter Ernst Faber bij het team gevoegd die bij een 1-2 stand 10 minuten voor tijd invalt. Hij gooit er een ouderwetsche sliding tegenaan waarbij hij, geheel per ongeluk, Tagliafico onder het gras duwt. Faber krijgt rood, tagliafico is rood.
Door dit signaal geeft PSV gas. Malen scoort 2-2, en in de laatste minuut scoort Rosario 3-2.

Fuck ratio, hallo emotie.
 
Nul vertrouwen.
Ik kan werkelijk niks verzinnen waardoor we nu ineens niet de wedstrijd verkloten in 'de slechte helft', waarbij het dan maar afwachten is of het bij één slechte helft blijft.
 
Nul vertrouwen.
Ik kan werkelijk niks verzinnen waardoor we nu ineens niet de wedstrijd verkloten in 'de slechte helft', waarbij het dan maar afwachten is of het bij één slechte helft blijft.
Omdat elke wedstrijd een nieuwe is, de bal rond is, enz enz?
 
Dat is een minuut meer dan alle minuten die Van Ginko dit seizoen heeft meegedaan volgens Transfermarkt. Ik hoop met je mee maar in hoeverre is hij nog de Van Ginkel die we kennen?
Ik weet niet. Hij zal nog niet helemaal wedstrijdfit zijn. Aan de andere kant, een langere invalbeurt is misschien goed om te zien waar hij nu staat. 10 minuten tegen ADO is leuk, maar laat m maar es tegen een Ajax langer spelen. We hebben met hem op dit moment toch niets te verliezen.. En dan komen we er ook achter in hoeverre hij nog echt iets kan toevoegen (ivm met doorselecteren)
 
Tja, Ajax moet een offday hebben en dan maken we kans. Een Ajax dat met de mes tussen de tanden speelt is op dit moment gewoon een klasse beter dan dit PSV. Maar wellicht een beetje hoop op Malen en Zahavi. Die Zahavi begint nu met de wedstrijd beter te spelen en dat vind ik wel leuk om te zien. Ik kijk uit naar een leuke spannende wedstrijd en anders gaat de TV weer uit. Zo simpel is het dan ook wel weer.
 
En qua opstelling? We weten het met deze trainer nooit, maar hoop toch op zoiets:

Mvogo
Dumfries - Teze - Viergever - Max
Ihataren - Rosario - Thomas
Zahavi - Gotze
Malen

Het enige voordeel is dat Ten Hag ook geen enkel idee heeft wat de opstelling van PSV gaat zijn. :)
 
Laatst bewerkt:
Over mes tussen de tanden gesproken. Quincy definitief naar Spartak. 8 miljoen, eventuele oplopend naar 11 miljoen.
Update: dacht dat ik op 'n ander draadje zat.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan