PSV - Ajax | Zondag 28 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat zijn de regels van vroeger. Die gaan bij PSV al lang niet meer op, want de uitkomst is eigenlijk altijd teleurstellend, de laatste x-aantal keren.

Conclusie, wij kunnen beter met vierkante ballen spelen!
 
Maar moeten die dan ook koud staan?
Persoonlijke voorkeur, lijkt me.
Ik vind Jägermeister ijs- en ijskoud niet zo lekker als lichtgekoeld. Het ijs haalt de smaak eraf in mijn beleving.
Dus, ze moeten maar kijken wat ze het liefst hebben. ;)
 
En qua opstelling? We weten het met deze trainer nooit, maar hoop toch op zoiets:

Mvogo
Dumfries - Teze - Viergever - Max
Ihataren - Rosario - Thomas
Zahavi - Gotze
Malen

Het enige voordeel is dat Ten Hag ook geen enkel idee heeft wat de opstelling van PSV gaat zijn. :)
Geen Boscagli?
 
Bokma-ballen!
Vaak is rond beter...Soms vierkant.

En ook als je zo'n fles in je bureaula hebt liggen. Zo'n vierkante fles rolt niet en dan kun je gewoon stiekem drinken zonder dat het hele kantoor je fles hoort rollen.

(is wel een pre/post covid grapje).
 
En ook als je zo'n fles in je bureaula hebt liggen. Zo'n vierkante fles rolt niet en dan kun je gewoon stiekem drinken zonder dat het hele kantoor je fles hoort rollen.

(is wel een pre/post covid grapje).
Hoestdrank zit ook vaak in vierkante flesjes. Opgelost.
 
Over mes tussen de tanden gesproken. Quincy definitief naar Spartak. 8 miljoen, eventuele oplopend naar 11 miljoen.
Update: dacht dat ik op 'n ander draadje zat.
Ah, Ajax loost de crimineel tegen verlies. Zo doen ze dat daar..
 
Week vd waarheid voor PSV. Deze wedstrijd moet gewonnen worden, het zou verschikkelijk zijn om ajax hier te zien winnen en zo goed als kampioen te zien worden.
 
Week vd waarheid voor PSV. Deze wedstrijd moet gewonnen worden, het zou verschikkelijk zijn om ajax hier te zien winnen en zo goed als kampioen te zien worden.
Ja, als het verschil oploopt tot 12 verliespunten is het wel gespeeld inderdaad.

Zou ik ergens nog wel jammer vinden ook.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan