PSV - Ajax | Zondag 23 september | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jammer dat je de heatmap van Labyad niet kan aanklikken. De eerste helft een grote rode stip op een stoel voor Ere Zuid en de 2e helft een rode streep op het kunstgras voor de vakken A, B en C. Nadat Gravenberch ingevallen was mocht hij weer op de grote rode stip gaan zitten. :p:D
:ROFL:
 
Wat heb ik genoten zondag in het stadion van deze wedstrijd , het verschil tussen de trainers hun spelopvatting Ajax dat koste wat het kost wilde voetballen ook al ging het ten koste van de verdedigende kwaliteiten ten opzichte van het realistische spel van het PSV van Mark van Bommel mooi om te zien PSV heeft vooral gewonnen doordat het streed met de mes tussen de tanden zoals enkele voetbalanalisten aangaven zondagavond wat 70 procent balbezit duels winnen tegenstanders opjagen zoals Mark dat kon in zijn hoogtijdagen deze dingen beslissen topduels in Nederland niet tikkie breed voetbal ala Frank de Boer
 
Ik las ergens, en hopelijk kan iemand die bron bevestigen, dat Hendrix 87% van zijn passes vooruit speelde en geen enkele terug.
Dat is dus het verschil mt PSV onder Cocu: iedereen speelt de bal zoveel mogelijk naar voren. Ik zie heel weinig ballen terug op Zoet of balletjes breed.
 
Ik lees wat analyses uit het Ajax-kamp en Ajax-forums. Mooi, man. Nog steeds een dikke plaat voor hun kop.
-Bijvoorbeeld dat Viergever niet goed genoeg is voor Ajax.
-Dat Schöne echt beter is dan Hendrix.
-Dat Ajax uitgaat van voetbal (en blijkbaar andere ploegen dus niet)

Lekker hoor, dat te lezen. Denken dat je de uitvinder van het voetbal bent. Stilstand is achteruitgang.

Nu nog hopen dat de vijfde colonne Ten Hag eruit werkt en dat Ajax dan FdB terugneemt als trainer. Dat zou helemaal een godsgeschenk zijn.
 
Ik lees wat analyses uit het Ajax-kamp en Ajax-forums. Mooi, man. Nog steeds een dikke plaat voor hun kop.
-Bijvoorbeeld dat Viergever niet goed genoeg is voor Ajax.
-Dat Schöne echt beter is dan Hendrix.
-Dat Ajax uitgaat van voetbal (en blijkbaar andere ploegen dus niet)

Lekker hoor, dat te lezen. Denken dat je de uitvinder van het voetbal bent. Stilstand is achteruitgang.

Nu nog hopen dat de vijfde colonne Ten Hag eruit werkt en dat Ajax dan FdB terugneemt als trainer. Dat zou helemaal een godsgeschenk zijn.
Speelt PSV dan handbal of zo, volgens die fora?
 
Ik lees wat analyses uit het Ajax-kamp en Ajax-forums. Mooi, man. Nog steeds een dikke plaat voor hun kop.
-Bijvoorbeeld dat Viergever niet goed genoeg is voor Ajax.

Gelukkig zijn de toenmalige concurrenten van Viergever bij Ajax tussen 2014-2017 wel allemaal geslaagd en goed genoeg bevonden.... (Riedewald, Westermann, Sinkgraven, Tete, van der Hoorn, Dijks, Moisander, Boilesen, en van Rhijn).
 
Ajax gaat uit van voetbal, PSV van waterpolo. Dat kan je al duidelijk zien als je het PSV-forum doorleest. Als een rode draad door het forum loopt steeds weer waterpolo. :)
PSV heeft zoveel sporten, atletiek, honkbal, zwemmen, teveel om op te noemen. Dat voordeel zag je duidelijk terug in de wedstrijd van zondag. Waar Ajax het voetballend probeerde op te lossen, schakelden wij moeiteloos over op hinkstapsprong met borstcrawl. En passant stal Luuk ook nog een honk van Frenkie. Om nog maar te zwijgen over wat er onder water allemaal gebeurt tijdens waterpolo...:zwijgen:
 
PSV heeft zoveel sporten, atletiek, honkbal, zwemmen, teveel om op te noemen. Dat voordeel zag je duidelijk terug in de wedstrijd van zondag. Waar Ajax het voetballend probeerde op te lossen, schakelden wij moeiteloos over op hinkstapsprong met borstcrawl. En passant stal Luuk ook nog een honk van Frenkie. Om nog maar te zwijgen over wat er onder water allemaal gebeurt tijdens waterpolo...:zwijgen:

Misschien moet je toch stoppen met je medicijnen.
 
PSV heeft zoveel sporten, atletiek, honkbal, zwemmen, teveel om op te noemen. Dat voordeel zag je duidelijk terug in de wedstrijd van zondag. Waar Ajax het voetballend probeerde op te lossen, schakelden wij moeiteloos over op hinkstapsprong met borstcrawl. En passant stal Luuk ook nog een honk van Frenkie. Om nog maar te zwijgen over wat er onder water allemaal gebeurt tijdens waterpolo...:zwijgen:

Nadat Schwaab een hotel zette op zijn toren, en Hendrix een hartenaas met "stift" opgooide, was het gewoon over en sluiten.
 
Misschien nog even dit liedje zingen de volgende thuiswedstrijd?

Slaap Ajax slaap
Alweer een nederlaag
Verloren tegen de rood-wittuh
En HOE! Ge moest is wittuhhh

Slaap Ajax slaap!!
DE BOEREN ZIJN DE BAAS

:)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan