PSV - Ajax | Zondag 23 september | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vind m een beetje tam. Zag overigens op joetjoep een filmpje dr onder van afgelopen woensdag. Onana die riep: "als we zo spelen winnen we van iedereen". Die zal ook wel weer terug op aarde zijn.
Hoe die man met twee maten meet mbt die elleboog is echt waanzin.
 
Hoe die man met twee maten meet mbt die elleboog is echt waanzin.
Ach, t is geen journalist, t is een fan. Aterker nog een fan die de mooie dame waar hij ooit verliefd op werd ziet transformeren tot een goedkope trottoirprostitué.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ach gossie Sjaak, was het gemis van De Ligt zo hoog?

' Want als je die erbij hebt, gebeurt er helemaal niks. '

Met De Ligt, verloor Ajax ook met 3-0 vorig jaar. Maar Sjaakie is dat natuurlijk weer vergeten.
 
Zowel Sjakie als Kale & Kokkie kijken met enige jaloezie naar de drive die Mark bij de jongens weet los te maken.
 
Ja, het is een echte Kruif. Lekker achteraf vanaf de zijlijn roepen dat je het allemaal al wist.
Johan zelf kon niet schrijven en JC junior kan alleen Spaans en tegenwoordig misschien ook Hebreeuws. Dus het is altijd al Jaap Groot in cognito geweest.
 
Daar is Sjaak!

Dus als De Jong echt een elleboog kreeg, stond hij niet meer op.
Maar hoe zit dat dan met Neres en Frenkie, die volgens Sjakie van respectievelijk Dumfries (diepvries, ha ha!) en Lozano een elleboog kregen en rood hadden moeten krijgen? Dat totale gebrek aan logica ook...puur vermaak.
Die interviewer geeft ze doorgaans ook wel mooi voor. :ROFL:
 
Dus als De Jong echt een elleboog kreeg, stond hij niet meer op.
Maar hoe zit dat dan met Neres en Frenkie, die volgens Sjakie van respectievelijk Dumfries (diepvries, ha ha!) en Lozano een elleboog kregen en rood hadden moeten krijgen? Dat totale gebrek aan logica ook...puur vermaak.
Die interviewer geeft ze doorgaans ook wel mooi voor. :ROFL:
Ja die lijkt het er ook wel om te doen.:cool:
 
Zie post van Rednas. En eigenlijk ook de post die je citeerde: PSV heeft 35 minuten lang gas gegeven en vervolgens alles dichtgemetseld op 70% na een zware week. Een ultieme vernedering om Ajax zo weg te zetten als een reguliere subtopper die je even tussendoor moet winnen.

Edit: ja, drie spelers kregen een 8 (met daarbij een korte uitleg waarom ze een iets mindere waardering dan de rest kregen, maar een 8 is normaal gesproken een van de hoogste cijfers. Zij hebben ook een sterke pot gespeeld, dus om te zeggen "slechtste PSV-ers"? Dan gebruik je in mijn optiek het verkeerde woord om aan te geven dat ik de rest nóg beter vond.

Ik dacht inmiddels te veronderstellen dat je wel weet dat ik áltijd op jouw, door mij, zeer gewaardeerde punten op deze manier reageer.
Dat je naar een andere wedstrijd hebt gekeken dan ik. Voor mij een running gag op je puntenposts.

Volgens mij is dit de eerste x dat je er serieus op ingaat. Dank daarvoor.

(Hoewel ik werkelijk vind dat Schwaab standaard een punt hoger moet hebben.)
 
Ik zat eens te denken, maar wat lijkt die Angelino toch op Roberto Carlos (in alles). Natuurlijk nog een slag minder, maar hij is nog jong. Roberto Carlos hield ook niet van verdedigen en had een geweldige trap. Klein, fel en kaal. Het is gewoon zijn zoon denk ik.
 
Lees hier heel veel negatiefs over Ten Hag. Je kunt het eens mis hebben als trainer. Tegen AEK werkte het, tegen PSV duidelijk niet.
Ten Hag is en blijft gewoon een prima trainer.

Wat ik erger vond is de wissel Bergwijn. Tegen Barca was dat al een miskleun en nu deed MvB het weer tegen Ajax.

Grappig, want nu gaat het daarover bij Voetbal Inside.
Ik vind Derksen helemaal gelijk hebben. MvB maakte fout met LdJ in Barca en nu maakt Ten Hag dezelfde fout met Frenkie.
 
Lees hier heel veel negatiefs over Ten Hag. Je kunt het eens mis hebben als trainer. Tegen AEK werkte het, tegen PSV duidelijk niet.
Ten Hag is en blijft gewoon een prima trainer.

Wat ik erger vond is de wissel Bergwijn. Tegen Barca was dat al een miskleun en nu deed MvB het weer tegen Ajax.

Grappig, want nu gaat het daarover bij Voetbal Inside.
Ik vind Derksen helemaal gelijk hebben. MvB maakte fout met LdJ in Barca en nu maakt Ten Hag dezelfde fout met Frenkie.

Welke fout?
 
Oh ja, schiet me in ene te binnen. Vorig jaar Ajax-uit stond Frenkie ook in de verdediging. Dat was toen zijn 2e of 3e potje in Ajax. Cocu zette er toen totaal geen druk op en startte zelfs met 5 verdedigers. Met terugwerkende kracht, na de 3-0 van gisteren, was dat van Cocu meer dan prut.
 

Door de CL te kopiëren naar de eredivisie.
Wat tegen AEK kan, kan tegen PSV.
Wat tegen ADO kan, kan tegen Barca. Versterkt middenveld (Guti) met balletjes achter de defensie naar de twee spitsen Lozano/Bergwijn lijkt me logischer.
Etc etc.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan