PSV - Ajax | Zondag 23 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dus we kunnen een extreem lange pagina maken?

Zeg maar zoveel als er afstand was tussen de bal en de lijn.

Zoiets dus:

BAL

































































(NOG STEEDS NIET)





















































LIJN

(Ik heb de afstand maar een beetje ingekort)
We zijn er.. je kan gaan eten nu... bedankt..
 
Btw. Kan Tirzah nog even een complot theorie van 3 pagina's er tegenaan flikkeren? Dan hebben we ook de 100 pagina's.. kijk maar welk account je ervoor gaat gebruiken..

Honderd, honderd!!
Toevallig sprak ik tirzah laatst nog.
Hij zei dat hij dat niet wilde omdat hem al twee keer elders op slinkse en achterbakse wijze de mond gesnoerd was.
Hij zette teveel toevallige gebeurtenissen op een rijtje en dat zinde een aantal mensen blijkbaar niet.
Op het anonieme internet zijn nu eenmaal veel lui met dubbele agenda's actief die voor censuur niet terugschrikken.
En omdat hij laatst op dit forum zag hoe men omging met coendillen43 toen die deze censuur aanhaalde, zag tirzah het nut er niet van in.
Al zei hij wel dat hij nog 100 pagina's zou kunnen vullen met momenten waarop PSV te maken kreeg met een "unlucky" beslissing op een cruciaal moment.

En ik snap best dat hij er zo overdenkt.
Want kijk maar hoe weinig respons een Duitse coach krijgt die nog niet is afgestompt door de "Hollandse manier" van toppers leiden en de beschrijving en afwerking
achteraf daarvan.
In de media afgezeken en door de bond geschorst worden.
Dat is het loon van iemand die eerlijke kritiek meent te mogen leveren vanuit zijn functie op het functioneren van anderen die actief zijn in de voetbalwereld.

Nogmaals; ik sta volledig achter zijn woorden na zijn wederom "ongelukkig" verlopen topper van zondag jongstleden. Alle mooie plannen en harde trainingsarbeid
vallen nu eenmaal in duigen als b.v. een uitbal "in" gegeven wordt.
Ik blijf achter zijn woorden staan totdat (ooit?) iemand met het bewijs komt dat aan het eind van het seizoen elke club evenveel voor- of nadeel heeft ondervonden van
arbitrale beslissingen.
Naar mijn bescheiden mening is dat cliché een leugen van het soort ; de aarde is plat.(a)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan