PSV - Ajax | Zondag 23 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als de situatie omgekeerd was pff, had ik me toch een potje staan lullen over hoe krom een bal is, hoe rondingen echt zijn en hoe schaduwen niet altijd de waarheid vertellen, en nog veel meer onzin :cautious:
 
Als de situatie omgekeerd was pff, had ik me toch een potje staan lullen over hoe krom een bal is, hoe rondingen echt zijn en hoe schaduwen niet altijd de waarheid vertellen, en nog veel meer onzin :cautious:
Ik niet.

Er zijn situaties die zich niet meer goedpraten laten.

En dat zijn er maar weinig.

Maar dit was er 1.
 
Als de situatie omgekeerd was pff, had ik me toch een potje staan lullen over hoe krom een bal is, hoe rondingen echt zijn en hoe schaduwen niet altijd de waarheid vertellen, en nog veel meer onzin :cautious:
Je moet je post even iets langer maken.

Wat spaties er tussen..

Dan zijn we sneller bij 100 pagina's

Snap je?
 
Als de situatie omgekeerd was pff, had ik me toch een potje staan lullen over hoe krom een bal is, hoe rondingen echt zijn en hoe schaduwen niet altijd de waarheid vertellen, en nog veel meer onzin :cautious:
Dat doet de media al de hele week. Met name die media die 020 minded is.
Er is ondertussen voldoende bewijs voor de stelling dat de bal uit is geleverd.
 
Ik niet.
Er zijn situaties die zich niet meer goedpraten laten.

Nouu, als de situatie omgekeerd was had ik gewoon gezegd we hebben geluk gehad maar ben wel blij met de uitslag.. Zo'n bitch ben ik dan ook, wil zelfs toegeven dat ajaks genaaid is ook, als die 3 punten maar blijven bij ons.
 
Vandaag was een Zwitser niet op tijd.

Na tien minuten ben ik maar gegaan.

In diezelfde tijd zou ik van de lijn naar die bal kunnen wandelen.

En dan zou ik het net halen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan