PSV - Ajax | Zondag 23 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Rob zegt, grotere clubs worden benadeeld, Ronaldinho geeft aan het daar volledig mee eens te zijn. Dus wederom lees je niet goed. Wederom gooi je d'r een hoop andere stellingen omheen om de discussie te vertroebelen. Ik heb na vanmiddag mijn conclusie getrokken en deel m bij deze mede. Zolang jij dit gedrag vertoond negeer ik reacties van je, dat ik nu nog reageer is slechts om dit mede te delen.

Want laten we eerlijk zijn, jij bent helemaal niet geïnteresseerd in andere visies, want de jouwe is immers waar, of het nu covid, vaccins, NOS, KNVB of het focking openen van een autoportier betreft jij bent de heremiet op de zuil waar wij onze wijsheid vandaan moeten halen. Ik gun je veel plezier met PSV, het forum en je leven.

Grotere clubs worden bevoordeeld. Dat halve bak lezen en reageren ook altijd.
 
Btw. Kan Tirzah nog even een complot theorie van 3 pagina's er tegenaan flikkeren? Dan hebben we ook de 100 pagina's.. kijk maar welk account je ervoor gaat gebruiken..

Honderd, honderd!!
 
Btw. Kan Tirzah nog even een complot theorie van 3 pagina's er tegenaan flikkeren? Dan hebben we ook de 100 pagina's.. kijk maar welk account je ervoor gaat gebruiken..

Honderd, honderd!!
Je wil deze wedstrijd echt nooit vergeten he?
 
Er doen geruchten de ronde dat de wedstrijg overgespeeld moet worden...
 
Ik heb begrepen dat ajax volgend jaar mag starten met een stand van 0-1. Van Egmond gaat de reden hiervoor na afloop van de wedstrijd bekend maken. Hij zal tevens vermelden dat dat zijn beste beslissing ooit was.
Van Egmond zijn beste beslissing zou zijn stoppen.
Voor hem wordt het tijd:
Functie Elders.........................................................
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan