PSV - Ajax | Zondag 23 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik kijk naar het feit dat Schmidt geen enkele belangrijke wedstrijd met psv wint sinds zijn aanstelling. Waar doen we in Europa ook al weer in mee?
Tja, min of meer is elke wedstrijd net zo belangrijk, toch? Want vergooide PSV de kansen in de EL in de laatste wedstrijd of eerder?
 
Na vanavond zou ik zondag spelen met

Drommel
Mwene-Boscagli-Obispo-Mauro
Guti-Veerman
Gotze
Doan-Romero-Gakpo
 
Dankzij de stuntelsmurf op doel en het lastig tot scoren komen ga ik er van uit dat dit een vervelende middag gaat worden.
Ik het grootste deel van de wedstrijd niet zien en ik denk dat ik daar blij om ben.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dankzij de stuntelsmurf op doel en het lastig tot scoren komen ga ik er van uit dat dit een vervelende middag gaat worden.
Ik het grootste deel van de wedstrijd niet zien en ik denk dat ik daar blij om ben.
Hij is wel wat lang voor een smurf...
 
Tja, verdedigend rondom nr. 10 moet het meer dicht zitten. De notoire onderpresteerders (Drommel, Götze) eruit. Dit moet het dan maar worden, al gooi je er wel een paar voor de leeuwen zo.

Mvogo
Mwene - Teze - Obispo - Mauro
Boscagli
Veerman - Doan - Guti
Vertessen - Gakpo​
 
Tja, verdedigend rondom nr. 10 moet het meer dicht zitten. De notoire onderpresteerders (Drommel, Götze) eruit. Dit moet het dan maar worden, al gooi je er wel een paar voor de leeuwen zo.

Mvogo
Mwene - Teze - Obispo - Mauro
Boscagli
Veerman - Doan - Guti
Vertessen - Gakpo​

Helemaal prima op Vertessen na. Imponeert niet zo vaak als hij begint. Als invaller bij een moegestreden verdediging, heeft hij zeker meerwaarde. Wat mij betreft Romero, heb je wel nodig wat Argentijns gif as zondag.
 
Denk dat het hebben van een spits essentieel is voor balbezit en om onder druk uit te kunnen voetballen. Ik zie het liefste een 4-2-3-1 opstelling met Veerman-Boscagli voor de verdediging en Vertessen - Doan - Gakpo achter Romero.

Vertessen en Gakpo moeten dan goed inzakken en hun snelheid gebruiken. Romero om de lange bal te ontvangen en een van de twee vleugels te lanceren.
 
Helemaal prima op Vertessen na. Imponeert niet zo vaak als hij begint. Als invaller bij een moegestreden verdediging, heeft hij zeker meerwaarde. Wat mij betreft Romero, heb je wel nodig wat Argentijns gif as zondag.
Ik wilde gewoon 2 hele snelle mannen voorop.
Denk dat het hebben van een spits essentieel is voor balbezit en om onder druk uit te kunnen voetballen. Ik zie het liefste een 4-2-3-1 opstelling met Veerman-Boscagli voor de verdediging en Vertessen - Doan - Gakpo achter Romero.

Vertessen en Gakpo moeten dan goed inzakken en hun snelheid gebruiken. Romero om de lange bal te ontvangen en een van de twee vleugels te lanceren.
Kan ook. In "mijn" opstelling moet met name Doan dat doen, maar de middenvelders hebben ook allemaal een goede pass in de benen. Zeker aan de linkerkant bij Ajax moet er op snelheid wat te halen zijn.
 
En zonder Drommel? Hebben we Mvogo nog?

Die had toch pijntjes ofzo?, en al was die dat niet is hij ook een natte krant. Als er geen nieuwe en degelijke keeper uit de lucht valt voor zondag blijft psv kansloos. Je weet dat ajaks veel kansen creëert en aangezien onze keeper 10% pakt, kan je beter een extra verdediger opstellen ipv de keeper anyway.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan