PSV - Ajax | Zondag 23 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
R1P34Q3.png


QUR9eam.png
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Ik kijk niet uit naar deze wedstrijd. Ajax is momenteel een stuk beter dan PSV, hoe vervelend ik dat ook vind.
En een van onze uitblinkers is er niet. Haller ook niet bij ajax maar dat kunnen ze wel opvangen. Wij hebben niet een tweede Sangare rondlopen helaas.
 
En wat verwacht jij van deze wedstrijd? Durf je je aan een voorspelling te wagen?
Afgaande op jullie reacties op de wedstrijden van PSV (want ik heb zelf heel weinig gezien), heb ik, ondanks de eerste plek, geen heel hoge pet van PSV op. En aangezien Ajax zich heel goed kan opladen voor topwedstrijden verwacht ik een overwinning voor Ajax.

Het zal wel gelijk opgaan in het begin, maar ik denk dat Ajax dan uiteindelijk wel doordrukt. 1-3

Aan deze voorspelling kunnen geen rechten worden ontleend. Eventuele verliezen op weddenschappen die gemaakt zijn gebaseerd op deze voorspelling zijn volledig voor eigen risico.
 
Afgaande op jullie reacties op de wedstrijden van PSV (want ik heb zelf heel weinig gezien), heb ik, ondanks de eerste plek, geen heel hoge pet van PSV op. En aangezien Ajax zich heel goed kan opladen voor topwedstrijden verwacht ik een overwinning voor Ajax.

Het zal wel gelijk opgaan in het begin, maar ik denk dat Ajax dan uiteindelijk wel doordrukt. 1-3

Aan deze voorspelling kunnen geen rechten worden ontleend. Eventuele verliezen op weddenschappen die gemaakt zijn gebaseerd op deze voorspelling zijn volledig voor eigen risico.
Ik verwacht zoiets ja. Welke topwedstrijd hebben wij gewonnen de afgelopen twee jaar? Zo ongeveer geen enkele, niet in de Eredivisie niet Europees.
 
Ik heb lang nagedacht hoe we deze wedstrijd moeten winnen. Maar de enige optie is denk ik, ook met onze verdediging, tegenhouden, tegenhouden, tegenhouden en hopen dat je met snelheid van Gakpo, Bruma en Vertessen scoort.
 
Ik heb lang nagedacht hoe we deze wedstrijd moeten winnen. Maar de enige optie is denk ik, ook met onze verdediging, tegenhouden, tegenhouden, tegenhouden en hopen dat je met snelheid van Gakpo, Bruma en Vertessen scoort.
Counteren. En de duels opzoeken. Gezien het kamikaze voetbal wat ze spelen heb je bij uitbraken meteen een overtalsituatie.

3-2 overwinning overigens. Ben ook niet zo kapot van wat ajax laat zien..
 
Ja op de counter zie ik voor ons zeker kansen.
Dat was ook de juiste tactiek tegen Real Soceidad, echter toen wou Schmidt zijn spel niet aanpassen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan