PSV - Ajax | Zondag 23 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tsja, misschien was Mo te snel gebracht. Laten we dit enorme talent lekker bij jong uitblinken. Zahavi gaat weg dus er komt volgend seizoen plek.
Alles op z'n tijd..
Niet te snel. Je kunt een geval zoals Mo ook niet vergelijken met anderen. Dat Mo de weelde niet kon dragen wil niet zeggen dat een Bakayoko dat dan ook maar niet zou kunnen.
 
Toch wel jammer dat een jongen als Bakayoku bijv zondag niet eens op de bank zit en aan het grote werk kan ruiken. Hij hoeft niet ingezet te worden maar bij de selectie zitten bij dit soort wedstrijden en de voorbereiding enz meemaken, helpt je volwassen te worden en maakt de aanpassing veel makkelijker.
Aan de andere kant denk ik dat het nu voor zijn ontwikkeling wel goed is flink wat minuten te spelen tegen een Excelsior. Dan op de bank te zitten bij het grote PSV.
Dat komt nog wel, zeker als hij zo doorgaat.
 
Vaak kloppen de voorspelde opstellingen niet. Laten we het hopen. Van Ginkel ipv Veerman maakt ons kansloos. Die voegt momenteel helemaal niks toe. We heb en steekpasses nodig in de counter en snelheid voorin. Das de enige manier want voetballend is Ajax veel beter
 
Toch wel jammer dat een jongen als Bakayoku bijv zondag niet eens op de bank zit en aan het grote werk kan ruiken. Hij hoeft niet ingezet te worden maar bij de selectie zitten bij dit soort wedstrijden en de voorbereiding enz meemaken, helpt je volwassen te worden en maakt de aanpassing veel makkelijker.
Marco Timmer heeft aangegeven dat dit traject bewust is gekozen voor Bakayoko. Ik parafraseer: "Het is voor hem beter om wekelijks 90 min te maken op acceptabel niveau dan please-minuten in het eerste elftal"

Daar valt wat voor te zeggen.
 
Heeft al meegedaan met Jong
Dacht dat dit andersom was, op zaterdag meespelen bij het grote PSV mag je op maandag niet meedoen bij Jong.

Vanaf de site van de KNVB
Spelers mogen niet meedoen aan een wedstrijd van een beloftenelftal als hij in hetzelfde speelweekend in de basis is gestart bij het eerste elftal, of minimaal 45 minuten heeft meegedaan in een wedstrijd van het eerste.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Marco Timmer heeft aangegeven dat dit traject bewust is gekozen voor Bakayoko. Ik parafraseer: "Het is voor hem beter om wekelijks 90 min te maken op acceptabel niveau dan please-minuten in het eerste elftal"

Daar valt wat voor te zeggen.
Ja zeker hij moet voorlopig bij Jong blijven spelen maar af en toe aanschuiven en met de grote jongens trainen enz helpt de grote talenten vaak meer dan enkel in een groep te zijn waarbij je de beste speler bent.
 
Man man man, deze wedstrijd moeten ze 3/4 weken opschuiven. Dan kan er tenminste publiek bij! Hoe dichterbij het komt hoe meer ik aan het balen ben. Nu moet ik een dagpas kopen bij espn
 
Hoe graag ik het ook zou willen, ik zie een overwinning echt als een behoorlijke verrassing. Gelukkig ben ik rond die tijd met een 15 km bezig en de vorige keer dat ik zoiets deed werd ene Verstappen wereldkampioen. Aan mijn bijgeloof zal het dus niet liggen!
 
Drommel
Mwene --Teze--Boscagli-----Mauro

Guti-----Veerman

Doan-----Gakpo

Vertessen -----Zahavi
Die opstelling wordt het niet, denk ik. Tenminste niet in 4-2-2-2. Ik wil graag 4-4-2 morgen en daar heb ik een gedachte bij. Maar eerlijk gezegd zie ik Schmidt z’n systeem niet aanpassen. En ik las al ergens dat Boscagli steeds beter de verdediging leidt, dus die zal niet op het middenveld tegen berghuis gaan spelen. Helaas.
Heeft al meegedaan met Jong
Een paar minuten invallen kan dan toch gewoon?
Niet te snel. Je kunt een geval zoals Mo ook niet vergelijken met anderen. Dat Mo de weelde niet kon dragen wil niet zeggen dat een Bakayoko dat dan ook maar niet zou kunnen.
Bakayoko is ook al 2 jaar ouder dan Ihattaren bij z’n debuut was. Of 3 jaar zelfs?
 
Verwachte opstelling: Drommel, Teze,Boscagli,Obispo,Mauro,van Ginkel,Guti,Gotze,Gakpo,Zahavi,Doan.

Van Ginkel snap ik echt niet. (als het deze opstelling wordt)
 
Dit.
Als Ajax er moet staan dan staan ze er.
Wij zakken al twee jaar lang bij iedere belangrijke wedstrijd door het ijs.

Ik ga mijn tijd leuker besteden aan mijn scharrel, veel plezier iedereen 👋🏻
De belangrijke wedstrijden won PSV in de competitie dit jaar juist wel. Kampioen word je tegen de kleintjes. Die werden nagenoeg allemaal gewonnen. ;)
 
Ik ga lekker om half 3 terug rijden van mijn ouders naar het hotel. Muziek aan en helemaal niets meekrijgen van de oorwassing. Dan kan als ik in mijn hotelkamer ben mijn verdriet wegzuipen als ik de uitslag zie of er een klein feestje van maken als we een punt gepakt hebben.
 
Ik zit morgen bij mijn schoonouders, mogelijk check ik snel de score als ik op het toilet zit. Als ze me dan horen vloeken zeg ik wel dat ik diarree heb.
 
Ik zit morgen bij mijn schoonouders, mogelijk check ik snel de score als ik op het toilet zit. Als ze me dan horen vloeken zeg ik wel dat ik diarree heb.
Gewoon de hele wedstrijd op het toilet zitten en de wedstrijd kijken op je telefoon. :geek:
Hopelijk krijg je er niet de schijt van, maar ga je spontaan pissen van plezier. Op het toilet mag dat. :D
 
Gewoon de hele wedstrijd op het toilet zitten en de wedstrijd kijken op je telefoon. :geek:
Hopelijk krijg je er niet de schijt van, maar ga je spontaan pissen van plezier. Op het toilet mag dat. :D
Als ik dan zeg aan de diarree te zitten heb ik wel een excuus.
"Hey, gaat alles goed daar?"
"GODSAM- niet komen! Meurt echt heel erg! - SCHIET DAN!"
 
Götze moet gewoon zeggen dat hij, als er morgen gewonnen wordt, na afloop friet maakt voor de hele selectie. Dan weet ik zeker dat er gewonnen wordt. :PSV:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan