PSV - Ajax | Zondag 23 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Delanghe gewoon uitproberen? Ja, het is een topper, het is dus niet het perfecte moment. Maar de kans dat hij uit gaat blinken, hoe klein dan ook, is groter dan de kans dat Drommel gaat uitblinken (=0%)
 
Ik denk dat ik het 'gewoon' zo zou aanpakken.

Drommel
Teze - Boscagli - Obispo - Mauro
Veerman - Guti
Gotze
Doan - Romero - Gakpo

Drommel zou ik, ondanks zijn fouten, niet precies tegen Ajax wisselen. Communicatie met je verdedigers is ook belangrijk namelijk. Boscagli / Obispo is een prima centraal duo. Ik heb verdedigend meer vertrouwen in Teze en Mauro dan Max en Mwene, zeker tegen Anthony/Tadic.

Ginkel is niet in vorm, Veerman mag zich bewijzen naast Guti. Gotze is in zijn slechtste dagen nog altijd beter dan alle anderen dus die speelt. Voorin Romero omdat ie fit en gedreven is, Zahavi mag invallen. Vertessen of Doan is lastiger, het is mij eigenlijk om het even. Maar doe dan Doan maar omdat ik die de laatste tijd aardig vind spelen en Vertessen minder constant is.

En gewoon lekker met lef spelen. Laat zien dat het genieten is om tegen een goede tegenstander te spelen. En te winnen.
 
Die had toch pijntjes ofzo?, en al was die dat niet is hij ook een natte krant. Als er geen nieuwe en degelijke keeper uit de lucht valt voor zondag blijft psv kansloos. Je weet dat ajaks veel kansen creëert en aangezien onze keeper 10% pakt, kan je beter een extra verdediger opstellen ipv de keeper anyway.
Mvogo is dan toch stabieler als keeper
 
Ik denk dat ik het 'gewoon' zo zou aanpakken.

Drommel
Teze - Boscagli - Obispo - Mauro
Veerman - Guti
Gotze
Doan - Romero - Gakpo

Drommel zou ik, ondanks zijn fouten, niet precies tegen Ajax wisselen. Communicatie met je verdedigers is ook belangrijk namelijk. Boscagli / Obispo is een prima centraal duo. Ik heb verdedigend meer vertrouwen in Teze en Mauro dan Max en Mwene, zeker tegen Anthony/Tadic.

Ginkel is niet in vorm, Veerman mag zich bewijzen naast Guti. Gotze is in zijn slechtste dagen nog altijd beter dan alle anderen dus die speelt. Voorin Romero omdat ie fit en gedreven is, Zahavi mag invallen. Vertessen of Doan is lastiger, het is mij eigenlijk om het even. Maar doe dan Doan maar omdat ik die de laatste tijd aardig vind spelen en Vertessen minder constant is.

En gewoon lekker met lef spelen. Laat zien dat het genieten is om tegen een goede tegenstander te spelen. En te winnen.
Semi gedurfd. Uitgegaan van eigen kracht. Ik denk dat Götze eruit moet voor Mwene.
 
Ik denk dat ik het 'gewoon' zo zou aanpakken.

Drommel
Teze - Boscagli - Obispo - Mauro
Veerman - Guti
Gotze
Doan - Romero - Gakpo

Drommel zou ik, ondanks zijn fouten, niet precies tegen Ajax wisselen. Communicatie met je verdedigers is ook belangrijk namelijk. Boscagli / Obispo is een prima centraal duo. Ik heb verdedigend meer vertrouwen in Teze en Mauro dan Max en Mwene, zeker tegen Anthony/Tadic.

Ginkel is niet in vorm, Veerman mag zich bewijzen naast Guti. Gotze is in zijn slechtste dagen nog altijd beter dan alle anderen dus die speelt. Voorin Romero omdat ie fit en gedreven is, Zahavi mag invallen. Vertessen of Doan is lastiger, het is mij eigenlijk om het even. Maar doe dan Doan maar omdat ik die de laatste tijd aardig vind spelen en Vertessen minder constant is.

En gewoon lekker met lef spelen. Laat zien dat het genieten is om tegen een goede tegenstander te spelen. En te winnen.
Uitstekende opstelling. Als Schmidt voor Ginkel of Zahavi kiest maakt hij zich compleet belachelijk.

I.i.g is onze basis een stuk sterker dan de heenwedstrijd. Dat was een drama met Vinicius en Zahavi samen in de basis. Wat een hel.
 
Uitstekende opstelling. Als Schmidt voor Ginkel of Zahavi kiest maakt hij zich compleet belachelijk.

I.i.g is onze basis een stuk sterker dan de heenwedstrijd. Dat was een drama met Vinicius en Zahavi samen in de basis. Wat een hel.
Ik denk dat zahavi sowieso minuten gaat maken. We hebben 2 spitsen die eigenlijk beide geen 90 minuten kunnen maken. Dan zou ik beginnen met zahavi omdat ik dan romero een betere invaller vind. V ginkel mag gewoon banken en verman voor de leeuwen gooien
 
Toch wel jammer dat een jongen als Bakayoku bijv zondag niet eens op de bank zit en aan het grote werk kan ruiken. Hij hoeft niet ingezet te worden maar bij de selectie zitten bij dit soort wedstrijden en de voorbereiding enz meemaken, helpt je volwassen te worden en maakt de aanpassing veel makkelijker.
 
Toch wel jammer dat een jongen als Bakayoku bijv zondag niet eens op de bank zit en aan het grote werk kan ruiken. Hij hoeft niet ingezet te worden maar bij de selectie zitten bij dit soort wedstrijden en de voorbereiding enz meemaken, helpt je volwassen te worden en maakt de aanpassing veel makkelijker.
kan daar toch nog zitten, of heeft Schmidt al aangegeven dat ie m niet erbij haalt?
 
Toch wel jammer dat een jongen als Bakayoku bijv zondag niet eens op de bank zit en aan het grote werk kan ruiken. Hij hoeft niet ingezet te worden maar bij de selectie zitten bij dit soort wedstrijden en de voorbereiding enz meemaken, helpt je volwassen te worden en maakt de aanpassing veel makkelijker.
Tsja, misschien was Mo te snel gebracht. Laten we dit enorme talent lekker bij jong uitblinken. Zahavi gaat weg dus er komt volgend seizoen plek.
Alles op z'n tijd..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan