PSV - Ajax | Zondag 22 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
QMlfJrs.png
 
Het zou wel heerlijk zijn als voormalig jeugdproduct van Ajax, Donyell Malen zijn huidige vorm blijft behouden tegen Sporting en vervolgens dus Ajax. Even laten weten dat ze afgelopen zomer eigenlijk beter voor hem hadden kunnen gaan, maar dat ze nu te laat zijn en hij de #9 van PSV is.

PSV 3 - 1 Ajax

2x Malen, 1x Ihattaren - 1x Tadic

Maar eerst, op naar die andere ploeg waar ik een hekel aan heb. ;)
 
Ben heel benieuwd. Ik denk dat PSV dit kan winnen. Op basis dat de clubs elkaar niet heel veel ontlopen. Ik denk dat Ajax nog een klein voordeel heeft vanwege de goede prestaties afgelopen seizoen en dat dit toch redelijk is voorgezet (zeker gezien verlies van twee sterkhouders). Terwijl PSV juist net in vorm begint te raken.

Aangezien de wedstrijd thuis is zou PSV hier punten moeten pakken. Maar goed het is ongelooflijk spannend. Ik ben benieuwd. Sws naar beide clubs. Want waar staan ze daadwerkelijk. Vind dat zowel PSV als Ajax nog geen tegenstander heeft gehad die gelijkwaardig of beter is. En dat is nu wel het geval. Hopelijk is onze aanval weer in vorm :)
 
2-3.

Denk dat Ajax helaas een stuk verder is.
 
Ik vind Ajax al 5 jaar lang slecht spelen in Eindhoven. Dus ik verwacht dit jaar hetzelfde. Maar dat is helaas geen garantie voor winst. Helemaal met die VAR durf ik geen voorspellingen te maken.
 
Wie deze wedstrijd gaat fluiten, bepaalt mede de eindstand: als we een pro-Ajax scheids in de maag gesplitst krijgen, dan kan ik nu al voorspellen dat een paar grote kansen beoordeeld zullen worden als buitenspel en dat 1-2 doelpunten van PSV onterecht afgekeurd zullen worden. Als ik puur en objectief kijk naar de wedstrijden van afgelopen weekend, dan denk ik dat PSV een goede kans maakt om te winnen van Ajax: 2-1 eindstand. Maar de grote vraag blijft: welk scheidsrechtersteam gaat deze klassieker leiden...??
 
Wie deze wedstrijd gaat fluiten, bepaalt mede de eindstand: als we een pro-Ajax scheids in de maag gesplitst krijgen, dan kan ik nu al voorspellen dat een paar grote kansen beoordeeld zullen worden als buitenspel en dat 1-2 doelpunten van PSV onterecht afgekeurd zullen worden. Als ik puur en objectief kijk naar de wedstrijden van afgelopen weekend, dan denk ik dat PSV een goede kans maakt om te winnen van Ajax: 2-1 eindstand. Maar de grote vraag blijft: welk scheidsrechtersteam gaat deze klassieker leiden...??
Ik weiger te geloven dat dat het verschil gaat maken. Niet dat ik een foutloze scheidsrechter verwacht, maar dat dat van tevoren al vaststaat.

Ik ga er vanuit dat het een spannende pot wordt. PSV begint in vorm te raken en speelt thuis, dus zou toch licht favoriet moeten zijn.
 
Wie deze wedstrijd gaat fluiten, bepaalt mede de eindstand: als we een pro-Ajax scheids in de maag gesplitst krijgen, dan kan ik nu al voorspellen dat een paar grote kansen beoordeeld zullen worden als buitenspel en dat 1-2 doelpunten van PSV onterecht afgekeurd zullen worden. Als ik puur en objectief kijk naar de wedstrijden van afgelopen weekend, dan denk ik dat PSV een goede kans maakt om te winnen van Ajax: 2-1 eindstand. Maar de grote vraag blijft: welk scheidsrechtersteam gaat deze klassieker leiden...??
Maakt niet uit t gros is incompetent en ijdel.
 
Jammer dat PSV thuis speelt a.s. donderdag. Was toch lekker geweest om een mooi reisje Portugal in de benen te hebben.

Ik heb echt geen idee wat ik van deze wedstrijd moet verwachten. Heb natuurlijk twee weken geen voetbal gekeken, dus ik weet niet zo goed hoe de teams ervoor staan. De laatste jaren heeft Ajax het zeer lastig in Eindhoven, dus ik vrees eigenlijk een nederlaag.
 
Jammer dat PSV thuis speelt a.s. donderdag. Was toch lekker geweest om een mooi reisje Portugal in de benen te hebben.

Ik heb echt geen idee wat ik van deze wedstrijd moet verwachten. Heb natuurlijk twee weken geen voetbal gekeken, dus ik weet niet zo goed hoe de teams ervoor staan. De laatste jaren heeft Ajax het zeer lastig in Eindhoven, dus ik vrees eigenlijk een nederlaag.

50 wedstrijden op rij ongeslagen, laatste verlies in 2016. Dus er spookt zeker iets door je kop als voetballer als je naar Eindhoven moet vandaag de dag. Maar net als jij, heb ik geen idee hoe het gaat eindigen. Ajax heeft ook nog zijn labiele momenten. PSV is nog zoekende, heeft het nadeel van de wedstrijd in Portugal, en het middenveld is een duidelijk zwakke plek.

Het is na het 'moetje' tegen Basel, de tweede echte test van de startfase dit seizoen. De eerste is ons niet gelukt. Ik hoop deze wel. Gaat het geloof meteen meer leven in die kopjes.
 
50 wedstrijden op rij ongeslagen, laatste verlies in 2016. Dus er spookt zeker iets door je kop als voetballer als je naar Eindhoven moet vandaag de dag. Maar net als jij, heb ik geen idee hoe het gaat eindigen. Ajax heeft ook nog zijn labiele momenten. PSV is nog zoekende, heeft het nadeel van de wedstrijd in Portugal, en het middenveld is een duidelijk zwakke plek.

Het is na het 'moetje' tegen Basel, de tweede echte test van de startfase dit seizoen. De eerste is ons niet gelukt. Ik hoop deze wel. Gaat het geloof meteen meer leven in die kopjes.

Middenveld van Ajax is ook een zwakke plek. Ik zeg niet dat we dit winnen, want natuurlijk is Ajax wat verder, en kwalitatief gemiddeld wat beter. Maar ik vind echt oprecht dat PSV aanvallend beter is, zelfs met superspelers als Ziyech en Tadic. Dat komt vooral door de variatie - de onvoorspelbaarheid is een enorm groot wapen. Voor een verdediger, die van nature wat autistisch zijn, is niks zo vervelend als tijdens de wedstrijd nieuwe tegenstanders en een andere tactiek. En PSV kan zó veel variëren- door in het veld te rouleren, of door te wisselen. Ik verwacht daardoor ook best wat goals; ik hoop op een 3-2 ofzo.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan