PSV - Ajax | Zondag 22 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
En nou maar hopen dat PSV niet benadeeld wordt door de VAR, gezien de ervaring van dit seizoen als 020 speelt.
In elke wedstrijd volgt er voor 020 wel minimaal 1 voordeeltje van de VAR te noteren dat alleen bij hun wordt gehonoreerd en niet bij andere teams.
 
Alles goed en wel maar als mensen niet gaan jinexen en Phillip Cocu gewoon zijn normale pannenkoeken gaat eten, zie ik PSV gewoon winnen. Dus Ricardo, morgen even werk aan de winkel voor je. En niet komen aanzetten met “zij hadden alleen Amerikaanse pannenkoeken”. :mad:
Ik hoor mensen zeggen dat kaas goed spul is, kaas de nieuwe pannenkoeken. Ik heb een verrassing, is kijken hoe dat gaat morgen
 
Mijn zenuwen voor de match gaan al beginnen vanaf 03:10 straks als de wekker gaat.. dan tot 12 aanhoren hoe ajaks met gemak gaat winnen en zo niet dat een gelijkspel ook prima is :unsure:
 
Viergever linksback, daarnaast Boscagli en Baumgartl in het centrum is beter lijkt me. Sadilek svp niet linksback Mark.

Viergever gewoon laten staan speelt onopvallend maar is van zeer grote waarde centraal door gewoon het simpel te doen.
Lijkt me ook zeker niet slim om juist tegen Ajax de boel om te gooien achteraan.
 
Viergever gewoon laten staan speelt onopvallend maar is van zeer grote waarde centraal door gewoon het simpel te doen.
Lijkt me ook zeker niet slim om juist tegen Ajax de boel om te gooien achteraan.

Inderdaad. De onzekerheid mbt de linksback positie kan je beter oplossen door daar Sadilec of Hendrix voor te zetten.
 
Het begint nu een beetje vermoeiend te worden...

Klopt anders wel. Voor iedere scheet, wordt het in het voordeel van Ajax bekeken. Zo ook die tegendoelpunt van Heerenveen bij de 1-2. Veltmannetje laat zich als een oudwijf vallen, en natuurlijk wordt het doelpunt dan afgekeurd.

We zullen moeten oppassen in het zestien meter gebied. Balletje niet eens half op de arm, en de VAR gaat zich mee bemoeien.

Zie ook dat die Onana alweer een grote smoel heeft getrokken, zoals die altijd doet. Hij gaat Eindhoven wel ff stil krijgen Sukkeltje. Hoopt dat zulle teksten wederom weer in de kleedkamer gehangen wordt.
 
Ik heb een zeer goed gevoel over deze wedstrijd! (alhoewel dat natuurlijk helemaal niets zegt).

Mijn ideale scenario voor een sfeervol potje:
Eerste helft: 1-2
Tweede helft: 3-3
Blessuretijd: 4-3

Een soort doelpunten opbouw zoals bij PSV - Feyenoord in het seizoen 2014/2015 zou leuk zijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan