PSV - Ajax | Zondag 22 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Maar dan de momenten.....en de ongelijke beoordeling van de gele kaarten! Achterballen en buitenspelsituaties! Nee makkelie was helaas meer in het voordeel van jullie. Niets beslissends hoor daar niet van.
En nee daarmee zeg ik niet dat makkelie altijd voor jullie fluit. Zoals geen enkele scheidsrechter dat bewust doet! Maar zo kijk ik op de leiding van gister.
Ik weet niet hoor, maar Ajax had twee gele kaarten en PSV maar eentje. Beide ploegen hadden er wel meer moeten hebben ja, maar volgens mij valt het allemaal wel mee.
 
Ik weet niet hoor, maar Ajax had twee gele kaarten en PSV maar eentje. Beide ploegen hadden er wel meer moeten hebben ja, maar volgens mij valt het allemaal wel mee.
Net als psv een dreigende uitbraak kan hebben wordt het door iets pietluttigs afgefloten waar het aan de andere kant wel mag, dat zijn belangrijke momenten, gele kaarten geef ik je gelijk!
 
De Makkelieshow gisteren sloeg wederom nergens op. Deze scheids had gisteren bijna geen reet te doen. Geen gemene elleboogjes, geen Jorrit die met 2 benen op iemands enkel inkomt, geen discutabele overtredingen binnen de 16. En ja dames en heren, nog steeds flikt deze scheids het om een onvoldoende te scoren. Bepaalde overtredingen de ene keer met geel bestraffen en de volgende keer nog niet aan een kaart denken. Ene deel van de wedstrijd alle duels wegwuiven als mannelijk duel en kwartier later voor het lichtste lichamelijk contact affluitten. De willekeur was weer enorm gisteren. Ook de hoeveelheid niet gegeven/onterecht gegeven corners was lachwekkend. Makkelie heeft weer flink gefaald, maar gelukkig heeft zijn willekeur de wedstrijd (voor de verandering!) de uitslag niet (direct) beïnvloed.

Nou dat was mijn mini-complaint over de Makkelie. Aangezien het de wedstrijd niet echt heeft beïnvloed boeit het me vrij weinig. Op naar woensdag.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan