PSV - Ajax | Zondag 15 april 2018 | Eindstand: 3-0 | KAMPIOEN!

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zo even tussendoor nog felicitaties aan de mede PSV-ers hier. Ik ga maar weer eens richting Eindhoven :proost:
 
Leuk om dit te lezen. Ik ben van 1942 en zat in 1963 nog in militaire dienst. Ik heb inmiddels veel meegemaakt, ook met PSV.
Mooi, dan denk ik dat je officieel de oudste forummer bent. En waarschijnlijk de enige die 2x tegen ajax kampioen is geworden
 
Wat een feest in het stadion. De sfeer was geweldig! Mooi avondje in Eindhoven. Over een uur nog eens dunnetjes over doen!
 
Na intensieve chemo en diverse operaties ben ik nu officieel in remissie. Over een paar weken weer een CT voor controle. Probeer nu weer in een normaal levensritme te komen wat niet gebaseerd is op medische afspraken! Hopelijk kan ik me volgend seizoen weer druk maken om de prestaties (of het ontbreken ervan) van mijn favoriete club :D

Wat goed om te lezen! Wat een strijd zul jij hebben geleverd (en nog steeds). Ik hoop uiteraard dat de CT scan de remissie bevestigt en dat je inderdaad je leven kan oppakken. Succes en dank je voor het delen van je verhaal!
 
De sfeer was geweldig in mijn optiek. Zeker bij aanvang. Er was inderdaad een periode waarin het publiek, net als het elftal, even wat minder fanatiek leek, maar over het geheel vond ik de sfeer gisteren echt wel passend voor zo'n kraker.

Waar ergens zat je dan? Zou best kunnen dat het per vak gewoon mega scheelt.
 
Ajaks bevestigd dat Ziyech een tik gehad heeft.
Hij wilt weg, nu hopen dat die weg gaat maar geen super WK speelt, dan zal ajaks teveel op hem verdienen.
 
Ajaks bevestigd dat Ziyech een tik gehad heeft.
Hij wilt weg, nu hopen dat die weg gaat maar geen super WK speelt, dan zal ajaks teveel op hem verdienen.

Vind ik dan ook weer schandalig..
Dat tuig uit Betondorp kon zich in het stadion al niet gedragen en dan dit..
Ziyech was notabene een van de betere spelers gisteren, gaf een paar beste passes en steekballen..Prima voetballer, alleen verkeerde club gekozen helaas. :oops:
 
Vind ik dan ook weer schandalig..
Dat tuig uit Betondorp kon zich in het stadion al niet gedragen en dan dit..
Ziyech was notabene een van de betere spelers gisteren, gaf een paar beste passes en steekballen..Prima voetballer, alleen verkeerde club gekozen helaas. :oops:
Niet dat ik dat goedkeur maar de supporters van Twente en Heerenveen hadden hem ook graag een tikkie verkocht. Hij lijkt dus vaker voor de "verkeerde club" te kiezen zo te zien.
 
De tikken hebben niks met de wedstrijd van gister te maken, hij heeft aangegeven weg te gaan van de zomer, en dat zit de mensen dwars.
 
Ik sta op Oost en vond de sfeer geweldig. Volgens mij ook in het hele stadion.

De eerste twintig minuten plus warming up en March of Madness waren geweldig, daarna werd het zoals altijd eigenlijk. Na de 2-0 kwam er natuurlijk wel vanalles los; de schaal was nu wel echt zo goed als binnen. Toen kwamen de kampioensliederen ook wat meer naar voren. Maar in de tweede helft bloedde de wedstrijd dood, heb ik enkele keren Oost niet meer eens kunnen horen. Ik heb zelfs veel gezongen, meer dan in andere wedstrijden, maar ironisch genoeg had ik het gevoel dat er minder mensen meezongen. Een voorbeeld, al gaat het dan niet over zingen, is springen voor Luukie. Tegen Twente sprong het hele stadion. Volgens mij bleven er tegen uitgerekend Ajax toch (te) veel zitten.

Voor de televisie. Daar klonk doorlopend PSV gezang en slechts een korte periode het gebraak van onze Amsterdamsche vrinden.

TV/Streams zijn imo een slechte indicator van de sfeer. Op Stream klinkt de betonbak zelfs sfeervol, ben er vorig seizoen geweest en heb de Fuck-Side geen minuut gehoord. Microfoons liggen als 't goed is ook nog pal achter de goals.
 
Nu d rust weer is wedergekeerd wil ik nog wel even de complimenten geven aan Makkelie en zijn assistenten die wat mij betreft een prima wedstrijden hebben geleid...

Dit seizoen heeft Makkelie al zijn topwedstrijden in goede banen geleid, mocht dit seizoen Feyenoord-Ajax, Feyenoord-PSV en PSV-Ajax leiden. Lijkt erop dat hij zich dit seizoen aan het ontwikkelen is tot een waardig opvolger van Kuijpers.
 
Ach die Kale en Kokkie valt volgens mij nog best een biertje mee te drinken, grote smoel over de club, maar ergens nog wel realistisch. Net ff anders dan Sjakie zullen we maar zeggen
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan