PSV - Ajax | Zondag 15 april 2018 | Eindstand: 3-0 | KAMPIOEN!

Status
Je kunt niet meer reageren.
Normaal gesproken zou ik PSV weinig kans geven om te winnen, maar dit is de kampioenswedstrijd en dan ook nog in het eigen Philipsstadion, dus dan komen er bovennatuurlijke krachten vrij bij onze spelers en dat werkt hopelijk verlammend op de spelers van Ajakkes.....dus, ik zeg als eindstand : 3-1. Maar dan moet PSV precies zo van start gaan en spelen als in de wedstrijd tegen Feyenoord: hoog tempo, aanvallend, met veel lef, passie en strijd en dat minimaal 90 minuten volhouden. Forza PSV, Viva PSV......PSV ki Jai Hoh....!!!
 
Dit is het. Beter wordt het niet, in eigen huis tegen ajaks te titel pakken. Met 10 punten voorsprong.

Het moet zo zijn als in Argentinië 1978, ajaks moet weten dat als zij niet verliezen, ze de stad niet levend uitkomen.
 
Ook nu weer zegt Schöne : maar wij winnen in Eindhoven. Dat arrogante leren ze nooit af. En ik hoop dat Schöne en zijn maatjes er flink van langs krijgen. Doe mij ook maar 1963 : 5-2.
Als je ziet hoe PSV de heenwedstrijd speelde, is het niet eens zo arrogant om dergelijke zaken te roepen.
PSV kwam als een bange hond het veld op en heeft niet één minuut gespeeld om te winnen. Als dat komend weekend weer zo is, hoop ik dat we een goed pak slaag krijgen.


Maar, ik heb wel goede hoop dat ze bij een kampioenswedstrijd, tegen ajaks notabene, werkelijk met het schuim op de bek in de catacombe staan.
 
Het is ze geraden. Dit keer heb ik er, wonder boven wonder, alle vertrouwen in.

"Failure is not an option"

Maar inderdaad, de wedstrijd tegen AZ was diegene waar ik niet zeker over was, zeker niet nadat men met 2-0 achter kwam te staan. Deze wedstrijd moet gewoon in de categorie 10-0 tegen Feyenoord of de 4-0 in de arena worden. Of beter gezegd, deze wedstrijden overtreffen.
 
Ik weet het niet, ik ga ook geen voorspellingen doen. Ik ben wel heel erg zenuwachtig.
Ik wat minder, we hebben een flinke dreun uitgedeeld dit weekend. En ajax speelt nu al weer weken kut, en de jochies, incl. de trainer, hebben alweer een grote bek.
 
Vanwege een (lang geleden al gepland) familieweekend ga ik deze wedstrijd missen.
Maar zo mogen toch kampioen worden in deze wedstrijd.

5-1.
 
Vanwege een (lang geleden al gepland) familieweekend ga ik deze wedstrijd missen.
Maar zo mogen toch kampioen worden in deze wedstrijd.

5-1.

De datum waarop de wedstrijd PSV-ajaks gespeeld wordt was al aan het begin van het seizoen bekend...
 
Ik hoop dat de houding van onze spelers iig anders is dan sommigen hier. Niet vergeten hoe je afging in de Arena en in de beker tegen Feyenoord, dus op momenten waarop het moest! En ook niet vergeten dat een vergelijkbare tegenstander als AZ jou zowel thuis als uit ontzettend lastig heeft gemaakt en dat je veel mee hebt gehad, iig weinig tegen in die wedstrijden.
 
Ik hoop dat de houding van onze spelers iig anders is dan sommigen hier. Niet vergeten hoe je afging in de Arena en in de beker tegen Feyenoord, dus op momenten waarop het moest! En ook niet vergeten dat een vergelijkbare tegenstander als AZ jou zowel thuis als uit ontzettend lastig heeft gemaakt en dat je veel mee hebt gehad, iig weinig tegen in die wedstrijden.
Ik hoor geen PSV spelers roepen dat ze het wel ff gaan doen. Ik hoor wel een hoop geblaat vanuit Amsterdam. Maar dat bevalt me eigenlijk prima zo. Zij de hele week de grote bek, wij zondag de 3 punten.
 
We kunnen ook best verliezen, al denk ik wel dat onze jongens er vol voor gaan. Gewoon een mooi affiche en geweldige omstandigheden.
Alles is perfect om er echt wat moois van te maken.
En als we dan toch verliezen is er nog niks aan de hand. AZ uit was de grote klapper.
Daarom zit ik er nu heel relaxed in...
Hoop wel dat Cocu en z'n mannen er minder relaxed in zitten dan ik hoor :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan