PSV - Ajax | Zondag 15 april 2018 | Eindstand: 3-0 | KAMPIOEN!

Status
Je kunt niet meer reageren.
Cafe: slechte zaak natuurlijk maar volle kroegen heel veel dronken mensen (meest mannen). Een vechtpartij valt nog wel ergens te verwachten. Met Carnaval/koningsnacht is het vaak onrustiger.

Twitter: als de bron klopt een meer dan onsmakelijk bericht. Schandalig zelfs. Mits het klopt natuurlijk, wat bijn twitter nog maar de vraag is meestal. Ik heb er in elk geval niets van gemerkt dat het in het stadion gebeurde (via radio/tv althans niet overgekomen)?

65.000 man op de been. Geweldig aantal!
Inderdaad, afgezet tegen de hoeveelheid volk is het gewoon netjes, zonder dat ik daarmee de incidenten wil bagitaliseren.
 
Cafe: slechte zaak natuurlijk maar volle kroegen heel veel dronken mensen (meest mannen). Een vechtpartij valt nog wel ergens te verwachten. Met Carnaval/koningsnacht is het vaak onrustiger.

Twitter: als de bron klopt een meer dan onsmakelijk bericht. Schandalig zelfs. Mits het klopt natuurlijk, wat bijn twitter nog maar de vraag is meestal. Ik heb er in elk geval niets van gemerkt dat het in het stadion gebeurde (via radio/tv althans niet overgekomen)?

65.000 man op de been. Geweldig aantal!

Niet in het stadion gehoord, maar staat me wel iets van bij dat ik het op de heenweg naar Stratum heb gehoord. Maar dat zal hooguit door 1 a 2 man zijn geroepen, was niks bijzonders verder.
 
Het was een geweldige wedstrijd, vanaf het eerste fluitsignaal genieten!

Heel bijzonder.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan