PSV - ADO Den Haag | Zondag 21 april | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Er zal toch een rechtsbenige middenvelder moeten staan. Of niet? Rigo is ook niet geweldig.
Dat hoeft toch niet per se? Dat is een ideaal plaatje, maar liever een goede linkspoot dan een matige rechtspoot, toch?
 
Nou, 80% dat is wat te rooskleurig, een kleine 80% van 80%. Ik snapte je punt wel, maar het was niet dat wij niet over de middenlijn kwamen en helemaal niks creëerden.
Klopt wel, maar toch te weinig rendement met zo'n overwicht. Het is het laatste kwartier toch nog goed gekomen met Guti en Gakpo in de ploeg.
 
Lampies, lampekap en calimeros, standaard benamingen die wij PSV supporters al heel lang dagelijks horen in de randstad.
 
Lampies, lampekap en calimeros, standaard benamingen die wij PSV supporters al heel lang dagelijks horen in de randstad.
Wat nog beter is dan het gebruikelijke pisvee of P$V. Hoewel dat laatste een beetje uitgestorven is sinds het geld rolt in a’dam.
 
Rosario is hopeloos uit vorm en geen schim maar van de speler van de 1e helft van de competitie.
Voelbalt meer achteruit dan vooruit.
Viel gisteren wel mee, vond hem best goed in de duels spelen met een behoorlijke passing. Ontbreekt aan creativiteit op middenveld. Met de komst van Guti veranderde dat, echter in de omschakeling viel de 2-1. Dat in ogenschouw nemende begrijp ik van Bommel. Een goed CV lost mijn inziens veel op
 
Viel gisteren wel mee, vond hem best goed in de duels spelen met een behoorlijke passing. Ontbreekt aan creativiteit op middenveld. Met de komst van Guti veranderde dat, echter in de omschakeling viel de 2-1. Dat in ogenschouw nemende begrijp ik van Bommel. Een goed CV lost mijn inziens veel op
Ik vind Rosario over het algemeen een goed niveau halen. Hij speelt voor het eerst bijna alles, een ding, in de cl scoorde hij van buiten de 16, hij heeft een schot in de benen, deed dat gisteren een keer goed, hoop dat ie dat vaker gaat doen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik vind Rosario over het algemeen een goed niveau halen. Hij speelt voor het eerst bijna alles, een ding, in de cl scoorde hij van buiten de 16, hij heeft een schot in de benen, deed dat gisteren een keer goed, hoop dat ie dat vaker gaat doen.
Het lijkt mij ook terecht dat Rosario speelt. Die komt waarschijnlijk ook beter uit de verf met creativere medespelers.
 
Ik vind Rosario over het algemeen een goed niveau halen. Hij speelt voor het eerst bijna alles, een ding, in de cl scoorde hij van buiten de 16, hij heeft een schot in de benen, deed dat gisteren een keer goed, hoop dat ie dat vaker gaat doen.

Middenvelder
Rosario
29 wedstrijden 0 goals 1 assist

Verdedigers
Viergever
31 wedstrijden 2 goals 1 assist
Schwaab 28 wedstrijden 1 goal 0 assists
Angelino 31 wedstrijden 1 goal 9 assists
Dumfries 31 wedstrijden 4 goals 6 assists

:oops:
 
Middenvelder
Rosario
29 wedstrijden 0 goals 1 assist

Verdedigers
Viergever
31 wedstrijden 2 goals 1 assist
Schwaab 28 wedstrijden 1 goal 0 assists
Angelino 31 wedstrijden 1 goal 9 assists
Dumfries 31 wedstrijden 4 goals 6 assists

:oops:
Ik zat deze week es wat cl van psv terug te kijken, daar speelde ie echt goed, scoorde ook. Hij moet gewoon nog een stap maken. Dat moet volgend seizoen zichtbaar worden.
 
Na deze wedstrijd dan maar voor deze 11 gaan tegen Willem II?

Zoet
Dumfries - Schwaab - Viergever - Angeliño
Rosario - Pereiro - Guti
Lozano - De Jong - Gakpo

Je hebt in ieder geval meer voetbal op het middenveld. En je geeft een sterk signaal naar ego Bergwijn, die van zijn achterban te horen heeft gekregen dat hij nog wel een paar keer moet scoren om interessant genoeg te zijn. Van mij mag Bergwijn er in de 70e minuut inkomen voor Pereiro :D

Maar...MvB kennende zal hij dit niet doen. Sterker nog, mocht Vitesse een puntje pakken, dan zal hij zijn gelijk gaan halen door Tikkie-Terug-Hendrix en Tikkie-Breed-Rosario weer op te stellen. En dan proberen stroperig te winnen van Willem2. Mark heeft laten zien dat hij een beginnende trainer is die nog veel moet leren. Zie zijn reactie na RKC (niet lerend), uitingen over 'goed voetbal' als iedereen ziet dat het niet loopt.
Ook is het erg 'verstoorbaar' om na ADO te beginnen over Ajax... man man man, er is meer dan genoeg te doen bij je eigen team, dus hou je mond over Ajax.

Een niet te onderschatten bijkomend effect is dat door het spel en de uitingen de sympathie bij Ajax is komen te liggen.
Een tackle van Blind 5 minuten voor het eind #ajavit op Matavz wordt door de vingers gezien 'omdat Ajax het meeste recht heeft op de titel'...
Of recent nog. Makkelie als VAR komt er bij #groaja mee weg. Ik zou erg benieuwd zijn naar de communicatie tussen Makkelie en Higler. Maar dat is naar mijn weten niet gedeeld. Ik verwijt Higler niets, alleen, door zijn gedraai vermoed ik dat hij onvolledige of foute info van Makkelie heeft meegekregen. Dat is mijn grootste bezwaar. En daar zou Makkelie (met aantoonbaar weinig PSV sympathie van huis uit) niet zo gemakkelijk mee weg moeten kunnen komen.

Samenvattend...door de uitingen van MvB hebben we juist meer last gekregen van de sowieso onvermijdbare beeldvorming rondom PSV. Ik snap dat dit werk is voor Gerbrands, maar wat mij betreft wacht hij daar niet mee tot na de evaluatie van dit verloren seizoen.

Uch
 
Na deze wedstrijd dan maar voor deze 11 gaan tegen Willem II?

Zoet
Dumfries - Schwaab - Viergever - Angeliño
Rosario - Pereiro - Guti
Lozano - De Jong - Gakpo
Ik heb een haat-liefde verhouding met Pereiro, dus ik zou naar Ihattaren neigen, maar laten we het maar eens proberen zo :giggle:
Ik zou hééél graag eens willen zien hoe het uitpakt met Guti en Gakpo in de basis.
 
Ik vind Lozano helemaal niet zo slecht. Hij werkt keihard, en als het tegenzit, wat nu dus het geval is bij hem, is dat altijd een geode basis om toch nuttig te zijn voor het team. En hij is minder zelfzuchtig. Nee, ik ben helemaal niet zo ontevreden met Lozano. Ik zou ook Gakpo voor bergwijn doen tegen WII
Geheel eensch. Gek toch dat hij dan zo neergesabeld wordt door zoveel analisten. Framing?
 
Geheel eensch. Gek toch dat hij dan zo neergesabeld wordt door zoveel analisten. Framing?
Zag gisteren op VTBL een vergelijking van z'n stats voor en na de winterstop, en dat is echt een wereld van verschil. Hij speelt gewoon minder op dit moment, dat is met feiten aan te tonen. Maar dan nog, is hij nuttig en beter dan bijna iedere andere buitenspeler in de eredivisie. En hij werkt voor het team. Het helpt natuurlijk ook niet dat hij heel vaak ligt te rollebollen en schwalbes maakt (en ja, ik weet dat er ook vaak overtredingen tegen hem gemaakt worden).
 
Zag gisteren op VTBL een vergelijking van z'n stats voor en na de winterstop, en dat is echt een wereld van verschil. Hij speelt gewoon minder op dit moment, dat is met feiten aan te tonen. Maar dan nog, is hij nuttig en beter dan bijna iedere andere buitenspeler in de eredivisie. En hij werkt voor het team. Het helpt natuurlijk ook niet dat hij heel vaak ligt te rollebollen en schwalbes maakt (en ja, ik weet dat er ook vaak overtredingen tegen hem gemaakt worden).
Ik kijk niet veel PSV omdat ik merk dat ik mij kapot frustreer maar als ik Lozano dan bijvoorbeeld voorzetten zie geven, komen er nauwelijks ballen aan. Vaak zie ik ook zijn schoten geblokt zien worden. Zie er minder rendement uit komen.
 
Zag gisteren op VTBL een vergelijking van z'n stats voor en na de winterstop, en dat is echt een wereld van verschil. Hij speelt gewoon minder op dit moment, dat is met feiten aan te tonen. Maar dan nog, is hij nuttig en beter dan bijna iedere andere buitenspeler in de eredivisie. En hij werkt voor het team. Het helpt natuurlijk ook niet dat hij heel vaak ligt te rollebollen en schwalbes maakt (en ja, ik weet dat er ook vaak overtredingen tegen hem gemaakt worden).
Vooral dat laatste. Het levert soms een pingel op, maar ik zou es willen dat ie niet voor elke scheet ging liggen. Daar had ik al een hekel aan bij Suarez, en nu ook bij hem. Je ziet het altijd, mijnheer wil iets opzetten, loopt zichzelf ergens vast en besluit dan maar te gaan liggen..
 
Geheel eensch. Gek toch dat hij dan zo neergesabeld wordt door zoveel analisten. Framing?
Misschien dat ze PSV geen mooi transferbedrag gunnen? Van Gelder daarentegen, in het begin van het seizoen, had het over een bedrag van om en nabij de 70M.
Geloof mij maar, als Guti meer speelt gaat Lozano ook beter renderen, en zijn waarde zal gaan stijgen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan