PSV - ADO Den Haag | Zondag 21 april | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
9SHhHk8.png
 
Met 23 goals tegen in 30 wedstrijden? Ga ff ergens anders trollen joh :ROFL:
Met een Zoet die niet in vorm is, een Schwaab die elke pot wel een fout maakt, met Angelino die niet meer de Angelino is van het begin van het seizoen. Was niet mijn intentie om over te komen als een trol. ADO wint met 2-3 bij AZ, daarvoor 5-0 van Utrecht. Wellicht zijn ze in betere doen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Met een Zoet die niet in vorm is, een Schwaab die elke pot wel een fout maakt, met Angelino die niet meer de Angelino is van het begin van het seizoen. Was niet mijn intentie om over te komen als een trol. ADO wint met 2-3 bij AZ, daarvoor 5-0 van Utrecht. Wellicht zijn ze in betere doen.
We gaan het zien, ben d'r niet zo bang voor, zeker niet in eigen huis. T gros van de tegendoelpunten viel in uitwedstrijden, hebben er thuis vooralsnog slechts 5 tegen gehad.

ps neem aan dat je de smiley achter de troll wel had gezien...
 
Meer waarschijnlijk scenario, 0-1 achter tot 70 minuten voor tijd, benauwde 2-1 winst, in de laatste minuut

Denk het ook. Een uiterst benauwde overwinning waarbij ADO soms beter maar grotendeels gelijkwaardig aan PSV is; zoiets verwacht ik.
 
Ik denk aan een ruststand van 1-1 en dat het daarna in de 2e helft ploeteren, zweten en billenknijpen wordt totdat PSV rond de 75ste minuut de 2-1 maakt en daarna rond de 85ste minuut de wedstrijd beslist met de eindstand 3-1. Met andere woorden, het wordt zeker geen makkelijke wedstrijd laatstaan dat we aan het doelsaldo gaan werken tegen ADO....
 
Ik denk aan een ruststand van 1-1 en dat het daarna in de 2e helft ploeteren, zweten en billenknijpen wordt totdat PSV rond de 75ste minuut de 2-1 maakt en daarna rond de 85ste minuut de wedstrijd beslist met de eindstand 3-1. Met andere woorden, het wordt zeker geen makkelijke wedstrijd laatstaan dat we aan het doelsaldo gaan werken tegen ADO....

En in de rust een wissel om zijn opstelling te corrigeren en dan in de 90'ste minuut nog 1 lullige wissel, om even wat tijd te rekken, want wissels, daar doet MvB eigenlijk liever niet aan.
 
Spelen met Guti en Perreiro op het middenveld en er vanaf moment 1 er op klappen. Winnen met 6-0
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Spelen met Guti en Perreiro op het middenveld en er vanaf moment 1 er op klappen. Winnen met 6-0

Vergeet het maar kerel. Twee controleurs, misschien wel drie controleurs met zijn sterspeler's Rosario, Sadilek en Hendrix op het middenveld, aangezien Ihattaran gewisseld werd in de rust tegen De Graafschap, en dat betekent meestal dat er iemand anders een basisplaats krijgt. Wordt denk ik weer zo pot die uiterst moeizaam gaat verlopen. Ongetwijfeld zullen we weer achter moeten komen, voordat we gaan voetballen. Het is jammer genoeg zo voorspelbaar geworden met PSV na de winterstop met een eigenwijze trainer die altijd zijn gelijk wilt halen qua opstelling.
 
Doelsaldo gaat 'm niet meer worden. Dus hopen dat drukke programma Ajax toch opbreekt. Dan hoop ik dat PSV 'gewoon' wint, en met 'gewoon' bedoel ik dan dat dat vanuit een zekere controle en overwicht gebeurt. Dat PSV zich nog even voldoende verbetert om de resterende potjes, waaronder de laatste tegen AZ, met vertrouwen en overtuiging wint.
 
Heracles flikte het 2x en andere clubs ook, het kan dus makkelijk dat Ajax nog een keer punten morst. Maar ik verwacht dat ze in deze vorm alles gaan winnen. PSV zie ik helaas nog wel een keer punten morsen
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan