PSV - ADO Den Haag | Zondag 11 augustus | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
QUsjohJ.png


(Verschoven i.v.m. EL-kwalificatie)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga uit van een 3-0 overwinning. Eindelijk weer eens thuis. Begon eens tijd te worden.

Ik weet niet of dit wel of niet mag, dus excuses als dit niet mag. Indien iemand nog twee kaartjes naast elkaar over heeft, dan neem ik deze graag over. Pm mij maar:PSV:
 
Ik ga uit van een 3-0 overwinning. Eindelijk weer eens thuis. Begon eens tijd te worden.

Ik weet niet of dit wel of niet mag, dus excuses als dit niet mag. Indien iemand nog twee kaartjes naast elkaar over heeft, dan neem ik deze graag over. Pm mij maar:PSV:

Oh, deze vraag mag best. Ik denk alleen dat de kans dat het iets oplevert zeer laag is...
 
Oh, deze vraag mag best. Ik denk alleen dat de kans dat het iets oplevert zeer laag is...
Ook in deze barre tijden?! Nee, geintje. Is het proberen waard. Ik probeer kaarten te kopen via de site, maar mijn clubcard van een aantal jaar terug is verlopen en een nieuw account is nog niet gekoppeld aan een clubcard. Dus probeer het anders. Ook maar even contact opnemen met PSV vandaag, maar ik hou mij aanbevolen mag iemand niet kunnen;).
 
Van Bommel ziet het zelf ook niet meer zitten, lees ik. Gevaarlijke ploeg ADO. sterspeler kwijt, vorige week verloren. Een van de slechtste ploegen, vrees ik.
 
Bij een nederlaag neemt de druk op de jong en van bommel enorm toe, misschien dat de jong dan nog iets doet op de transfermarkt.
* geen vertrouwen meer in de keeper
* een rechtsback uit vorm
* een linksback wat eigenlijk middenvelder is
* een aanvoerder waar je aanvallend en verdedigend niks aan hebt
* gutti die het bloed van van Bommel kan drinken.
* Pereiro die zich alleen kan opladen voor top wedstrijden.
* Bruma tja ik weet het nog niet
* Malen beste speler maar niet in vorm
* Bergwijn goede speler maar niet in vorm
* lozano uit vorm en haat van bommel

Maar toch met de individuele kwaliteit moet er een 2-1 inzitten
 
Bij een nederlaag neemt de druk op de jong en van bommel enorm toe, misschien dat de jong dan nog iets doet op de transfermarkt.
* geen vertrouwen meer in de keeper
* een rechtsback uit vorm
* een linksback wat eigenlijk middenvelder is
* een aanvoerder waar je aanvallend en verdedigend niks aan hebt
* gutti die het bloed van van Bommel kan drinken.
* Pereiro die zich alleen kan opladen voor top wedstrijden.
* Bruma tja ik weet het nog niet
* Malen beste speler maar niet in vorm
* Bergwijn goede speler maar niet in vorm
* lozano uit vorm en haat van bommel

Maar toch met de individuele kwaliteit moet er een 2-1 inzitten
Je vergeet er nog een:
* Gutti die zeer tegenvalt, het tempo niet aankan en verdedigend z'n mannetje niet staat
 
Ik ga uit van een 3-0 overwinning. Eindelijk weer eens thuis. Begon eens tijd te worden.

Ik weet niet of dit wel of niet mag, dus excuses als dit niet mag. Indien iemand nog twee kaartjes naast elkaar over heeft, dan neem ik deze graag over. Pm mij maar:PSV:

Oh, deze vraag mag best. Ik denk alleen dat de kans dat het iets oplevert zeer laag is...

Ik ga je nog een priveberichtje sturen Blokkie. Moet van 19 tot 3 werken dus als ik het nu niet red verwacht dan morgen een berichtje.
 
Baumgartl in de basis?
Zo ja, 3-0,
Sainsbury/Luckassen in de basis?
Dan 3-2.
Ik denk niet dat Luckassen nog in aanmerking komt.... Hoop het ook niet eerlijk gezegd. Baumgartl is een stuk rustiger. Al wil ik Luckassen niet helemaal afschrijven. Heeft alles om een goede te worden, helaas veel te wild.
 
Zoet
Dumfries-Baumgartl-Viergever-Boscagli
Hendrix-Guti
Ihattaren(1x)
Bruma-Malen(3x)-Bergwijn

Wissels
Bruma - Lozano (1x) - (60 minuten)
Hendrix - Rosario - (78 minuten)
Malen - Gakpo (87 minuten, staande ovatie)

5-0 ?
 
Zoet
Dumfries-Baumgartl-Viergever-Boscagli
Hendrix-Guti
Ihattaren(1x)
Bruma-Malen(3x)-Bergwijn

Wissels
Bruma - Lozano (1x) - (60 minuten)
Hendrix - Rosario - (78 minuten)
Malen - Gakpo (87 minuten, staande ovatie)

5-0 ?

Daar hebben we een opstelling waar ik wel wat in zie. Beetje lichtvoetig voorin, maar echt andere smaken hebben we ook niet.
 
Zoet
Luckassen Baumgartl Viergever

Dumfries Rosario Guti Sadilek

Bergwijn Malen Bruma


3-4-3 opstelling proberen?? Dumfries en sadilek als "middenvelders" worden gewoon verdedigers bij verlies balbezit.
 
Zoet
Luckassen Baumgartl Viergever

Dumfries Rosario Guti Sadilek

Bergwijn Malen Bruma


3-4-3 opstelling proberen?? Dumfries en sadilek als "middenvelders" worden gewoon verdedigers bij verlies balbezit.
Dat is nu toch ook al zo? Dus je stelt voor om nog verdedigender te gaan spelen , met een extra verdediger . Lijkt me niet echt de oplossing
 
Zoet
Dumfries-Baumgartl-Viergever-Boscagli
Hendrix-Guti
Ihattaren(1x)
Bruma-Malen(3x)-Bergwijn

Wissels
Bruma - Lozano (1x) - (60 minuten)
Hendrix - Rosario - (78 minuten)
Malen - Gakpo (87 minuten, staande ovatie)

5-0 ?
Dit zou ook mijn favoriete opstelling zijn. Maar gaat uiteraard niet gebeuren , Rosario blijft een heel seizoen in de basis, althans zolang MvB aan het roer staat
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan