PSV - ADO Den Haag | Zondag 1 november | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
8eTFqYC.jpg

Eerdere duels​

PSV - ADO Den Haag3 - 1
Eredivisie, 11 augustus 2019
PSV - ADO Den Haag3 - 1
Eredivisie, 21 april 2019
PSV - ADO Den Haag3 - 0
Eredivisie, 16 december 2017
PSV - ADO Den Haag3 - 1
Eredivisie, 26 november 2016
PSV - ADO Den Haag2 - 0
Eredivisie, 27 februari 2016

77181_fullimage_ae_pre-match_011-psv---ado-den-haag_20-21.gif
 
Laatst bewerkt door een ninja:
PSV- ADO : eindstand 3-0 ....tenminste, als we onze basisspelers weer terug hebben en er niet nog meer besmettingen bijkomen.
 
Mits iedereen fit, Hendrix op de plek van Boscagli vanaf nu, vond Hendrix veel beter, terwijl hij met zijn goede linkerbeen rechts centraal stond, laat staan als hij linker cv staat. Boscagli is dan de zogenaamde voetballende verdediger, maar die levert alle ballen in bij de tegenstander. Hendrix is sneller en verdedigend ook sterker, alleen moet Hendrix wel stoppen met die crosspass, want die komt bijna nooit aan.
 
Mits iedereen fit, Hendrix op de plek van Boscagli vanaf nu, vond Hendrix veel beter, terwijl hij met zijn goede linkerbeen rechts centraal stond, laat staan als hij linker cv staat. Boscagli is dan de zogenaamde voetballende verdediger, maar die levert alle ballen in bij de tegenstander. Hendrix is sneller en verdedigend ook sterker, alleen moet Hendrix wel stoppen met die crosspass, want die komt bijna nooit aan.
Volgens mij staat Boscagli daar voornamelijk voor z’n goede crosspass.
 
Wel zo veilig voor de andere teams ja.

Bacchus en Rednas wie had die kekke inforgraphic toegoevoegd bij PSV - Fortuna (openingspost) zag er leuk uit maar zie dat t (nog) niet de standaard is?
Het is eigenlijk een één-tweetje tussen Bacchus en mij; ik maak het topic aan in de huidige staat, en Bacchus krijgt die infographic bij mijn weten vanuit PSV gemaild en voegt die toe. Maar wellicht dat hij dit zelf kan bevestigen.
 
Mits iedereen fit, Hendrix op de plek van Boscagli vanaf nu, vond Hendrix veel beter, terwijl hij met zijn goede linkerbeen rechts centraal stond, laat staan als hij linker cv staat. Boscagli is dan de zogenaamde voetballende verdediger, maar die levert alle ballen in bij de tegenstander. Hendrix is sneller en verdedigend ook sterker, alleen moet Hendrix wel stoppen met die crosspass, want die komt bijna nooit aan.
Ik vond Boscagli in cyprus juist een aantal zeer goeie ingrepen hebben waarmee een grote kans of doelpoging werd voorkomen. Hendrix deed het ook goed maar ik weet niet. Ik zou eigenlijk gewoon Boscagli laten staan.
 
Het is eigenlijk een één-tweetje tussen Bacchus en mij; ik maak het topic aan in de huidige staat, en Bacchus krijgt die infographic bij mijn weten vanuit PSV gemaild en voegt die toe. Maar wellicht dat hij dit zelf kan bevestigen.
Ik trek dat gewoon van de PSV-site af en dan plak ik het hier in de topics.
PSV is daar zelf ook niet heel consequent mee, dus wanner 't ding niet op psv.nl staat, kan ik 'm ook niet hier naartoe linken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan