PSV - ADO Den Haag | Donderdag 2 maart | Eindstand 3-1

Rednas

Administrator
Administrator
wpTrpj1.png

Eerdere duels​

PSV - ADO Den Haag 4 - 0
Eredivisie, 01 november 2020
PSV - ADO Den Haag 3 - 1
Eredivisie, 11 augustus 2019
PSV - ADO Den Haag 3 - 1
Eredivisie, 21 april 2019
PSV - ADO Den Haag 3 - 0
Eredivisie, 16 december 2017
PSV - ADO Den Haag 3 - 1
Eredivisie, 26 november 2016

Buitenspelgoal

Assistent Coach
Beetje rouleren als kan, Eredivisie wedstrijden zijn nu heilig. Uit was deze wedstrijd op papier ongetwijfeld ook lastig in de huidige staat van PSV, maar thuis moet je dit gewoon zakelijk kunnen voltooien.

DrJ

Routinier
Ik zit eens te denken... Stel: PSV haalt de finale van de beker en staan 4e in de competitie op dat moment, wat recht geeft op Play-offs voor de freaking Conference league. De beker geeft recht op Europa League. Gaan ze dan nog steeds Drommel op doel zetten? Want dat zou echt superdom zijn.

Buitenspelgoal

Assistent Coach
Ik zit eens te denken... Stel: PSV haalt de finale van de beker en staan 4e in de competitie op dat moment, wat recht geeft op Play-offs voor de freaking Conference league. De beker geeft recht op Europa League. Gaan ze dan nog steeds Drommel op doel zetten? Want dat zou echt superdom zijn.
Dit zal vast afgesproken zijn met Drommel, dus tenzij Ruud zich er dan uit probeert te wurmen denk ik het wel. Om de een of andere reden wilde PSV Drommel niet kwijt (of niemand had interesse, kan ook), maar die laatste weet ook dat Benitez als eerste keeper werd gehaald. Ruud heeft al gezegd dat Drommel de bekerkeeper is, dus daar zijn afspraken over gemaakt. Denk niet dat Drommel in die afspraken genoegen zou nemen met ''jij keept in de beker, maar als we de finale halen/tegen Feyenoord of Ajax spelen zet ik Benitez er wel in!''

Kira

Aanvoerder
Dit zal vast afgesproken zijn met Drommel, dus tenzij Ruud zich er dan uit probeert te wurmen denk ik het wel. Om de een of andere reden wilde PSV Drommel niet kwijt (of niemand had interesse, kan ook), maar die laatste weet ook dat Benitez als eerste keeper werd gehaald. Ruud heeft al gezegd dat Drommel de bekerkeeper is, dus daar zijn afspraken over gemaakt. Denk niet dat Drommel in die afspraken genoegen zou nemen met ''jij keept in de beker, maar als we de finale halen/tegen Feyenoord of Ajax spelen zet ik Benitez er wel in!''
Vraag me wel af hoe hard die afspraken zijn. Lijkt me me meer een goed gesprek afspraak dan iets contractueels. Mocht het dat laatste zijn, dan is het echt amateuristisch.

Penalty

Internationale Legende
Heeft Drommel daar iets over te zeggen dan? :rolleyes: Hij mag blij zijn dat hij geen contributie hoeft te betalen. ;)

rico

Trainer Coach
En wat zou er dan gebeuren, als Drommel er geen genoegen mee neemt. Dan is hij boos? Dan wil hij weg? Nou en? Het zou mij nuks verbazen als er van hogerhand ingegrepen gaat worden, als de beker onze enige hop op direct Europees voetbal is, en daar ziet het wel naar uit op het moment.

Buitenspelgoal

Assistent Coach
En wat zou er dan gebeuren, als Drommel er geen genoegen mee neemt. Dan is hij boos? Dan wil hij weg? Nou en? Het zou mij nuks verbazen als er van hogerhand ingegrepen gaat worden, als de beker onze enige hop op direct Europees voetbal is, en daar ziet het wel naar uit op het moment.
PSV is lievvvv

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Over dom en PSV gesproken;
We hebben nog een kans op de double, weliswaar klein, maar toch.
Dat hadden we ook in 1963 toen we wel de titel haalden maar niet de beker.

Uit bij Elinkwijk leidden we na een kwartier met 0-2, toen ik meen Brusselers de 0-3 scoorde waarna de bal van de stang weer uit het doel vloog.
Elinkwijk speelde rustig door en PSV protesteerde, zoals bij onze club schijnt te horen, nauwelijks en dus ging de 0-3 niet door.
Via 2-2 werd het na verlenging een 3-2 nederlaag.

Internationale momenten van domheid toonden Luc Nilis en Harry van Raaij - over beiden niets dan goeds overigens - jaren later tegen respectievelijk Kaiserslautern en Valencia.
Dat heeft ons toen, onnodig, heel wat geld gekost.

Maar voor donderdag gelden twee dingen; het wordt minder makkelijk vrees ik tegen het ADO van de slimme Dick Advocaat dan menig optimist hier denkt.
En bovendien is een zege zeker zo belangrijk als in de 11 resterende competitieduels.
Want de beker kon ons wel eens aan de Europa League in plaats van aan de Conference League helpen.
Forza PSV

Bovenaan Onderaan