Przemyslaw Tyton

Tyton heeft zijn kans niet gepakt, Zoet wel. Dat is ook een mentale kwestie. Liever een stabiele keeper dan een mentaal brekebeentje.

De prestaties van een keeper hangen ook af van de verdediging natuurlijk. In de tijd van Tyton was de verdediging alles behalve stabiel.
 
Fijn. Goed voor hem, goed voor ons. Jammer dat hij bij ons niet geslaagd is, ik zag ook echt wel wat in hem. Het was communicatief geen baasje, wel zo handig voor een keeper.
 
Lijkt me geen stap achteruit, dus dat is mooi voor iedereen. Voor Tyton die bij een mooie club voor zijn kans kan gaan, voor Brands omdat ie minder salaris hoeft af te tikken, voor de bondscoach van Polen die ziet dat zijn keeper aan keepen toekomt en voor Pasveer dat hij in elk geval nog tweede in de pikorde staat.
 
Hele mooie club voor hem. Hoop dat hij daar gaat slagen maar met een beetje mazzel gaat dat zeker lukken. Dat heeft hij wel verdient.
 
Ik vind het stiekem heel jammer dat hij gaat. Niet omdat ik denk dat hij momenteel goed genoeg is voor PSV (want dat is hij niet), maar meer een soort 'het had zo mooi kunnen zijn'-gevoel. Ik was ook positief over zijn komst.
Jammer...

Ik hoop dat hij zijn vorm en spelplezier in Duitsland terugvindt.
 
Ik vind het stiekem heel jammer dat hij gaat. Niet omdat ik denk dat hij momenteel goed genoeg is voor PSV (want dat is hij niet), maar meer een soort 'het had zo mooi kunnen zijn'-gevoel. Ik was ook positief over zijn komst.
Jammer...

Ik hoop dat hij zijn vorm en spelplezier in Duitsland terugvindt.

Ik sluit mij hier bij aan. Bij het EK2012 hebben we kunnen zien dat Tyton best een goede keeper had kunnen worden.
 
Ik sluit mij hier bij aan. Bij het EK2012 hebben we kunnen zien dat Tyton best een goede keeper had kunnen worden.

tja...

Denk wel dat dit de beste oplossing is. Tyton is ook niet de speler die dit PSV naar een hoger niveau tilt. PSV krijgt nog wat voor hem, en Tyton kan zijn loopbaan herstarten.
 
Tyton is voor een miljoen verkocht aan Stuttgart.. Gisteren al.. Veel succes in Stuttgart!

Bron: VZ
 
In dit soort zaken zou de UEFA veel harder moeten optreden m.i. Ze hebben de mond vol van Financial Fairplay, dus pak het dan aan.

Dus we hebben nu al geld uitstaan van Robert en Tyton bij onze Spaanse vrienden? Dat Espanyol het daar dan maar gaat ophalen.
 
Onterechte rode kaart voor onze Poolse vriend vandaag bij een 1-2 achterstand
 
Toch wel zonde hoor, bij PSV was hij een aardige keeper, een van de weinige tweede keepers die goed de concurrentie met de eerste keeper aan ging/kon.

Na Stuttgart is hij naar A Coruña gegaan, in het eerste seizoen een handjevol wedstrijden gekeept, toen tweede keeper geworden. Tweede seizoen ook volledig op de bank en tribune. Sinds begin dit jaar naar de MLS gegaan, voor FC Cincinnati. Begon daar ongelukkig met een blessure maar is inmiddels hersteld en staat sinds een paar weken weer onder de lat omdat eerste doelman Richey geblesseerd is. Helaas voor hem krijgt hij flink wat tegendoelpunten. De club (sinds kort onder leiding van Ron Jans) staat ook rotsvast onderaan met 13 punten verschil op de nummer 11 Columbus Crew.
 
Laatst bewerkt:
Toch wel zonde hoor, bij PSV was hij een aardige keeper, een van de weinige tweede keepers die goed de concurrentie met de eerste keeper aan ging/kon.

Na Stuttgart is hij naar A Coruña gegaan, in het eerste seizoen een handjevol wedstrijden gekeept, toen tweede keeper geworden. Tweede seizoen ook volledig op de bank en tribune. Sinds begin dit jaar naar de MLS gegaan, voor FC Cincinnati. Begon daar ongelukkig met een blessure maar is inmiddels hersteld en staat sinds een paar weken weer onder de lat omdat eerste doelman Richey geblesseerd is. Helaas voor hem krijgt hij flink wat tegendoelpunten. De club (sinds kort onder leiding van Ron Jans) staat ook rotsvast onderaan met 13 punten verschil op de nummer 11 Columbus Crew.

Één geluk, ze zijn er nog maar net bij in de MLS en kunnen bovendien niet degraderen daar. Wel grappig, zat me tijdens een weekend te vervelen en keek op Fox Sports een wedstrijd van FC Cincinnati. Toen dacht ik, die ken ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan