Przemyslaw Tyton

En welke meetfactor heeft Zoet? Zijn seizoen bij RKC? Of zijn geweldige kampioenseizoen waarin hij één van de twee dissonanten was?

Je kunt niet Tyton boven Zoet gaan stellen omdat hij mooie reddingen had tegen Real, Barcelona en Valencia. Zoet heeft nooit tegen die clubs gespeeld, dus daarom vind ik dat je heel die vergelijking niet kunt maken.
 
Nou laten we kijken waar het avontuur van meneer Tabak eindigt. Want als hij echt zo goed zou zijn wat Omar ons wil doen geloven:p dan zou hij toch opgevallen zijn in Spanje en zou Eibar niet zijn eindstation moeten zijn...
 
Nou laten we kijken waar het avontuur van meneer Tabak eindigt. Want als hij echt zo goed zou zijn wat Omar ons wil doen geloven:p dan zou hij toch opgevallen zijn in Spanje en zou Eibar niet zijn eindstation moeten zijn...

Is Tyton zo'n roker?
 
En welke meetfactor heeft Zoet? Zijn seizoen bij RKC? Of zijn geweldige kampioenseizoen waarin hij één van de twee dissonanten was?

Tyton heeft zijn kans niet gepakt, Zoet wel. Dat is ook een mentale kwestie. Liever een stabiele keeper dan een mentaal brekebeentje.
 
Tyton heeft zijn kans niet gepakt, Zoet wel. Dat is ook een mentale kwestie. Liever een stabiele keeper dan een mentaal brekebeentje.

Daar heb je dan wel weer een punt, al is iedereen het er natuurlijk wel over eens dat de keuze van Advocaat om Waterman neer te zetten een schande was. De strijd Zoet-Tyton is nooit een eerlijke geweest.
 
Daar heb je dan wel weer een punt, al is iedereen het er natuurlijk wel over eens dat de keuze van Advocaat om Waterman neer te zetten een schande was. De strijd Zoet-Tyton is nooit een eerlijke geweest.

Waterman was ook gewoon lachwekkend, sloeg nergens op. Niet voor niets na dat jaar vertrokken naar Karaburukspor. Degradeert nu bijna uit de Turkse eerste klasse...
 
Daar heb je dan wel weer een punt, al is iedereen het er natuurlijk wel over eens dat de keuze van Advocaat om Waterman neer te zetten een schande was. De strijd Zoet-Tyton is nooit een eerlijke geweest.

Is zo. De keuze voor Waterman heb ik ook nooit begrepen.
 
Nou laten we kijken waar het avontuur van meneer Tabak eindigt. Want als hij echt zo goed zou zijn wat Omar ons wil doen geloven:p dan zou hij toch opgevallen zijn in Spanje en zou Eibar niet zijn eindstation moeten zijn...

Eibar? :|

Elche heeft een koopoptie bedongen, dus de keuze van de club om de optie wel/niet te lichten geeft een redelijke indicatie over Tyton zijn prestaties.
 
Eibar? :|

Elche heeft een koopoptie bedongen, dus de keuze van de club om de optie wel/niet te lichten geeft een redelijke indicatie over Tyton zijn prestaties.
Oke dank voor de correctie. Alleen blijft mijn punt wel staan: als hij opvalt daar dan zou die toch beter moeten krijgen dan Eibar Elche?
 
Eigenlijk was dat al duidelijk. Het was enkel wachten op de handtekening van Luuk Koopmans. Het is voor Tyton te hopen dat hij zich daar in de kijker heeft weten te spelen.

Precies, niets onverwachts. Wel erg jammer.
 
Door de botsing heeft hij nooit de verwachtingen waar kunnen maken (nooit meer te boven gekomen). Aardige vent verder, ik hoop dat hij bij Stuttgart weer zijn ritme vindt.

'Transfer PSV'er naar Bundesliga in stroomversnelling; gesprekken gaande'

http://www.soccernews.nl/news/31906...sliga_in_stroomversnelling;_gesprekken_gaande

Elfrink tweette net dat PSV nog ongeveer een miljoen euro voor Tyton ontvangt, zou uiteindelijk nog een prima bedrag zijn. Mooie club ook voor Tyton.
 
Ik gun het Przemyslaw van harte! Erg jammer dat zijn verblijf bij ons zo ongelukkig was want ik zag destijds behoorlijk wat potentie in zijn keeperskunsten.
 
Prachtige club dat Stuttgart, het is Tyton gegund. Ik denk dat de Duitse competitie hem wel past.
 
Terug
Bovenaan Onderaan