Positiviteitstopic

Die knipogen beginnen onderhand wel een beetje flauw te worden. Ik zal voortaan wel ff opletten met wat ik hier nog post

Ik weet oprecht even niet wat ik hierop moet zeggen. Laten we het er maar op houden dat het me verbaast dat je dit als onprettig ervaarde. Zo spannend was het allemaal niet.
 
Ik weet oprecht even niet wat ik hierop moet zeggen. Laten we het er maar op houden dat het me verbaast dat je dit als onprettig ervaarde. Zo spannend was het allemaal niet.
Opeenstapeling van dingen denk ik. Niet op jouw persoonlijk gericht. Begin ff genoeg te krijgen van het forum
 
Om eens een keer hier wat te posten ipv het ergernissen topic:

Je rijbewijs verlengen. Zo makkelijk tegenwoordig. Hoefde afgelopen vrijdag alleen maar naar de Primera te gaan om een pasfoto te laten maken en zij konden meteen alles doorsturen wat de gemeente van me nodig heeft om een nieuw bewijs aan te vragen, vervolgens even wat stappen te volgen op het internet om het proces af te ronden. 2 werkdagen later stond er al een mailtje in m'n mailbox dat ik 'm op kon halen op het gemeentehuis

In totaal denk ik 10 minuten actief bezig geweest om 'm te verlengen. Top
 
Om eens een keer hier wat te posten ipv het ergernissen topic:

Je rijbewijs verlengen. Zo makkelijk tegenwoordig. Hoefde afgelopen vrijdag alleen maar naar de Primera te gaan om een pasfoto te laten maken en zij konden meteen alles doorsturen wat de gemeente van me nodig heeft om een nieuw bewijs aan te vragen, vervolgens even wat stappen te volgen op het internet om het proces af te ronden. 2 werkdagen later stond er al een mailtje in m'n mailbox dat ik 'm op kon halen op het gemeentehuis

In totaal denk ik 10 minuten actief bezig geweest om 'm te verlengen. Top
Oh, dat gaat sneller dan bij mij. Ik moest nog met m'n pasfoto naar het gemeentehuis om daar zelf m'n rijbewijs aan te vragen. Een week later lag ie klaar.

Ook niet heel veel moeite, maar zo makkelijk als bij jou was het niet.
 
Oh, dat gaat sneller dan bij mij. Ik moest nog met m'n pasfoto naar het gemeentehuis om daar zelf m'n rijbewijs aan te vragen. Een week later lag ie klaar.

Ook niet heel veel moeite, maar zo makkelijk als bij jou was het niet.
Of je gemeente was niet 'aangeslotem' voor die werkwijze of het is echt nieuw. M'n pa zei dat hij 'm eind vorig jaar had verlengd en toen moest 't nog op de oude manier
 
Om eens een keer hier wat te posten ipv het ergernissen topic:

Je rijbewijs verlengen. Zo makkelijk tegenwoordig. Hoefde afgelopen vrijdag alleen maar naar de Primera te gaan om een pasfoto te laten maken en zij konden meteen alles doorsturen wat de gemeente van me nodig heeft om een nieuw bewijs aan te vragen, vervolgens even wat stappen te volgen op het internet om het proces af te ronden. 2 werkdagen later stond er al een mailtje in m'n mailbox dat ik 'm op kon halen op het gemeentehuis

In totaal denk ik 10 minuten actief bezig geweest om 'm te verlengen. Top

En omwisselen van een buitenlands rijbewijs is zo lastig dat ik nu al 2 weken zonder zit…
 
Ik benader het maar positief.

-Mislintat
-Steijn
-18e plaats
-Hercules
-Kroes

Liever zoveel ellende in één seizoen dan uitgesmeerd over meerdere seizoenen. Kan alleen maar beter gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan