Poll: kan Mark van Bommel aanblijven als coach van PSV?

Mark per direct weg of mag hij blijven

• Totaal aantal stemmen
    82

Jeff

Voorheen bekend als Willemijn Lodewijkx
Haha, wat een prachtig elftal zou dit zijn!

Ergens ook wel weer treurig dat jij je fantasie de vrije loop laat gaan, maar dan alsnog Zoet op doel zet. :ROFL:
je hebt helemaal gelijk, wil Zoet ook helemaal niet opstellen, maar dacht dat het aardiger was met twee namen te beginnen die zouden kunnen 😊

rico

Assistent Coach
Haha, wat een prachtig elftal zou dit zijn!

Ergens ook wel weer treurig dat jij je fantasie de vrije loop laat gaan, maar dan alsnog Zoet op doel zet. :ROFL:

Man, die jongen moet wel chantage materiaal hebben van iedereen dat hij zolang en nog steeds als serieuze optie wordt gezien om te keepen (!) bij PSV.
Vind je, als je objectief probeert te kijken, Unnerstall echt veel beter. Dat is toch net als Zoet een hele matige keeper. Houdt wel eens een bal, maar zag er bij de goals die hij tegen kreeg niet best uit. En hij had alle geluk van de wereld dat hij door de VAR gered werd van een genante blunder die PSV de wedstrijd had doen verliezen. Heb je hem voetballend gezien, dat is niet best. Nogmaals geen hele slechte keeper, maar dat is Zoet ook niet.

Jeff

Vind je, als je objectief probeert te kijken, Unnerstall echt veel beter. Dat is toch net als Zoet een hele matige keeper. Nogmaals geen hele slechte keeper, maar dat is Zoet ook niet.
Ben ik met je eens. Unnerstall heeft mij ook nog niet overtuigd. Vind wel dat we hem een serieuze kans moeten geven en wat langer moeten laten staan. Hij kwam uiteindelijk in een elftal dat echt niet meer draaide.

Laatst bewerkt:

Jeff

Bij je bank alwaar je al je spaarcenten overschrijft naar PSV.
En toch....Wijnaldum is niet haalbaar, maar de anderen? Als je je centjes goed investeert....en als de club naar top 32 Europa wil, zal het salarisplafond moeten veranderen.

(ik weet ook niet waar het geld voor dergelijke salarissen vandaan moet komen, maar de uitspraak over de top 32 ambitie is dan ook niet van mij)

Kruspe

Administrator
Medewerker
Vind je, als je objectief probeert te kijken, Unnerstall echt veel beter. Dat is toch net als Zoet een hele matige keeper. Houdt wel eens een bal, maar zag er bij de goals die hij tegen kreeg niet best uit. En hij had alle geluk van de wereld dat hij door de VAR gered werd van een genante blunder die PSV de wedstrijd had doen verliezen. Heb je hem voetballend gezien, dat is niet best. Nogmaals geen hele slechte keeper, maar dat is Zoet ook niet.
Veel beter is inderdaad overdreven, maar mijn kinderhand is al kennelijk al snel gevuld. Iedere keer als Unnerstahl een goede redding heeft, wat tot nu toe iedere wedstrijd wel is voorgekomen, verbaas ik me over het feit dat er een keeper is die ook weleens een balletje tegenhoudt. Zoet had dat helemaal niet meer. Ieder schot op doel dat niet recht tegen hem op werd geschoten vloog er in. Walgelijk om dat in ons doel te zien staan.

Met de strekking van je post ben ik het wel eens: ook Unnerstahl is geen wereldkeeper.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Ben ik met je eens. Unnerstall heeft mij ook nog niet overtuigd. Vind wel dat we hem een serieuze kans moeten geven en wat langer moeten laten staan. Hij kwam uiteindelijk in een elftal dat echt niet meer draaide.

Precies. Als 3e keeper invallen bij een waanzinnig slecht draaiend team, waarbij de linksback ook nog eens van belabberde kwaliteit is, is voor iedere keeper een drama.

Bovenaan Onderaan