Poll: kan Mark van Bommel aanblijven als coach van PSV?

Mark per direct weg of mag hij blijven

• Totaal aantal stemmen
    82

rico

Assistent Coach
Her en der op het internet staan polletjes over de toekomst van Van bommel. Moet hij weg? Is PSV beter af zonder hem? En van wat ik gezien heb is de groep die hem weg wil hebben overal rond de 70-75%.
Ik denk dat het PSV-froum een prima weerspiegeling / doorsnede is van de PSV'ers in het stadion en thuis voor de buis / kijkend naar teletekst etc.
We zullen het zaterdag zien tegen Fortuna, hoe de publieke stemming tov MvB is.

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
We zullen het zaterdag zien tegen Fortuna, hoe de publieke stemming tov MvB is.
Oost zal wel blijven zingen, daar zit ik niks over in. Die supporteren PSV in goede en slechte tijden. Maar dat geeft in mijn beleving alleen maar aan dat ze het beste willen voor PSV en daarom proberen het elftal naar een overwinning te schreeuwen. Dat kan prima losstaan van een voorkeur.
'Zo lang Bommel er nog is, wordt hij gesteund' is een prima motto -zeker als je in het stadion bent- maar dat zegt niet dat ze per sé vertrouwen in hem hebben. Het zegt dat ze de club en haar werknemers steunen.

Gini

Aanvoerder
Moeilijk, het ligt niet alleen aan Mark.
Het materiaal is ook niet goed genoeg, echter blijft hij maar wisselen in zijn opstelling wat het vertrouwen ook niet ten goede komt.

FMfanaat

Basisspeler
Ik als fervent liefhebber van fans van andere clubs op dit forum, vraag me wel af waarom de Ajax fans hier mee stemmen en wat dan hun motivatie is. Wat het beste voor PSV is of voor Ajax? Dit lijkt me dan typisch een forumonderdeel alleen voor PSV fans.
Ik denk wat het beste is voor PSV. Ik denk zelf dat het probleem in het bestuur en beleid zit. PSV lijkt namelijk wel ziek, maar je ziet alleen aan de spelers en de trainer de symptomen. Als ik een reden zou bedenken waarom ik een andere trainer wil, is hoe hij communiceert met de pers maar ook wat voor signalen die geeft tegenover zijn spelers. Afellay op basis van zijn naam aanvoerder maken, fout maken in zijn aanpak met Zoet, fout maken in het kiezen van een aanvoerder van een speler die wel in de basis staat. Geen LB in zijn elftal zetten.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Ik denk wat het beste is voor PSV. Ik denk zelf dat het probleem in het bestuur en beleid zit. PSV lijkt namelijk wel ziek, maar je ziet alleen aan de spelers en de trainer de symptomen. Als ik een reden zou bedenken waarom ik een andere trainer wil, is hoe hij communiceert met de pers maar ook wat voor signalen die geeft tegenover zijn spelers. Afellay op basis van zijn naam aanvoerder maken, fout maken in zijn aanpak met Zoet, fout maken in het kiezen van een aanvoerder van een speler die wel in de basis staat. Geen LB in zijn elftal zetten.
Als je zo je stem motiveert, is het natuurlijk prima. Maar dat was in ieder geval niet mijn verwachting.

FMfanaat

Basisspeler
Als je zo je stem motiveert, is het natuurlijk prima. Maar dat was in ieder geval niet mijn verwachting.
Persoonlijk heb ik het niet zo op Mark en vind ik het niet erg om hem zo te zien. Maar los van de emotie en meer met het blik vanuit mijn FM ervaring:), zou ik veel veranderen behalve de trainer op dit moment.

rico

Assistent Coach
Persoonlijk heb ik het niet zo op Mark en vind ik het niet erg om hem zo te zien. Maar los van de emotie en meer met het blik vanuit mijn FM ervaring:), zou ik veel veranderen behalve de trainer op dit moment.
Dat je het niet zo op Mark hebt als ajaxied verbaast me dan weer niet zo. Mark is erelid van de :SC: group

Quagmire

Aanvoerder
Even voor de duidelijkheid hoor, MvB mag van mij echt wel weg. Dat is de manier waarmee op je korte termijn een verandering kan maken.
Maar ik denk ook dat het probleem verder ligt; bij JdJ en Gerbrands.
Je kan niet in een keer de hele top dumpen, trainer is goed signaal en begin.
#bommelexit

Mentos

Routinier
Ik als fervent liefhebber van fans van andere clubs op dit forum, vraag me wel af waarom de Ajax fans hier mee stemmen en wat dan hun motivatie is. Wat het beste voor PSV is of voor Ajax? Dit lijkt me dan typisch een forumonderdeel alleen voor PSV fans.
Ik geef toe dat mijn initiële reden om te stemmen was om een beetje te plagen, maar ik kan 'm ook wel onderbouwen.

Inmiddels is het denk ik wel bekend dat ik graag een zo sterk mogelijke concurrentie wil om de competitie spannend te houden en het lijkt er ondertussen op dat dat onder Van Bommel niet meer gaat lukken bij PSV. Echter is het seizoen voor PSV nu al afgelopen en dan zou ik het als Ajacied ook niet zo erg vinden om PSV een absoluut rampjaar te zien hebben (ondanks dat mijn sympathie voor PSV wel iets omhoog is gegaan dankzij dit forum, dus bedankt daarvoor :mad:), een plek in de play-offs ofzo. Dat PSV nog wel Europees voetbal haalt (want dat is wel essentieel om niet nog verder af te glijden), maar echt op het randje. In feite maakt het ook niet zoveel uit of je nou 3e wordt en de voorrondes overleeft of dat doet vanuit de play-offs.

Aan de andere kant denk ik: aangezien dit seizoen toch al verloren is, geef Van Bommel de kans om het om te draaien. Lukt het niet: jammer, maar het kwaad was al geschied en kun je hem er dan uit knikkeren. Lukt het wel, dan heb je ineens een trainer voor de groep staan die een bak ervaring heeft opgedaan waar je weer veel aan kan hebben.

Maargoed, ik denk dat als ik PSV-supporter was geweest, ik op zeker voor ontslag had gestemd.

rico

Assistent Coach
Ik geef toe dat mijn initiële reden om te stemmen was om een beetje te plagen, maar ik kan 'm ook wel onderbouwen.

Inmiddels is het denk ik wel bekend dat ik graag een zo sterk mogelijke concurrentie wil om de competitie spannend te houden en het lijkt er ondertussen op dat dat onder Van Bommel niet meer gaat lukken bij PSV. Echter is het seizoen voor PSV nu al afgelopen en dan zou ik het als Ajacied ook niet zo erg vinden om PSV een absoluut rampjaar te zien hebben (ondanks dat mijn sympathie voor PSV wel iets omhoog is gegaan dankzij dit forum, dus bedankt daarvoor :mad:), een plek in de play-offs ofzo. Dat PSV nog wel Europees voetbal haalt (want dat is wel essentieel om niet nog verder af te glijden), maar echt op het randje. In feite maakt het ook niet zoveel uit of je nou 3e wordt en de voorrondes overleeft of dat doet vanuit de play-offs.

Aan de andere kant denk ik: aangezien dit seizoen toch al verloren is, geef Van Bommel de kans om het om te draaien. Lukt het niet: jammer, maar het kwaad was al geschied en kun je hem er dan uit knikkeren. Lukt het wel, dan heb je ineens een trainer voor de groep staan die een bak ervaring heeft opgedaan waar je weer veel aan kan hebben.

Maargoed, ik denk dat als ik PSV-supporter was geweest, ik op zeker voor ontslag had gestemd.
De play offs gaan wij met dit team zeker niet winnen. Al die 'finales' met maximale druk. No chance.

Quagmire

Aanvoerder
Oost zal wel blijven zingen, daar zit ik niks over in. Die supporteren PSV in goede en slechte tijden. Maar dat geeft in mijn beleving alleen maar aan dat ze het beste willen voor PSV en daarom proberen het elftal naar een overwinning te schreeuwen.
In mijn beleving weet 70% van de mensen daar niet wie ze zijn, waar ze zijn en wat ze aan het doen zijn. Door overmatig alcohol en poeder in hun neus gehalte. De harde kern hoort als eerste op te staan wanneer het slecht gaat, met sterke statements maken. Maar nee die van ons gaan vrolijk zingen... :sleep:

PSVkanalles

Aanvoerder
In mijn beleving weet 70% van de mensen daar niet wie ze zijn, waar ze zijn en wat ze aan het doen zijn. Door overmatig alcohol en poeder in hun neus gehalte. De harde kern hoort als eerste op te staan wanneer het slecht gaat, met sterke statements maken. Maar nee die van ons gaan vrolijk zingen... :sleep:
Volgens mij is het vrij logisch om als supporter je club te steunen in voor en tegenspoed?

Quagmire

Aanvoerder
Volgens mij is het vrij logisch om als supporter je club te steunen in voor en tegenspoed?
Ik vind dat eerder een teken van zwakte, je hebt het beste met de club voor maar je moet absoluut niet alles pikken en slikken wat een PSV sausje heeft. Velen gaan er veels te ver in door, dan verlies je de realiteit al snel uit het oog. Daarom krijgen prutstrainers en spelers 55 kansen om te prutsen, want zijn van psv dus we moeten ze supporten. :sleep: Gelukkig werkt mijn systeem niet zo, ik support PSV dan maar kots zulke figuren direct uit.

Iets met verstand en je hart gescheiden houden.

Tradgard

Basisspeler
Ik had echt gehoopt dat er vandaag iets zou gebeuren, helaas. Blijkbaar onkunde in alle geledingen van de club, zowel op het veld, bij de technische staf als in de directie. Iedere marginale club of trainer in Nederland met mindere resultaten vertrekt of wordt ontslagen en bij PSV blijven we lekker aanmodderen.

Volgende week kan er een poll komen dat Toon de prijs van zijn 'succes' mag gaan betalen.

Brainz

Routinier
Ik had echt gehoopt dat er vandaag iets zou gebeuren, helaas. Blijkbaar onkunde in alle geledingen van de club, zowel op het veld, bij de technische staf als in de directie. Iedere marginale club of trainer in Nederland met mindere resultaten vertrekt of wordt ontslagen en bij PSV blijven we lekker aanmodderen.

Volgende week kan er een poll komen dat Toon de prijs van zijn 'succes' mag gaan betalen.
Het is ook een beetje de vloek van het aanstellen van een 'clubicoon' c.q. 'kind van de club'. Ik denk dat het bij ons destijds met Frank niet heel anders zou zijn gegaan, ware het niet dat hij direct succesvol was. No way dat hij de laan was uitgestuurd door het Ajax-kliekje, die zichzelf toch zagen als belichaming van een nieuw tijdperk oid. Dat is bij PSV nu volgens mij ook het geval ("Project PSV 3.0" etc.). Als je nu 'al' afscheid neemt van de personificatie van een dergelijk project, dan zeg je eigenlijk dat je met z'n allen een bijzonder kansloos traject in bent gegaan en ben je dus met z'n allen verantwoordelijk. Noem mij een organisatie waarbij alle betrokkenen op een dergelijke manier simultaan hun verantwoordelijkheid hebben genomen...

Dat staat even los van of het zou moeten of niet, maar dat is wel wat er momenteel gaande is, voor zo ver ik dat kan inschatten. En wie weet zorgt juist deze volharding in het "project" ervoor dat PSV hier op de lange termijn profijt van heeft. Maar goed, dat is slechts speculatie. Ik snap best goed dat de meeste fans roepen om zijn ontslag.

Rolf_Rules

Terreinknecht
Het doet pijn in mijn hart, maar ergens is een grens. En dat ergens is nu wel bereikt. Hij kan wel zeggen dat hij het op de rails krijgt, maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Er is duidelijk geen leider in dit team en iedereen lijkt soms ook maar wat te doen. Het is allemaal achteraf gepraat (nu al en we zitten nog niet eens op de helft van het seizoen), maar ze hadden ook ervaring moeten kopen. Daarbij zou je kunnen denken aan Pieters (hebben we ook direct een goede linksback) of aan Strootman. Niet de beste voetballers die er zijn, maar het zijn wel mannen die voorop gaan in de strijd en nu spelen we met jongetjes, die van goede wil zijn maar daar houdt het wel zo'n beetje bij op.

Jeff

Voorheen bekend als Willemijn Lodewijkx
Van Bommel moet direct weg. Onbegrijpelijk dat hij het blijft vertikken

Zoet

Dumfries. De Vrij. Bruma Angelino

Propper. Wijnaldum

Ihataren

Malen. De Jong. Bergwijn

op te stellen.

Kruspe

Administrator
Medewerker
Van Bommel moet direct weg. Onbegrijpelijk dat hij het blijft vertikken

Zoet

Dumfries. De Vrij. Bruma Angelino

Propper. Wijnaldum

Ihataren

Malen. De Jong. Bergwijn

op te stellen.
Haha, wat een prachtig elftal zou dit zijn!

Ergens ook wel weer treurig dat jij je fantasie de vrije loop laat gaan, maar dan alsnog Zoet op doel zet. :ROFL:

Man, die jongen moet wel chantage materiaal hebben van iedereen dat hij zolang en nog steeds als serieuze optie wordt gezien om te keepen (!) bij PSV.

Bovenaan Onderaan