Poll Goal van het Seizoen 2023/2024

Wat wordt de Goal van het Seizoen 2023/2024?

• Goal 1: PSV - Volendam 2-0 Guus Til

Stemmen: 0 0,0%
  • Goal 2: PSV - Fc Utrecht 1-0 Noa Lang

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmen
    26
  • Poll gesloten .
Ik heb gekozen voor Saibari tegen Sevilla. Op dat niveau op dat moment zo'n goal scoren..

Goal 4 van Tillman staat met 3 stemmen voor op Goal 5 en Goal 7 met 8 punten. De rest lijkt weinig kans meer te maken.

Er kan nog wat dagen gestemd worden. Vorig jaar hadden we 30 stemmers, nu 18. kom op medeforummers! Laten we wel even die 30 stemmers aantikken :)
Ik kan in je lijstje maar 1 goal selecteren. Niet 2. Misschien heeft het daar mee te maken?

Ik kan in je lijstje maar 1 goal selecteren. Niet 2. Misschien heeft het daar mee te maken?
De meesten hebben 2 stemmen uitgebracht. Snap niet dat jij dat niet kan?
Maar ik doelde meer op.. daar er Maar 18 unieke stemmers zijn. Vorig jaar 30

De meesten hebben 2 stemmen uitgebracht. Snap niet dat jij dat niet kan?
Maar ik doelde meer op.. daar er Maar 18 unieke stemmers zijn. Vorig jaar 30
Ik heb 't ff opnieuw gedaan. Nu wel 2 goals kunnen kiezen dus dat scheelt weer.

• Leuk
Reactions: DrJ
Zoveel fantastisch mooie goals. Eentje kiezen is nagenoeg onmogelijk, maar ik ga toch voor de goal van Tillman vs. PEC. Dat was een soort tiki taka in optima forma, een goal waarbij volgens mij elke PSV speler onafgebroken aan de bal was alvorens de goal gemaakt werd? Zeker niet de mooiste goal wat betreft afronding, waar ze toch meestal op gekozen worden, maar in de hele aanloop er naartoe een kunstwerkje die voor mij illustreert wat voor een machine dit PSV is geweest afgelopen seizoen.

Zoveel fantastisch mooie goals. Eentje kiezen is nagenoeg onmogelijk, maar ik ga toch voor de goal van Tillman vs. PEC. Dat was een soort tiki taka in optima forma, een goal waarbij volgens mij elke PSV speler onafgebroken aan de bal was alvorens de goal gemaakt werd? Zeker niet de mooiste goal wat betreft afronding, waar ze toch meestal op gekozen worden, maar in de hele aanloop er naartoe een kunstwerkje die voor mij illustreert wat voor een machine dit PSV is geweest afgelopen seizoen.
Je mag er dit jaar 2 kiezen, omdat er nu uit 8 ipv 5 goals te kiezen valt.

Terug
Bovenaan Onderaan