Ralf Edström
Assistent Coach
Hancko wordt een hele grote.En tegen de beste speler van dewereldEredivisie: Hancko.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Hancko wordt een hele grote.En tegen de beste speler van dewereldEredivisie: Hancko.
Je moet er eentje kiezen.4 en 5. Schrijf maar op.
4 dan.Je moet er eentje kiezen.
Nope je mag er 2 kiezenJe moet er eentje kiezen.
En jij mag er ook 2 kiezen.4 dan.
Hij is niet de allerjongste, maar wel een goede speler inderdaad. Wel al eerder in Italië gespeeld (en mislukt).Hancko wordt een hele grote.
En aanvinken in de poll.4 en 5. Schrijf maar op.
PreciesEr kan nog wat dagen gestemd worden. Vorig jaar hadden we 30 stemmers, nu 18. kom op medeforummers! Laten we wel even die 30 stemmers aantikken
Ik kan in je lijstje maar 1 goal selecteren. Niet 2. Misschien heeft het daar mee te maken?Er kan nog wat dagen gestemd worden. Vorig jaar hadden we 30 stemmers, nu 18. kom op medeforummers! Laten we wel even die 30 stemmers aantikken
De meesten hebben 2 stemmen uitgebracht. Snap niet dat jij dat niet kan?Ik kan in je lijstje maar 1 goal selecteren. Niet 2. Misschien heeft het daar mee te maken?
Ik heb 't ff opnieuw gedaan. Nu wel 2 goals kunnen kiezen dus dat scheelt weer.De meesten hebben 2 stemmen uitgebracht. Snap niet dat jij dat niet kan?
Maar ik doelde meer op.. daar er Maar 18 unieke stemmers zijn. Vorig jaar 30
Je mag er dit jaar 2 kiezen, omdat er nu uit 8 ipv 5 goals te kiezen valt.Zoveel fantastisch mooie goals. Eentje kiezen is nagenoeg onmogelijk, maar ik ga toch voor de goal van Tillman vs. PEC. Dat was een soort tiki taka in optima forma, een goal waarbij volgens mij elke PSV speler onafgebroken aan de bal was alvorens de goal gemaakt werd? Zeker niet de mooiste goal wat betreft afronding, waar ze toch meestal op gekozen worden, maar in de hele aanloop er naartoe een kunstwerkje die voor mij illustreert wat voor een machine dit PSV is geweest afgelopen seizoen.