Poll Goal 4 Tillman & Goal 5 Saibari

Wie van de 2 wordt de goal van het seizoen 2023/2024

• Totaal aantal stemmen
    35
  • Poll gesloten .
De goal van Linskens tegen Real was tegen een Excelsior minder mooi geweest.
Aan de andere kant werd de omhaal van Van Basten tegen een Den Bosch 30 miljoen keer getoond de laatste 30 jaar. Zo een 29,5 miljoen keer meer dan de punter van Kluivert tegen Milan in de finale.

Maar goal Saibari goal van het seizoen.
Die omhaal van de pannekoek was ook heel mooi maar die van Saibari was minimaal net zo mooi.

#teamtillman omdat deze goal voor mij symbool staat voor het prachtige voetbal dat we dit jaar voorgeschoteld gekregen hebben. Een vergelijkbare goal als die van Saibari wordt ondanks zijn schoonheid, sorry dat ik het zeg, ieder jaar wel een keer gemaakt.

#teamtillman omdat deze goal voor mij symbool staat voor het prachtige voetbal dat we dit jaar voorgeschoteld gekregen hebben. Een vergelijkbare goal als die van Saibari wordt ondanks zijn schoonheid, sorry dat ik het zeg, ieder jaar wel een keer gemaakt.
Eens met jouw uitleg. 💪

Nog 56 minuten voordat de poll sluit. Saibari op pole position. Of fietst Tillman er nog langs?

Die omhaal van de pannekoek was ook heel mooi maar die van Saibari was minimaal net zo mooi.
Ja dag. In de 2 ballen van Van Basten zat wel wat meer acrobatiek. En omdat hij het vaker deed, vind ik het knapper. Meer opzet, minder geluk.

Terug
Bovenaan Onderaan