Poll Goal 4 Tillman & Goal 5 Saibari

Wie van de 2 wordt de goal van het seizoen 2023/2024

• Totaal aantal stemmen
    35
  • Poll gesloten .

DrJ

Routinier
Welke goal wordt de Goal van het Seizoen 2023/2024???

Goal 4:

PSV - PEC 4-0 Malik Tillman

Goal 5:

Sevilla - PSV 2-1 Ismael Saibari (Goal te zien vanaf 0:49)

Je hebt 2 dagen om te stemmen.

Technisch gezien is het schot van Saibari natuurlijk fraaier, maar het totaalbeeld van de goal van Malik bepaalt het toch.
Overigens is de goal van Vertessen-Pepi ook een heel lekkere.

Voor mij ook de Tillman-goal.

De stemmen in de poll blijven achter bij de tekstuele bijdragen.
Ruime voorsprong voor Saibari.

Voor mij ook de Tillman-goal.

De stemmen in de poll blijven achter bij de tekstuele bijdragen.
Ruime voorsprong voor Saibari.
Mensen die voor de mooiste goal en niet de mooiste aanval kiezen hoeven zichzelf toch niet te verklaren bij een mooiste goalverkiezing (a)

Team Saibari hier! Een technisch hoogstandje in de CL die een legendarische comeback initieerde. Niet vaak zo'n mooie volley gezien, en de ambiance telt altijd mee. Goal van Tillman (Dest) is zeker ook heerlijk, maar de 4-0 tegen PEC is toch even wat anders dan deze in de CL.

Hier ook Team Saibari. Echt technisch een geweldige goal. Ik had bij de vorige poll op Goal 4 en 5 gestemd, dus Goal 4 vond ik ook geweldig, maar Goal 5 sprong er echt bovenuit wmb.

Tja, het lijkt al gespeeld. Maar toch, voor de comeback: gestemd op Tillman. Een fantastische aanval.

Yup. Saibari dus.. geniale goal..
Sta daar anders in, mij gaat het om de mooiste goal, niet om de beste tegenstander
Nou, die van Saibari was mooi en op dat moment enorm belangrijk. M.i. is het beiden. Op dat niveau, op dat moment zo'n ook nog mooie goal maken. Met alle respect voor een 4-0 tegen Pec. Maar komop. Uit bij Sevilla in de CL op die manier.. zeg t maar.

Yup. Saibari dus.. geniale goal..
Nou, die van Saibari was mooi en op dat moment enorm belangrijk. M.i. is het beiden.
Op dat niveau, op dat moment zo'n ook nog mooie goal maken. Met alle respect voor een 4-0 tegen Pec. Maar komop. Uit bij Sevilla in de CL op die manier.. zeg t maar.
Ik begrijp het wel. Vandaar dat ik ook zeg aan de ene kant.

Het is subjectief dus het kan voor iedereen verschillend zijn.

Maar stel dat Tillman een nog mooiere goal had gemaakt, maar ook tegen PEC.
Kan die volgens jou dan mooier zijn dan een goal in de CL op een belangrijk moment?

Ik begrijp het wel. Vandaar dat ik ook zeg aan de ene kant.

Het is subjectief dus het kan voor iedereen verschillend zijn.

Maar stel dat Tillman een nog mooiere goal had gemaakt, maar ook tegen PEC.
Kan die volgens jou dan mooier zijn dan een goal in de CL op een belangrijk moment?
Ja, het moment waarop maakt het unieke. Vergelijk het met de goal van Van Basten in de 88 finale. Als dat een 4-0 tegen een zwakkere eredivisie ploeg geweest had dat toch even wat minder glans gehad.

Ja, het moment waarop maakt het unieke. Vergelijk het met de goal van Van Basten in de 88 finale. Als dat een 4-0 tegen een zwakkere eredivisie ploeg geweest had dat toch even wat minder glans gehad.
Oh, daar kijk ik nooit naar bij een mooie goal. Ik kijk gewoon puur naar de goal en niet op welk moment. Maar die van Saibari vond ik gewoon 't allermooist.

Welke goal wordt de Goal van het Seizoen 2023/2024???

Goal 4:

PSV - PEC 4-0 Malik Tillman

Goal 5:

Sevilla - PSV 2-1 Ismael Saibari (Goal te zien vanaf 0:49)

Je hebt 2 dagen om te stemmen.

Is er ook een poll voor 'comeback van het jaar'? Da's iets makkelijker stemmen!

De goal van Linskens tegen Real was tegen een Excelsior minder mooi geweest.
Aan de andere kant werd de omhaal van Van Basten tegen een Den Bosch 30 miljoen keer getoond de laatste 30 jaar. Zo een 29,5 miljoen keer meer dan de punter van Kluivert tegen Milan in de finale.

Maar goal Saibari goal van het seizoen.

Terug
Bovenaan Onderaan