Phillipp Max (V)

Inderdaad, afscheid nemen lijkt me in dit geval het beste. Laat Mauro het maar uitvechten met een nieuwe concurrent die verdedigend wat meer zijn mannetje staat.
 
Het hield niet over, maar niet verkeerd als backup lijkt me. Zeker met ook Oppegard erachter. Mauro nummer 1 op links. Mwene is echt terug en prima voor rechts.
 
Het hield niet over, maar niet verkeerd als backup lijkt me. Zeker met ook Oppegard erachter. Mauro nummer 1 op links. Mwene is echt terug en prima voor rechts.
Alle respect voor oppergard maar die is nog echt te licht. Misschien een verhuur naar een eredivisie club
 
Het hield niet over, maar niet verkeerd als backup lijkt me. Zeker met ook Oppegard erachter. Mauro nummer 1 op links. Mwene is echt terug en prima voor rechts.
Monaco bewees ook dat je gewoon een brede selectie nodig hebt. Alleen daarom al absoluut erbij houden in plaats van uit reflex al onze spelers die misschien als iedereen fit is er net naast zouden vallen direct willen verkopen. Dat is juist dodelijk op moment dat je blessures, schorsingen etc krijgt en grote wedstrijden speelt.

Mocht hij dit seizoen uiteindelijk grotendeels op de bank belanden nadat Mauro weer terug is (nog geen zicht op, wat nog een argument is om Phillipp niet te laten gaan) kan hij einde seizoen met nog één jaar contract te gaan alsnog terug naar de Bundesliga.
 
Degene die Max nog probeert te verdedigen, Oppegard is ook niet goed, Max had corona gehad of wat dan ook, die blokkeer ik.
 
Er waren hier mensen Max aan het verdedigen? Volgens mij wacht iedereen met smart op Mauro.
Ralf Edström ziet nog potentie in hem en gaf corona laatst de schuld :ROFL:
In ieder geval verdedigt men soms zijn basisplaatsen, omdat de jeugdspelers zoals Oppegard ook niet goed spelen. Alles beter dan Max.
 
Het ontbreken van Mauro in deze tweeluik met de Rangers, kan PSV volgende week woensdag misschien wel deelname Champions League kosten, want aan Max heb je vrijwel niets. Iemand enig idee wanneer Mauro weer fit is?
 
Het ontbreken van Mauro in deze tweeluik met de Rangers, kan PSV volgende week woensdag misschien wel deelname Champions League kosten, want aan Max heb je vrijwel niets. Iemand enig idee wanneer Mauro weer fit is?
Mogen ze nog steeds niets over zeggen.
 
Het ontbreken van Mauro in deze tweeluik met de Rangers, kan PSV volgende week woensdag misschien wel deelname Champions League kosten, want aan Max heb je vrijwel niets. Iemand enig idee wanneer Mauro weer fit is?
Max moet inderdaad verdwijnen maar Mauro heeft wel geluk geblesseerd te zijn want zo kan hij mooi iedere week speler van de week worden zonder te spelen.
 
Het ontbreken van Mauro in deze tweeluik met de Rangers, kan PSV volgende week woensdag misschien wel deelname Champions League kosten, want aan Max heb je vrijwel niets. Iemand enig idee wanneer Mauro weer fit is?
Ja, nou, t is idd allemaal de schuld van Max, niet dat onze keeper ook ff een minder moment had ofzo..
 
Terug
Bovenaan Onderaan