Phillipp Max (V)

Meestal komt hij niet aan puur verdedigen toe. Hij wordt gebruikt als een zo wat verkapte linksbuiten. Staat constant veel te hoog waardoor hij kracht te kort komt om nog echt fel op de man te kunnen verdedigen. Ruimtes kan ie nog goed dichtlopen met zijn inzet/snelheid. Dit gaat vaak goed, maar tegen spelers als Berghuis krijg je de deksel op je neus. Niets aan Max te wijten want Schmidt zet m zo hoog neer. Zelfde geldt voor Dumfries overigens.
Maar dan nog, ik heb m dit seizoen te vaak domme keuzes zien maken, tackelen waar meelopen logischer was en vice versa. Zou mij niet verbazen als deze jongen vroeger een linie hoger stond.
 
Maar dan nog, ik heb m dit seizoen te vaak domme keuzes zien maken, tackelen waar meelopen logischer was en vice versa. Zou mij niet verbazen als deze jongen vroeger een linie hoger stond.

Meen me te herinneren dat het eigenlijk een linkshalf is. Als linkermiddenvelder is het niks bijzonders iig. Groot verschil als je in die ruimte kan komen ipv beginnen. Daar mist hij idd de slimmigheid voor. Daarom ook als linksback een hele bruikbare speler die zeker zijn waarde heeft en kan hebben. We hebben het slechter gehad (op Angelino na).
 
Wijndal,Stengs en Koopmeinders hadden we makkelijk kunnen hebben ipv Max,Gotze,Bruma,Doan,Sangare. Spreken ook Nederlands hoeven alleen maar hoe vier je carnaval te leren.
Als PSV 60 miljoen had neergelegd wel ja, want dat is wat AZ voor die middelmaat wil vangen. Nee doe mij maar niet. Het aantal AZ spelers dat echt geslaagd is na een transfer naar een andere club is zo'n beetje op 1 vinger te tellen. Laat die buitenlandse clubs hun geld daar maar aan opfikken.
 
Volgens mij ook.

Overigens ben ik het hier helemaal eens met de stelling. Qua inzet, conditie en aanval niet echt te klagen. Maar het pure verdedigen is echt matig. Wordt makkelijk uitgespeeld en dekt ook vaak te ruim. Zie bijv. de goal van Berghuis vandaag.
Max stapte in op Linzen nadat het centrum doorgeschoven was. Toen de bal verder naar links ging was hij te laat. Maar de gehele verdediging stond toen al verkeerd. Het was Max zijn man, maar als Linzen hem had aangenomen/ gekregen was het ook een goal geweest
 
Ik zou Max posteren links op het middenveld. Daar zal zijn rendement stukken hoger worden. Verdedigen kan hij nauwelijks/niet.
Zijn primaire taak zal dan zijn zijn rush naar voren, en het geven van voorzetten.
Ik vind hem nu veel te weifelend. Moet ik nou aanvallen of terug verdedigen?
Teveel ballen speelt hij dan ook achteruit, en speelt hij te zakelijk.
Sorry mensen, dat ik een tijd afwezig ben geweest, but I am back...
 
Laatst bewerkt:
Ik zou Max posteren links op het middenveld. Daar zal zijn rendement stukken hoger worden. Verdedigen kan hij nauwelijks/niet.
Zijn primaire taak zal dan zijn zijn rush naar voren, en het geven van voorzetten.
Ik vind hem nu veel te weifelend. Moet ik nou aanvallen of terug verdedigen?
Teveel ballen speelt hij dan ook achteruit, en speelt hij te zakelijk.
Sorry mensen, dat ik een tijd afwezig ben geweest, but I am back...
Welcome back. Wat mij betreft gaat Max naar de bank, of nog beter, als nieuw Duits international, voor goed geld naar een nieuwe club.

Eens dat hij als back niet voldoet, maar op het middenveld hebben we juist spelers nodig die kunnnen voetballen, en dat kan Max niet echt.
 
Ik zou Max posteren links op het middenveld. Daar zal zijn rendement stukken hoger worden. Verdedigen kan hij nauwelijks/niet.
Zijn primaire taak zal dan zijn zijn rush naar voren, en het geven van voorzetten.
Ik vind hem nu veel te weifelend. Moet ik nou aanvallen of terug verdedigen?
Teveel ballen speelt hij dan ook achteruit, en speelt hij te zakelijk.
Sorry mensen, dat ik een tijd afwezig ben geweest, but I am back...
Linksback toevallig?
 
Welcome back. Wat mij betreft gaat Max naar de bank, of nog beter, als nieuw Duits international, voor goed geld naar een nieuwe club.

Eens dat hij als back niet voldoet, maar op het middenveld hebben we juist spelers nodig die kunnnen voetballen, en dat kan Max niet echt.
Ha ha, dank je, en dan Viergever/ Mauro linksback?
Allebei (net zo) kwaliteitsarm.
 
Ik ben al weken voor hem aan het lobbyen:grin: Rodriguez natuurlijk!
Zou briljant zijn, mar ik reken er niet op. Veel te duur en niet het type speler waar Schmidt van houdt. Ik vermoed dat we volgend jaar nog steeds naar Max mogen kijken.
 
Zou briljant zijn, mar ik reken er niet op. Veel te duur en niet het type speler waar Schmidt van houdt. Ik vermoed dat we volgend jaar nog steeds naar Max mogen kijken.
Volgens transfermarkt is z'n transferwaarde 2.5 mil, wel met contract tot 2024 dus zou wel wat meer moeten kosten. Torino staat 15e dus dat is niet al te best. Z'n salaris kan ik zo even snel niet vinden het laagste wat ik vind is 1.5 mil en hoogste 3 mil. Zahavi verdiend ook 2.5 dan moet dat ook mogelijk zijn voor Rodriguez als Zahavi eventueel vertrekt.
 
Volgens transfermarkt is z'n transferwaarde 2.5 mil, wel met contract tot 2024 dus zou wel wat meer moeten kosten. Torino staat 15e dus dat is niet al te best. Z'n salaris kan ik zo even snel niet vinden het laagste wat ik vind is 1.5 mil en hoogste 3 mil. Zahavi verdiend ook 2.5 dan moet dat ook mogelijk zijn voor Rodriguez als Zahavi eventueel vertrekt.
En daarbuiten. Waarom zou hij naar PSV willen? Zal heus wel een andere meer aansprekende club langs komen.

Max is nu niet in vorm, maar ben alsnog wel fan van hem. Jetro kon ook niet verdedigen, maar was aanvallend wel belangrijk. Ik zou dan ook zorgen dat er een fatsoenlijke LCV komt en eventueel een aanvulling op het middenveld. Dan kan Max lekker tieren op de linker kant.
 
En daarbuiten. Waarom zou hij naar PSV willen? Zal heus wel een andere meer aansprekende club langs komen.

Max is nu niet in vorm, maar ben alsnog wel fan van hem. Jetro kon ook niet verdedigen, maar was aanvallend wel belangrijk. Ik zou dan ook zorgen dat er een fatsoenlijke LCV komt en eventueel een aanvulling op het middenveld. Dan kan Max lekker tieren op de linker kant.
Omdat die al eerder bij PSV heeft gespeeld? Zijn waarde stond 2 jaar geleden nog op 17 miljoen als ik transfermarkt aanhoudt en nu 2.5 miljoen ik denk niet dat hij bij een meer aansprekende club echt vaste basisspeler gaat worden.
 
Omdat die al eerder bij PSV heeft gespeeld? Zijn waarde stond 2 jaar geleden nog op 17 miljoen als ik transfermarkt aanhoudt en nu 2.5 miljoen ik denk niet dat hij bij een meer aansprekende club echt vaste basisspeler gaat worden.
Wow, das wel ff gedaald dan.
 
En daarbuiten. Waarom zou hij naar PSV willen? Zal heus wel een andere meer aansprekende club langs komen.

Max is nu niet in vorm, maar ben alsnog wel fan van hem. Jetro kon ook niet verdedigen, maar was aanvallend wel belangrijk. Ik zou dan ook zorgen dat er een fatsoenlijke LCV komt en eventueel een aanvulling op het middenveld. Dan kan Max lekker tieren op de linker kant.
In vergelijking met Max was Jetro een topverdediger
 
Ik ben al weken voor hem aan het lobbyen:grin: Rodriguez natuurlijk!
Die net als Max 5 wedstrijden goed zou zijn gestart en dan net zo een verval als Max zou hebben gehad. Wanneer Max was gehuurd voor de eerste 3 wedstrijden hadden we nu allemaal om Max geroepen.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Terug
Bovenaan Onderaan