Phillipp Max (V)

In de eerste 3 maanden waren we overtuigd dat hij een goede aankoop was, werd zelfs opgeroepen voor die Mannschaft.
Daarna is het alleen maar minder geworden.

Zou me niks verbazen als hij het straks daar weer beter gaat doen.
 
In de eerste 3 maanden waren we overtuigd dat hij een goede aankoop was, werd zelfs opgeroepen voor die Mannschaft.
Daarna is het alleen maar minder geworden.

Zou me niks verbazen als hij het straks daar weer beter gaat doen.
Hij deed het ook goed in het begin hij en Gakpo samen op links, volgens mij kreeg die toen Corona en was het daarna alleen maar minder? Jammer geen verkeerde gast, hopelijk dat die bij Augsburg weer de draad kan oppakken.
 
Hij deed het ook goed in het begin hij en Gakpo samen op links, volgens mij kreeg die toen Corona en was het daarna alleen maar minder? Jammer geen verkeerde gast, hopelijk dat die bij Augsburg weer de draad kan oppakken.
Oei, dan zit hij helaas nu bij de verkeerde club om de draad op te pakken.
 
In de eerste 3 maanden waren we overtuigd dat hij een goede aankoop was, werd zelfs opgeroepen voor die Mannschaft.
Daarna is het alleen maar minder geworden.

Zou me niks verbazen als hij het straks daar weer beter gaat doen.
Nou, ik hoorde niet bij die 'we' in ieder geval.

Maar ja, je kan ook niet verwachten dat als je een gearriveerde speler koopt van een club die net boven de degradatieclubs bungelt in de competitie, je een speler binnenhaalt die op de meeste vlakken fantastisch is en een speler is die je kampioen gaat maken, ook al kost hij zo'n 8 miljoen euro en lacht Augsburg zich de ballen uit de broek. En als ik de transfergeruchten mag geloven kan PSV zomaar weer zo'n fout begaan met die Pepi. Nou, de kopende partij heet geloof ik Kokki.
 
Terug
Bovenaan Onderaan