Phillip Cocu

Maar Rijkaard presteerde met oranje en Barca, maar degradeerde met Sparta. Dus ik wil ook wel eens zien of Guardiola het ook met mindere spelers kan.
Maar zette teams niet zo naar zijn hand als Pep dat deed. Er zijn slechts een handvol coaches waarbij de hand van de coach duidelijk zichtbaar is; Pep is er daar een van.
 
Maar zette teams niet zo naar zijn hand als Pep dat deed. Er zijn slechts een handvol coaches waarbij de hand van de coach duidelijk zichtbaar is; Pep is er daar een van.
Bij City zie je het spel wel, maar minder prijzen. Dacht ik?
 
3 keer de Premier League (dit seizoen mogelijk de vierde), een FA Cup, 4 keer de League Cup en 2 Community Shields. Aardig palmares, lijkt me zo.
Ik keek meer naar de CL. Daar wil het niet zo lukken. Maar de binnenlandse statistieken zijn inderdaad erg goed.
 
Vitesse wil Phillip Cocu als nieuwe trainer.
Vitesse wil Phillip Cocu: club en trainer voeren gesprekken

link

Phillip Cocu is kandidaat voor de trainerspost bij Vitesse. De Arnhemse club voert gesprekken met de 101-voudig international, zo bevestigen bronnen. De ervaren coach moet bij de eredivisionist de opvolger worden van Thomas Letsch, die is vertrokken naar VfL Bochum.
 
Vitesse wil Phillip Cocu als nieuwe trainer.
Vitesse wil Phillip Cocu: club en trainer voeren gesprekken

link

Phillip Cocu is kandidaat voor de trainerspost bij Vitesse. De Arnhemse club voert gesprekken met de 101-voudig international, zo bevestigen bronnen. De ervaren coach moet bij de eredivisionist de opvolger worden van Thomas Letsch, die is vertrokken naar VfL Bochum.
De huidige nummer 14 van de Eredivisie. Ik weet niet of ik er aan zou beginnen als ik Cocu was. Zijn club keuzes als trainer waren na PSV bedroevend dus hopelijk denkt hij goed na.
 
De huidige nummer 14 van de Eredivisie. Ik weet niet of ik er aan zou beginnen als ik Cocu was. Zijn club keuzes als trainer waren na PSV bedroevend dus hopelijk denkt hij goed na.
Eens. En vooral een ondoordachte selectie. Aan de andere kant kan hij wel weer een leuke baan gebruiken, denk ik.
 
Eens. En vooral een ondoordachte selectie. Aan de andere kant kan hij wel weer een leuke baan gebruiken, denk ik.
Maar ik vraag me af of Vitesse op dit moment zo leuk is. Er zal best een stevig verwachtingspatroon zijn, wat niet echt correspondeert met de resultaten tot nu. En ik denk niet dat Letsch het probleem was.
 

Vitesse stelt oude bekende Cocu aan als coach: 'Juiste club op het juiste moment'​

link

Phillip Cocu (51) is de nieuwe trainer van Vitesse. Hij volgt bij de Arnhemse eredivisieclub Thomas Letsch op, die afgelopen week naar het Duitse VfL Bochum vertrok. Cocu heeft een contract tot medio 2024 getekend.

Phillip Cocu (51) heeft het advies van Phillip Cocu niet opgevolgd. ;)
 
Voor Cocu valt er bij Vitesse niets te winnen, de kans is groot dat hij hier slechter uitkomt. Dit moet puur uit zijn liefde voor Vitesse en het spelletje zijn. Ik zie het niet hoopvol in; van zijn speelstijl worden veel supporters niet enthousiast en als er dan ook niet gewonnen wordt (wat bij Vitesse vaak het geval is) zal er snel gemor komen.
 
Ik vind het wel leuk voor hem, gun hem van harte wat succes met Vitesse.
Ik ook. Ik heb goede herinneringen aan Cocu in een wedstrijd tegen Vitesse.
Remember 29 april 2007. :D Ik was erbij in het stadion. ... "Het is niet te geloven" .... De euforie. :CHEER:
Phillip je mag van mij wel weer wat terug doen voor Vitesse. Bijvoorbeeld met 5-1 winnen van Ajax. ;)
 
Ik hoop echt omwille van de persoon Cocu, wat volgens mij gewoon een heel fijn persoon is om mee te werken, dat het iets gaat worden voor hem. Opzich geen slecht moment om nu in te stappen daar, kan nu eigenlijk alleen maar beter gaan. Ook zal hij wel credits hebben daar in Arnhem wegens zijn verleden dus ik zie het wel positief in voor Cocu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan