Phillip Cocu

Als het niet zou kloppen hadden we dat al lang gehoord. Je denkt toch niet dat die ontslagen personen allemaal zouden zwijgen als het niet waar zou zijn.
Alsof het in Turkendonk gemeengoed is dat je in de media van leer trekt tegen mensen met een groot netwerk van hooggeplaatste figuren.
Maar het kan natuurlijk ook heel goed zijn dat je gewoon gelijk hebt met wat je zegt.


...Maar toch sluit ik bij die mafkezen van Fener helemaal niets uit.
 
Als het niet zou kloppen hadden we dat al lang gehoord. Je denkt toch niet dat die ontslagen personen allemaal zouden zwijgen als het niet waar zou zijn.

In die landen zijn er andere middelen om mensen stil te houden. En met de afkoopsom van Cocu kan je mensen denk ik ook wel stil kopen :)
 
In die landen zijn er andere middelen om mensen stil te houden. En met de afkoopsom van Cocu kan je mensen denk ik ook wel stil kopen :)

:unsure: Een complot van omkoping om een "niet bestaand" complot tegen een trainer te verhullen. :confused::rolleyes: Het moet toch niet gekker worden. :maniac::lmao:
 
Nu gun ik Cocu zijn success helemaal. Als hij dit kan overleven en het team draaiende krijgt, is dat echt top.
Kan me alleen nog steeds niet voorstellen dat hij de kerst haalt.
 
Nu gun ik Cocu zijn success helemaal. Als hij dit kan overleven en het team draaiende krijgt, is dat echt top.
Kan me alleen nog steeds niet voorstellen dat hij de kerst haalt.

Dit geeft de voorzitter en TD wel een sterk argument om ook bij matige prestaties achter hem te blijven staan, nadat zoals hij zelf al aangeeft twee van de beste spelers verkocht werden zonder dat er vervangers voor terugkwamen.
 
Ach, in dat soort bananenlanden weet je nooit wat de waarheid is. Maybe zeiden die 2 voor de grap dat ze de voorzitter in de tapijt zouden rollen als hij geen goede trainer haalt. Dan verdraait hij het mooi en krijgt hij de cuddos voor het beschermen van de trainer nu. Alles kan maar de enige feit blijft dat Cocu totaal geen trainer is, ik durf nu al te wedden met iemand dat hij in aankomende 20 jaar nergens kampioen word.
 
Wij hadden hier ook een bizar complot tegen Cocu: we laten hem tegen alle verwachtingen in kampioen worden in 2018, zodat een naïeve club uit Turkije ons van deze middelmatige trainer verlost. Gelukkig is niemand erachter gekomen. Nog bedankt voor de meer dan royale medewerking uit Amsterdam en Rotterdam!
 
De middelmatige trainer Cocu, die man die nooit meer ergens kampioen gaat worden... Jongens, waar gaat dit nou eigenlijk over? Op basis van zijn CV is Cocu niets anders dan een prestatietrainer te noemen. Let op; een prestatietrainer levert niet altijd het oogstrelende voetbal dat fans graag zien. Maar prestaties heeft hij ontegenzeggelijk geleverd, in tegenstelling tot talloze trainers die hem bij PSV voor gingen. Ik maak mezelf persoonlijk niet wijs dat ik met de beperkte informatie die wij als supporters hebben kan beoordelen hoe goed een trainer nou écht is. Dan kan ik onder de streep niets anders dan hem beoordelen op keiharde resultaten, in plaats van op een aansprekende stijl, presentatie of attractiviteit. En dan kom je dus uit op die prestatietrainer. Of prijzenpakker, hoe je het ook maar wil noemen. Dat zijn (voetbal)stijl je niet aanspreekt; prima, dat kan. Maar het is m.i. onzin om dat met kwaliteit te gaan verwarren, laten we als het daarover gaat a.u.b. proberen om bij de feiten te blijven.

Ik lees deze topic elke keer weer met verbazing, misschien moet ik dat verder anders ook maar gewoon zo laten... Maakt een coach ons na die jaren ellende weer eens jarenlang tot de voetbalhoofdstad van Nederland, krijgt hij er voornamelijk negativiteit voor terug. Men lijkt het zelfs leuk en grappig te vinden dat hij nu in zo'n bak ellende terechtkomt. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.
 
Wij hadden hier ook een bizar complot tegen Cocu: we laten hem tegen alle verwachtingen in kampioen worden in 2018, zodat een naïeve club uit Turkije ons van deze middelmatige trainer verlost. Gelukkig is niemand erachter gekomen. Nog bedankt voor de meer dan royale medewerking uit Amsterdam en Rotterdam!

Dat zet de wedstrijd De Graafschap - Ajax toch in een ander perspectief. :unsure:
 
De middelmatige trainer Cocu, die man die nooit meer ergens kampioen gaat worden... Jongens, waar gaat dit nou eigenlijk over? Op basis van zijn CV is Cocu niets anders dan een prestatietrainer te noemen. Let op; een prestatietrainer levert niet altijd het oogstrelende voetbal dat fans graag zien. Maar prestaties heeft hij ontegenzeggelijk geleverd, in tegenstelling tot talloze trainers die hem bij PSV voor gingen. Ik maak mezelf persoonlijk niet wijs dat ik met de beperkte informatie die wij als supporters hebben kan beoordelen hoe goed een trainer nou écht is. Dan kan ik onder de streep niets anders dan hem beoordelen op keiharde resultaten, in plaats van op een aansprekende stijl, presentatie of attractiviteit. En dan kom je dus uit op die prestatietrainer. Of prijzenpakker, hoe je het ook maar wil noemen. Dat zijn (voetbal)stijl je niet aanspreekt; prima, dat kan. Maar het is m.i. onzin om dat met kwaliteit te gaan verwarren, laten we als het daarover gaat a.u.b. proberen om bij de feiten te blijven.

Ik lees deze topic elke keer weer met verbazing, misschien moet ik dat verder anders ook maar gewoon zo laten... Maakt een coach ons na die jaren ellende weer eens jarenlang tot de voetbalhoofdstad van Nederland, krijgt hij er voornamelijk negativiteit voor terug. Men lijkt het zelfs leuk en grappig te vinden dat hij nu in zo'n bak ellende terechtkomt. Ik kan daar met mijn hoofd niet bij.

Hij heeft het plezier in het kijken naar PSV jarenlang bij mij bedorven.
Schandalig hoe hij een topclub als PSV heeft laten spelen.
Dat neem ik hem kwalijk, ja.
Niet met de voetballer of met de mens die een enge ziekte heeft overwinnen, maar met de angstige, laffe, nietszeggende coach heb ik geen compassie.
 
De middelmatige trainer Cocu, die man die nooit meer ergens kampioen gaat worden...

Leuk dat je mijn quote belachelijk maakt, maar jij denkt dus echt dat hij wel kampioen kan/gaat worden ooit? lol..
Al geef je hem Barcelona of Real dan nog zal die het voetbal vermoorden en worden ze 3de
 
Ik geef onze halve elftal de schuld. De backs die we hebben zouden bij Fortuna niet eens op de bank mogen zitten.
 
Hij heeft het plezier in het kijken naar PSV jarenlang bij mij bedorven.
Schandalig hoe hij een topclub als PSV heeft laten spelen.
Dat neem ik hem kwalijk, ja.
Niet met de voetballer of met de mens die een enge ziekte heeft overwinnen, maar met de angstige, laffe, nietszeggende coach heb ik geen compassie.

Aan de andere kant heeft Cocu wel een punten gemiddelde van 78 punten bij PSV tussen 2013 en 2018. Dat is best indrukwekkend.
 
Ik kan eigenlijk met beide kanten van het verhaal “Cocu bij PSV” leven: hij heeft ons weer “op de kaart gezet” na jaren van frustraties maar dat heeft hij op een soms onnodig laffe manier gedaan. Veel thuiswedstrijden heeft hij met zijn starre wijze omgevormd tot een uitwedstrijd, lees: niet haasten met de goals en als je met 1-0 voor komt, de tegenstander het gevoel geven dat ze die 1-1 best wel kunnen maken. Dat was mij grootste ergernis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan