Gerets slaat terug: ''Daar zijn jullie in Nederland heel goed in''

https://www.psvfans.nl/nieuws/hoofd...ug-daar-zijn-jullie-in-nederland-heel-goed-in

Het betekent dat Phillip Cocu iets heel goed doet", vervolgt hij in VI. "Ik hoor de kritiek ook wel op het spel van PSV, maar jullie hebben altijd kritiek. Daar zijn jullie in Nederland heel goed in. Maar ik denk dat het PSV een grote zorg zal zijn", besluit Gerets.

Hoe gaat het eigenlijk met de vrouw van Ernie Brandts?
 
Ergens op een van de voetbalsites las ik dat Gerbrands in Cocu de ideale trainer ziet van PSV voor een periode van 10 jaar, mits Cocu zelf wil....tja, daar ben ik nog steeds geen voorstander van, maar ja, 3 kampioenschappen in 5 jaar spreekt uiteindelijk wel in zijn voordeel. Ik moet er echter niet aan denken dat PSV nog eens 5 jaar het voetbal blijft spelen van het afgelopen seizoen...en dat wij 2 jaar terug kampioen werden was puur een cadeautje van Ajax en dat wij dit seizoen kampioen geworden zijn, ligt meer aan de wisselvalligheid van Ajax en AZ, dan aan het superieure spel van PSV....dus dat is beslist geen garantie voor komende kampioenschappen. Misschien een idee voor volgend seizoen om Chris van der Weerden te vervangen door een assistent die wel gedurfder en aanvallender wil spelen....want ik heb het gevoel dat Van der Weerden weinig tot niets toevoegt aan de technische staf van PSV...misschien is Jaap Stam een optie, die schijnt weg te willen uit Engeland.
 
Ergens op een van de voetbalsites las ik dat Gerbrands in Cocu de ideale trainer ziet van PSV voor een periode van 10 jaar, mits Cocu zelf wil....tja, daar ben ik nog steeds geen voorstander van, maar ja, 3 kampioenschappen in 5 jaar spreekt uiteindelijk wel in zijn voordeel. Ik moet er echter niet aan denken dat PSV nog eens 5 jaar het voetbal blijft spelen van het afgelopen seizoen...en dat wij 2 jaar terug kampioen werden was puur een cadeautje van Ajax en dat wij dit seizoen kampioen geworden zijn, ligt meer aan de wisselvalligheid van Ajax en AZ, dan aan het superieure spel van PSV....dus dat is beslist geen garantie voor komende kampioenschappen. Misschien een idee voor volgend seizoen om Chris van der Weerden te vervangen door een assistent die wel gedurfder en aanvallender wil spelen....want ik heb het gevoel dat Van der Weerden weinig tot niets toevoegt aan de technische staf van PSV...misschien is Jaap Stam een optie, die schijnt weg te willen uit Engeland.

En die van 2015, waar lag het daar aan? Ook aan Ajax?
 
Ergens op een van de voetbalsites las ik dat Gerbrands in Cocu de ideale trainer ziet van PSV voor een periode van 10 jaar, mits Cocu zelf wil....tja, daar ben ik nog steeds geen voorstander van, maar ja, 3 kampioenschappen in 5 jaar spreekt uiteindelijk wel in zijn voordeel. Ik moet er echter niet aan denken dat PSV nog eens 5 jaar het voetbal blijft spelen van het afgelopen seizoen...en dat wij 2 jaar terug kampioen werden was puur een cadeautje van Ajax en dat wij dit seizoen kampioen geworden zijn, ligt meer aan de wisselvalligheid van Ajax en AZ, dan aan het superieure spel van PSV....dus dat is beslist geen garantie voor komende kampioenschappen. Misschien een idee voor volgend seizoen om Chris van der Weerden te vervangen door een assistent die wel gedurfder en aanvallender wil spelen....want ik heb het gevoel dat Van der Weerden weinig tot niets toevoegt aan de technische staf van PSV...misschien is Jaap Stam een optie, die schijnt weg te willen uit Engeland.
Dat klopt inderdaad wel. Dit seizoen heeft PSV een behoorlijk laag puntenaantal gehaald.

:rolleyes:
 
Ergens op een van de voetbalsites las ik dat Gerbrands in Cocu de ideale trainer ziet van PSV voor een periode van 10 jaar, mits Cocu zelf wil....tja, daar ben ik nog steeds geen voorstander van, maar ja, 3 kampioenschappen in 5 jaar spreekt uiteindelijk wel in zijn voordeel. Ik moet er echter niet aan denken dat PSV nog eens 5 jaar het voetbal blijft spelen van het afgelopen seizoen...en dat wij 2 jaar terug kampioen werden was puur een cadeautje van Ajax en dat wij dit seizoen kampioen geworden zijn, ligt meer aan de wisselvalligheid van Ajax en AZ, dan aan het superieure spel van PSV....dus dat is beslist geen garantie voor komende kampioenschappen. Misschien een idee voor volgend seizoen om Chris van der Weerden te vervangen door een assistent die wel gedurfder en aanvallender wil spelen....want ik heb het gevoel dat Van der Weerden weinig tot niets toevoegt aan de technische staf van PSV...misschien is Jaap Stam een optie, die schijnt weg te willen uit Engeland.

Jopie schijnt zelfs al ontslagen te zijn:
https://www.nu.nl/voetbal/5186915/jaap-stam-ontslagen-als-manager-van-reading.html
 
Jaja, het ligt overal aan, behalve aan Cocu. Want Cocu kan er niks van. Per definitie. Al wordt hij nog 8 keer kampioen , dan bewijst de 9e keer dat hij geen kampioen werd dat hij er in feite niks van kan. Want dat is nu eenmaal zo.

Zelfde geldt voor Van der Weerden. Naast Cocu de enige constante factor bij de meest recente successen. Zal ook wel allemaal toeval zijn.
 
Ergens op een van de voetbalsites las ik dat Gerbrands in Cocu de ideale trainer ziet van PSV voor een periode van 10 jaar, mits Cocu zelf wil....tja, daar ben ik nog steeds geen voorstander van, maar ja, 3 kampioenschappen in 5 jaar spreekt uiteindelijk wel in zijn voordeel. Ik moet er echter niet aan denken dat PSV nog eens 5 jaar het voetbal blijft spelen van het afgelopen seizoen...en dat wij 2 jaar terug kampioen werden was puur een cadeautje van Ajax en dat wij dit seizoen kampioen geworden zijn, ligt meer aan de wisselvalligheid van Ajax en AZ, dan aan het superieure spel van PSV....dus dat is beslist geen garantie voor komende kampioenschappen. Misschien een idee voor volgend seizoen om Chris van der Weerden te vervangen door een assistent die wel gedurfder en aanvallender wil spelen....want ik heb het gevoel dat Van der Weerden weinig tot niets toevoegt aan de technische staf van PSV...misschien is Jaap Stam een optie, die schijnt weg te willen uit Engeland.

2015 was met dank aan Depay
2016 was met dank aan Smeets
2017 lag aan Cocu
2018 was met dank aan Ajax

Volgend jaar worden we natuurlijk kampioen van het rechter rijtje.

Sjonge jonge wat een onzin haha. Dit seizoen hebben we veel te danken aan Cocu. Vorig jaar hebben we 1) Slecht doorgeselecteerd 2) Cocu laks ingegrepen 3) We hadden pech. Het jaar van de Champions League was gewoon een geweldig jaar. Ajax speelde alleen nog voor de titel, waar ze toen alleen aanspraak op maakten met dank aan meneer Makkelie en reten veel geluk dat ze drie punten haalden in Eindhoven.

Cocu is voor dit team de uitgelegen coach, lijkt mij. Met een beter middenveld - en ja, ook een betere verdediging - verwacht ik dat PSV daadwerkelijk dominant kan spelen. Dan pas zie ik nut in een opportunistisch dekende coach. Nota bene moet een coach over meer dan alleen dat beschikken en op dit moment denk ik dat er geen coach die daarvoor geschikt is.
 
Ik ben het grotendeels eens met veel analytici op TV en in de geschreven pers: het voetbal wat PSV dit seizoen heeft laten zien is, ondanks dat zij daarmee kampioen zijn geworden, niet om aan te zien voor een Topclub. Willen wij hiermee volgend seizoen Europa in..? Dan is de kans groot dat we net als vorig seizoen, reeds in de voorronde uitgeschakeld worden. Als je thuis tegen Groningen geen doelpunt weet te maken, dan is dat matig tot slecht te noemen. En dan kunnen we wel roepen dat PSV reeds 3 weken terug kampioen geworden is en dus niet echt hoefde te presteren, maar je mag je eigen publiek toch wel trakteren op een mooie wedstrijd...?? En juist dat laatste, mooie wedstrijden, hebben wij als supporters dit seizoen echt te weinig gezien, op een handvol wedstrijden na. Dit is een kampioen onwaardige manier van spelen en dat mag de technische staf zich enorm aanrekenen...weg met die middelmatigheid en zesjes-cultuur. Ik als supporter wil weer trots worden op de PSV uit de glorietijd: mooi, aanvallend en attractief voetbal.....Cocu, doe daar wat aan, in godsnaam....!!!!
 
Ik ben het grotendeels eens met veel analytici op TV en in de geschreven pers: het voetbal wat PSV dit seizoen heeft laten zien is, ondanks dat zij daarmee kampioen zijn geworden, niet om aan te zien voor een Topclub. Willen wij hiermee volgend seizoen Europa in..? Dan is de kans groot dat we net als vorig seizoen, reeds in de voorronde uitgeschakeld worden. Als je thuis tegen Groningen geen doelpunt weet te maken, dan is dat matig tot slecht te noemen. En dan kunnen we wel roepen dat PSV reeds 3 weken terug kampioen geworden is en dus niet echt hoefde te presteren, maar je mag je eigen publiek toch wel trakteren op een mooie wedstrijd...?? En juist dat laatste, mooie wedstrijden, hebben wij als supporters dit seizoen echt te weinig gezien, op een handvol wedstrijden na. Dit is een kampioen onwaardige manier van spelen en dat mag de technische staf zich enorm aanrekenen...weg met die middelmatigheid en zesjes-cultuur. Ik als supporter wil weer trots worden op de PSV uit de glorietijd: mooi, aanvallend en attractief voetbal.....Cocu, doe daar wat aan, in godsnaam....!!!!
Heeft PSV in zijn glorietijd (rond 78, 88 en 05) bekend gestaan om mooi, aanvallend en attractief voetbal?
 
Terug
Bovenaan Onderaan