Philips Stadion

Alleen Anton is een persoon en niet een bedrijf. Daarnaast word er niet betaald om dat beeld zo te noemen. Phillips betaald wel, in principe, dat die naam op het stadion laat.

Als het stadion het Frits Phillips stadion zou heten in ere van bijv. Dan vermoed ik dat de naam gewoon bleef.

Zo is het volgensmij ook met Ajax. De UEFA gebruikt wel de Johan Cruyff arena als naam. Maar voor bayern munchen word niet de Allianz Arena gebruikt maar voetbal muchen arena oid.

Dus in andere woorden. Wil psv Phillips naam in de Uefa houden dan moet ze het stadion vernoemen naar een phillips icoon en geen geld van een bedrijf vangen. Zoniet, dan is het sponsering en lijkt het me prima psv stadion te gebruiken. Heb ook het idee dat psv die naam voordraagt.
Het was/ is mij niet bekend dat PSV geld kreeg van de NV voor de naam toen ik in 1955 voor het eerst naar het Philips Sportpark ging.
 
Het was/ is mij niet bekend dat PSV geld kreeg van de NV voor de naam toen ik in 1955 voor het eerst naar het Philips Sportpark ging.
Ik weet het ook niet 100% zeker. Maar vlgms is dat onderdeel van het sponsorcontract. In de huidige tijd.

Ik hoop wel de phillips weet meer betrokken word bij de club. Blijft zeker hand in hand wmb.
 
Ik weet het ook niet 100% zeker. Maar vlgms is dat onderdeel van het sponsorcontract. In de huidige tijd.

Ik hoop wel de phillips weet meer betrokken word bij de club. Blijft zeker hand in hand wmb.
Ding is dat Philips een totaal ander bedrijf is dan vroeger. Nu echt business to business en dan is een voetbalclub sponsoren niet logisch. En gezien de problemen waar het bedrijf mee kampt momenteel ook weinig incentive voor een soort prestigeproject zoals geld steken in PSV. Vrees daarom dat de betrokkenheid alleen maar verder zal afbrokkelen.
 
.
Alleen Anton is een persoon en niet een bedrijf. Daarnaast word er niet betaald om dat beeld zo te noemen. Phillips betaald wel, in principe, dat die naam op het stadion laat.

Als het stadion het Frits Phillips stadion zou heten in ere van bijv. Dan vermoed ik dat de naam gewoon bleef.

Zo is het volgensmij ook met Ajax. De UEFA gebruikt wel de Johan Cruyff arena als naam. Maar voor bayern munchen word niet de Allianz Arena gebruikt maar voetbal muchen arena oid.

Dus in andere woorden. Wil psv Phillips naam in de Uefa houden dan moet ze het stadion vernoemen naar een phillips icoon en geen geld van een bedrijf vangen. Zoniet, dan is het sponsering en lijkt het me prima psv stadion te gebruiken. Heb ook het idee dat psv die naam voordraagt.
Ah, je bedoelt de naam Philips in de stadionnaam. In principe kun je dat toch omdopen naar psv stadion. Als Philips in de stadionnaam voorkomt zou dat dus een vorm van sponsoring zijn?
Stel dat Philips zou betalen om hun naam te behouden in de stadion naam dan zou het toch wel mogen?
 
Vraagje met betrekking tot het zicht in het Stadion.

We werden op West verrast met een nieuw uitzicht, de gast aan de paal is groter geworden en hangt nu 60 cm boven de grond..
Ik ben opzoek naar een mail of contact waar ik/wij onze klacht kunnen indienen.

Alvast bedankt! IMG_8340.jpeg
 
Vraagje met betrekking tot het zicht in het Stadion.

We werden op West verrast met een nieuw uitzicht, de gast aan de paal is groter geworden en hangt nu 60 cm boven de grond..
Ik ben opzoek naar een mail of contact waar ik/wij onze klacht kunnen indienen.

Alvast bedankt! Bekijk bijlage 5940
Gewoon op psv.nl kijken welke contactmogelijkheden je hebt. Of, samen met een grotere groep zoiets via de supportersvereniging spelen?
 
Gewoon op psv.nl kijken welke contactmogelijkheden je hebt. Of, samen met een grotere groep zoiets via de supportersvereniging spelen?

Ik zou inderdaad eerst iets bij de supportersvereniging proberen, die staan wel voor dit soort dingen. Ding is wel dat je misschien wat minder sterk bent als je er geen lid van bent. Maar zij kunnen je in ieder geval vast helpen met de juiste contacten.
 
Vraagje met betrekking tot het zicht in het Stadion.

We werden op West verrast met een nieuw uitzicht, de gast aan de paal is groter geworden en hangt nu 60 cm boven de grond..
Ik ben opzoek naar een mail of contact waar ik/wij onze klacht kunnen indienen.

Alvast bedankt! Bekijk bijlage 5940
Je zou ook contact op kunnen nemen met kaartverkoop en dit bij hen aankaarten, mogelijk dat zij andere stoelen in dit vak beschikbaar hebben. Telefoonnummer staat op de site.
 
Zaten die bankjes een beetje lekker Antenor?

;P
Wat heet lekker ?

Waarschijnlijk kreeg je er een even houten kont van als van de houten banken zonder vering in de militaire treinen tussen Kampen en Eindhoven in de jaren zestig.

Waarin jonkies van nu huilend om hun moeder zouden gaan roepen.:D

Overigens weer een bewijs dat de kennis van onze geschiedenis sterk terugloopt.

Deze tribune uit 1916 is vervangen in 1933, dus ruim voor de komst van baby boomers.

Die zijn immers pas geboren - sommigen in PSV pyjama nog wel- vlak na de oorlog.;)
 

PSV staat er financieel gezien prima voor, bleek uit de presentatie van de cijfers. Het geheel zorgt voor het inkleden van verdere ambitieus en daar hoort een uitbreiding van het Philips Stadion, verklaarde Marcel Brands namens de club.
Het Philips Stadion uitbreiden is een optie maar een verhuizing naar een nieuw stadion kan niet langer worden uitgesloten, zei de algemeen directeur vrijdag bij de presentatie van de jaarcijfers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan