Philips Stadion

Wat mooi zou zijn is dat bij discriminerende teksten er een door artificial intelligence aangestuurde giftige pijl wordt geschoten op de lul-van-dienst. Niet dodelijk, dat hoeft niet, maar gewoon, 96 uur verlamd en een automatisch permanent stadionverbod of schiet ik nu weer door?
Ik zou gewoon wel dodelijk doen. Zijn dat huizenprobleem en de algehele overbevolking ook zo opgelost. Zolang er maar geen VAR is die de pijlen bestuurt. Dan zijn er aan het einde van het jaar alleen nog Ajax-supporters.
 
Gelukkig snel onder controle. Iemand enig idee wat ee gebeurd is?
Dat staat in het artikel:
" Er lag materiaal op het dak van de tribune dat is gaan branden. Hoe dat kon gebeuren, is niet duidelijk. In het stadion waren werkzaamheden aan de gang, maar het is onbekend of dat iets met de brand te maken heeft."

Maar gelukkig valt de schade mee.
Het is een goed teken. PSV gaat als de brandweer. ;)

als de brandweer.jpg
:PSV:
 
Ben ik gewoon twee dagen te druk om het nieuws te volgen, staat ons stadion in de fik.
Mijn collega (feyenoorder) moest me dat vertellen.....
 
Ik heb er ooit eens in de zwarte rook gezeten. Dat was geen pretje. :sick:
Door enkele idioten die zich "supporters" noemen. :braak:
Die weet ik ook nog ja.. Gelukkig zat ik aan de overkant helemaal bovenin het stadion, maar ook daar werd het ff een vies luchtje. Goed dat ze diegenen flink aangepakt hebben
 
Ik hoorde dat liedje van Bob Marley weer in Duivendrecht en dacht aan ons eigen liedje: Tina Turner met 'Simply the Best'. Laat ik vooropstellen dat ik niet wil vloeken in de kerk, dus als ik aan heiligschennis doe, laat het me alsjeblieft weten, dan hou ik verder mijn mond. Maar bij mijn weten heeft Dick Advocaat die track geïnstalleerd in 1997 of zo in het stadion, hetzelfde deed-ie bij Rangers. Tenminste, zo heb ik dat begrepen, ik kan er naast zitten.

Ik kom vanaf eind jaren negentig in het stadion, en heb me nooit helemaal kunnen vereenzelvigen met die track. Ik kan alleen de regels: Simply the best, better than all the rest, better than anyone meezingen, de rest neurie ik wat schaapachtig mee. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben in het stadion, toch? Ik vind het ook echt een gedateerde track, ik heb helemaal niks tegen muziek van vroeger, maar deze typische kale jaren 90-track heeft de tand des tijds mijns inziens niet doorstaan.

Vraag me af hoe dat bij anderen is? Is dat nou een track waar je helemaal fired up van raakt? Die een bepaalde kern van onze ziel, ons voetbal-DNA blootlegt? Kijk, Bob Marley in coffeeshophemel Amsterdam, is heel erg logisch. In de Kuip hebben ze You'll Never Walk Alone, niet per se heel creatief, maar toch is het wel lekker om mee te blèren, en het past echt bij het Legioen en de Kuip, vind ik. Ik heb dat niet bij deze track, nogmaals niet bedoeld om tegen schenen te trappen, maar een oprechte vraag. Het zou ook wel een mooie online campagne kunnen zijn, om een verkiezing te houden voor een nieuwe entree-tune.

Zomaar wat bespiegelingen tijdens Ajax-Liverpool.*




* Bij Ajax kennen ze niet koppen
 
Ik hoorde dat liedje van Bob Marley weer in Duivendrecht en dacht aan ons eigen liedje: Tina Turner met 'Simply the Best'. Laat ik vooropstellen dat ik niet wil vloeken in de kerk, dus als ik aan heiligschennis doe, laat het me alsjeblieft weten, dan hou ik verder mijn mond. Maar bij mijn weten heeft Dick Advocaat die track geïnstalleerd in 1997 of zo in het stadion, hetzelfde deed-ie bij Rangers. Tenminste, zo heb ik dat begrepen, ik kan er naast zitten.

Ik kom vanaf eind jaren negentig in het stadion, en heb me nooit helemaal kunnen vereenzelvigen met die track. Ik kan alleen de regels: Simply the best, better than all the rest, better than anyone meezingen, de rest neurie ik wat schaapachtig mee. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben in het stadion, toch? Ik vind het ook echt een gedateerde track, ik heb helemaal niks tegen muziek van vroeger, maar deze typische kale jaren 90-track heeft de tand des tijds mijns inziens niet doorstaan.

Vraag me af hoe dat bij anderen is? Is dat nou een track waar je helemaal fired up van raakt? Die een bepaalde kern van onze ziel, ons voetbal-DNA blootlegt? Kijk, Bob Marley in coffeeshophemel Amsterdam, is heel erg logisch. In de Kuip hebben ze You'll Never Walk Alone, niet per se heel creatief, maar toch is het wel lekker om mee te blèren, en het past echt bij het Legioen en de Kuip, vind ik. Ik heb dat niet bij deze track, nogmaals niet bedoeld om tegen schenen te trappen, maar een oprechte vraag. Het zou ook wel een mooie online campagne kunnen zijn, om een verkiezing te houden voor een nieuwe entree-tune.

Zomaar wat bespiegelingen tijdens Ajax-Liverpool.*




* Bij Ajax kennen ze niet koppen
Helemaal mee eens, heb het zelf hier op het forum ook al meerdere malen aangekaart. Het is een flets en oubollig nummer en getuige de onregelmatige vorm van PSV dat al vele jaren geen kampioen meer is geworden of stabiel presteert ook nog eens misplaatst arrogant, tekstueel gezien. Misschien pept het de tegenstander juist wel op, zo van, we zullen je eens wat laten zien met je "the best." Het nummer was trouwens een tijdje weg, maar toen Dickie Dick in het jubileumjaar van PSV weer terugkwam, heeft hij dat nummer geherintroduceerd.
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens, heb het zelf hier op het forum ook al meerdere malen aangekaart. Het is een flets en oubollig nummer en getuige de onregelmatige vorm van PSV dat al vele jaren geen kampioen meer is geworden of stabiel presteert ook nog eens misplaatst arrogant, tekstueel gezien. Misschien pept het de tegenstander juist wel op, zo van, we zullen je eens wat laten zien met je "the bes." Het nummer was trouwens een tijdje weg, maar toen Dickie Dick in het jubileumjaar van PSV weer terugkwam, heeft hij dat nummer geherintroduceerd.
Thanks voor je reactie. Maar wie moeten we bellen om dat aan te kaarten? Misschien morgen in de rust op die quiz-app op de schermen even het net ophalen, veranderen of niet?
 
Ik ben all for een andere opkomst. Niet dat schaapachtig meezinge; knallen en ambiance neerzetten. Gave lichtshow met de LEDs kunnen ze best met philips.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben all for een andere opkomst. Niet dat schaapachtig meezingen, knallen en ambiance neerzetten. Gave lichtshow met de LEDs kunnen ze best met phillips.
ahem, Signify dan hè. Philips is tegenwoordig alleen nog van de ademnood.
 
Ik hoorde dat liedje van Bob Marley weer in Duivendrecht en dacht aan ons eigen liedje: Tina Turner met 'Simply the Best'. Laat ik vooropstellen dat ik niet wil vloeken in de kerk, dus als ik aan heiligschennis doe, laat het me alsjeblieft weten, dan hou ik verder mijn mond. Maar bij mijn weten heeft Dick Advocaat die track geïnstalleerd in 1997 of zo in het stadion, hetzelfde deed-ie bij Rangers. Tenminste, zo heb ik dat begrepen, ik kan er naast zitten.

Ik kom vanaf eind jaren negentig in het stadion, en heb me nooit helemaal kunnen vereenzelvigen met die track. Ik kan alleen de regels: Simply the best, better than all the rest, better than anyone meezingen, de rest neurie ik wat schaapachtig mee. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben in het stadion, toch? Ik vind het ook echt een gedateerde track, ik heb helemaal niks tegen muziek van vroeger, maar deze typische kale jaren 90-track heeft de tand des tijds mijns inziens niet doorstaan.

Vraag me af hoe dat bij anderen is? Is dat nou een track waar je helemaal fired up van raakt? Die een bepaalde kern van onze ziel, ons voetbal-DNA blootlegt? Kijk, Bob Marley in coffeeshophemel Amsterdam, is heel erg logisch. In de Kuip hebben ze You'll Never Walk Alone, niet per se heel creatief, maar toch is het wel lekker om mee te blèren, en het past echt bij het Legioen en de Kuip, vind ik. Ik heb dat niet bij deze track, nogmaals niet bedoeld om tegen schenen te trappen, maar een oprechte vraag. Het zou ook wel een mooie online campagne kunnen zijn, om een verkiezing te houden voor een nieuwe entree-tune.

Zomaar wat bespiegelingen tijdens Ajax-Liverpool.*




* Bij Ajax kennen ze niet koppen
Niet voor mij. En ik heb geen moeite met elementen uit de tekst, zo kan je bij ieder liedje wel wat zeggen Dont worry about a thing draaien nadat je met grote cijfers op je klote krijgt of Youll never walk alone als Berghuis in zijn eentje naar Ajax loopt. ;P Of we moeten weer Simply the best worden.
Maar ik begrijp het wel en smaak is uiteindelijk ook iets persoonlijks.

Ik denk dat terug aan oude tijden, dat ik in het stadion zat en naar Van Nistelrooij keek, later naar Kezman en vele andere toppers.
Ik vind oude muziek juist mooi en de muziek van tegenwoordig soms erg slap.
Bob Marley werd in het Feyenoord stadion trouwens al vaak gedraaid voordat het een Ajax hype werd en dat is ook een oud nummer. En Youll never is nog ouder en draaien ze ook bij Twente, Liverpool en vele andere clubs.
Simply the best luister ik thuis nooit maar voor in het stadion vind ik het wel mooi. Het is thuis gaan horen bij het PSV gevoel dat ik krijg, en niet ieder nummer luister ik omwille van de tekst.
Van mij mogen ze deze blijven draaien maar is een ander opkomstnummer misschien wel leuk.
 
Wil je niet iets nieuws dan in plaats van iets draaien omdat Brugge het al draait?
Wat zouden nog andere coole nummers zijn?
laat me even duidelijk zeggen dat ik dit niet wil, ik geef alleen maar mee wat er bij andere clubs gebeurt en de reden daarachter:lol:.
Wel akkoord dat onze Tina een beetje outdated is. Ik zou zeggen, start een petitie!
 
laat me even duidelijk zeggen dat ik dit niet wil, ik geef alleen maar mee wat er bij andere clubs gebeurt en de reden daarachter:lol:.
Wel akkoord dat onze Tina een beetje outdated is. Ik zou zeggen, start een petitie!
Paul Elstak is ook oude muziek.
Haal Simply the best dan uit de opening tune, laat het wel nog in het stadion draaien maar breng een nieuw openingsnummer naar voren.

Maar dan wel echt iets episch, iets opzwepend inderdaad
 
Paul Elstak is ook oude muziek.
Haal Simply the best dan uit de opening tune, laat het wel nog in het stadion draaien maar breng een nieuw openingsnummer naar voren.

Maar dan wel echt iets episch, iets opzwepend inderdaad
Iets episch, kom je dan niet automatisch bij Faith no More uit met Epic?
 
Terug
Bovenaan Onderaan