Philips Stadion

Mooi dat het gras wordt vervangen, maar ik zie nog steeds liever het stadion een upgrade krijgen door de Noord- en Oosttribune te verhogen net zoals St. James Park in Newcastle met een mega staantribune op Oost.
 
KaWcCURu


De nieuwe grasmat kan in een dag of vier hechten, zodat PSV voor het duel met Heracles (op zondag 6 maart) een goede mat heeft liggen. Kosten € 100.000,=
 
Dat zal wel meevallen. Het is overwegend droog de komende weken.
Idd, regen vandaag en morgen en dan alleen dinsdag (wel relatief flink). En aardig wat zon-dagen, geen nachtvorst. Maar heb wel eens horen zeggen dat gras niet groeit bij nachttemp onder de 4 graden ofzo. En daar komen we nog niet boven.
Ach, ik ga er vanuit dat PSV goede adviseurs heeft die weten wat ze doen, en slechter dan nu zal t niet worden.
 
Idd, regen vandaag en morgen en dan alleen dinsdag (wel relatief flink). En aardig wat zon-dagen, geen nachtvorst. Maar heb wel eens horen zeggen dat gras niet groeit bij nachttemp onder de 4 graden ofzo. En daar komen we nog niet boven.
Ach, ik ga er vanuit dat PSV goede adviseurs heeft die weten wat ze doen, en slechter dan nu zal t niet worden.
Er ligt verwarming onder het gras. ;) En ze zetten er groeilampen op.
 
Ik wil kaarten kopen voor XX, maar dan staat erbij slecht zicht. Ik vroeg me af of iemand weet hoe slecht het zicht dan is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan