Philips Stadion

Hoi. Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is hiervoor, maar ik heb een vraag.
Het lijkt me heel leuk om af en toe naar een wedstrijd in het stadion te gaan, ik heb wel een clubcard maar geen scc. Ik heb helaas niet zo veel vrienden en dus vroeg ik me af of het heel stom is als je in je eentje naar wedstrijden gaat. Of zijn er wel meer mensen in het stadion die alleen gaan?
Absoluut niet stom! Ik ben de afgelopen jaren ook meerdere malen alleen gegaan. Daarnaast heeft De Bouterbaas gelijk dat je best makkelijk mensen leert kennen als je telkens een kaartje voor hetzelfde vak koopt. Probeer het eens, zou ik zeggen.
 
Hoi. Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is hiervoor, maar ik heb een vraag.
Het lijkt me heel leuk om af en toe naar een wedstrijd in het stadion te gaan, ik heb wel een clubcard maar geen scc. Ik heb helaas niet zo veel vrienden en dus vroeg ik me af of het heel stom is als je in je eentje naar wedstrijden gaat. Of zijn er wel meer mensen in het stadion die alleen gaan?
Ben vaak met vrienden gegaan, maar ook wel eens alleen. Of dat je ergens anders dan je vrienden kwam te zitten tijdens een CL-wedstrijd. Is totaal geen probleem behalve als je zelf niet alleen wilt zitten.
 
Ik woon te ver weg, maar ik kan me niet voorstellen dat het raar is als je alleen gaat. Al je regelmatig gaat, leer je bovendien wat mensen kennen. Er zijn hier wel trouwe kaarthouders die kunnen adviseren.
Maar met een clubkaart krijg je geen vaste plek, hooguit als je straks een passepartout neemt voor de poulewedstrijden in Europa.
 
Hoi. Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is hiervoor, maar ik heb een vraag.
Het lijkt me heel leuk om af en toe naar een wedstrijd in het stadion te gaan, ik heb wel een clubcard maar geen scc. Ik heb helaas niet zo veel vrienden en dus vroeg ik me af of het heel stom is als je in je eentje naar wedstrijden gaat. Of zijn er wel meer mensen in het stadion die alleen gaan?
Lijkt me niks mis mee. Ben vaak genoeg in m'n eentje naar voetbalwedstrijden geweest.
 
Hoi. Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is hiervoor, maar ik heb een vraag.
Het lijkt me heel leuk om af en toe naar een wedstrijd in het stadion te gaan, ik heb wel een clubcard maar geen scc. Ik heb helaas niet zo veel vrienden en dus vroeg ik me af of het heel stom is als je in je eentje naar wedstrijden gaat. Of zijn er wel meer mensen in het stadion die alleen gaan?
Veel mensen gaan alleen naar het stadion.
In het stadion ben je echter met zo'n 35.000 anderen dus je hoeft je niet alleen te voelen. :)
 
De heaters in het stadion worden verwijderd. Het is voortaan aan de spelers om het publiek te verwarmen. Ik voel een paar koude avondjes aankomen.
images
images


:fb: :cool:
 
Echt wel zonde ik vond het een serieuze meerwaarde van het stadion bezoek. Maar ik snap ook wel dat het geen hele groene keuze is. Dus thermo pakske aan en wat dichter tegen elkaar gaan zitten! O wacht….
 
Echt wel zonde ik vond het een serieuze meerwaarde van het stadion bezoek. Maar ik snap ook wel dat het geen hele groene keuze is. Dus thermo pakske aan en wat dichter tegen elkaar gaan zitten! O wacht….
Meerwaarde, het woog op tegen jouw gasverbruik thuis?? Dan zou ik maar gaan isoleren ;)
 

PSV laat er geen gras over groeien en vervangt veld in het Philips Stadion​

link

PSV vervangt de komende dagen het veld in het Philips Stadion, dat afgelopen zondag in erbarmelijke staat verkeerde na het duel met sc Heerenveen. Voor de kostbare operatie zijn inmiddels meerdere stewards opgeroepen.
 

PSV laat er geen gras over groeien en vervangt veld in het Philips Stadion​

link

PSV vervangt de komende dagen het veld in het Philips Stadion, dat afgelopen zondag in erbarmelijke staat verkeerde na het duel met sc Heerenveen. Voor de kostbare operatie zijn inmiddels meerdere stewards opgeroepen.
Maar toch proberen te bezuinigen. Zou je niet beter hoveniers in kunnen zetten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan