Philips Stadion

Eerste tijdelijke stadionverboden voor roken in Philips Stadion in Eindhoven

link

PSV heeft twee supporters die het rookverbod in het Philips Stadion hebben overtreden een tijdelijk stadionverbod opgelegd. Ze mogen twee wedstrijden niet naar de thuiswedstrijden van de voetbalclub. Dat laat woordvoerder Thijs Slegers weten.

Tsja ... dan moet het wel overal gehandhaafd worden.
Voor de sponsorbusinessrooms op de noordtribune wordt volop gerookt. Er worden n.b. grote asbakken voor de lederen stoelen geplaatst. :rolleyes:

Erg hypocriet allemaal. Rookverbod geldt voor iedereen. ... Niet dus. :sneaky:
Lekker dubbel... All animals are equal....
 
Eerste tijdelijke stadionverboden voor roken in Philips Stadion in Eindhoven

link

PSV heeft twee supporters die het rookverbod in het Philips Stadion hebben overtreden een tijdelijk stadionverbod opgelegd. Ze mogen twee wedstrijden niet naar de thuiswedstrijden van de voetbalclub. Dat laat woordvoerder Thijs Slegers weten.

Tsja ... dan moet het wel overal gehandhaafd worden.
Voor de sponsorbusinessrooms op de noordtribune wordt volop gerookt. Er worden n.b. grote asbakken voor de lederen stoelen geplaatst. :rolleyes:

Erg hypocriet allemaal. Rookverbod geldt voor iedereen. ... Niet dus. :sneaky:

Het stinkt wel echt enorm als je naast een rokend persoon zit. Verschrikkelijk.
 
Eerste tijdelijke stadionverboden voor roken in Philips Stadion in Eindhoven

link

PSV heeft twee supporters die het rookverbod in het Philips Stadion hebben overtreden een tijdelijk stadionverbod opgelegd. Ze mogen twee wedstrijden niet naar de thuiswedstrijden van de voetbalclub. Dat laat woordvoerder Thijs Slegers weten.

Tsja ... dan moet het wel overal gehandhaafd worden.
Voor de sponsorbusinessrooms op de noordtribune wordt volop gerookt. Er worden n.b. grote asbakken voor de lederen stoelen geplaatst. :rolleyes:

Erg hypocriet allemaal. Rookverbod geldt voor iedereen. ... Niet dus. :sneaky:

Geef dan eens bewijs! Kan nooit zo moeilijk zijn om daar een foto of video van te maken.
 
Ik hoef het niet te handhaven en te rapporteren.
Ze hebben daar stewards en PSV officials genoeg die het ook zien.

Ik snap er niets van. In het hele PSV gebouw als ook op de Campus geldt een totaal rookverbod. Neem een foto of nog beter maak een video en stuur die naar de directie. Indien dit niet gebeurd ben ik niet overtuigd dat er op de dure plekken wel gerookt wordt. Dan lijkt het er meer op dat dit hier gezegd wordt om hun eigen rookgedrag te vergoeilijken. Iedereen heeft een telefoontoestel met camera, maar als er geen foto's zijn van rokende mensen dan kun je er in 2019 vanuit gaan dat er ook geen rokende mensen zijn.
 
Ik snap er niets van. In het hele PSV gebouw als ook op de Campus geldt een totaal rookverbod. Neem een foto of nog beter maak een video en stuur die naar de directie. Indien dit niet gebeurd ben ik niet overtuigd dat er op de dure plekken wel gerookt wordt. Dan lijkt het er meer op dat dit hier gezegd wordt om hun eigen rookgedrag te vergoeilijken. Iedereen heeft een telefoontoestel met camera, maar als er geen foto's zijn van rokende mensen dan kun je er in 2019 vanuit gaan dat er ook geen rokende mensen zijn.

o.O

Dus die bestaan alleen op en foto. :rolleyes: :ROFL: :lmao:

Ik wil je erop wijzen dat het hele stadion vol hangt met tientallen camera's.
Als PSV het wil kunnen ze alle beelden zelf op monitoren zien en terugkijken.
En als PSV het niet wil gebeurt het niet. :sleep:

Waar rook is is vuur. :cool:
 
Bewegwijzering naar Diemen en Amsterdam-Zuidoost bij ons mooie stadion, mooie service voor onze grootste concurrent als ze bij ons op bezoek komen :unsure:

0.jpeg

(betreft een pilotproject waarbij oude armen uit de opslag hergebruikt en beplakt worden, al hadden ze hier voor de foto beter een andere uit kunnen zoeken :SC:)
 
Bewegwijzering naar Diemen en Amsterdam-Zuidoost bij ons mooie stadion, mooie service voor onze grootste concurrent als ze bij ons op bezoek komen :unsure:

Bekijk bijlage 1540

(betreft een pilotproject waarbij oude armen uit de opslag hergebruikt en beplakt worden, al hadden ze hier voor de foto beter een andere uit kunnen zoeken :SC:)
Snap dat dat erop moet. Als die stomme klup op bezoek is geweest zijn ze vaak de weg kwijt.
 
Net de training in het stadion even bekeken. Bedacht me dat we het beeld van een vrijwel leeg stadion nog veel vaker zullen zien komend seizoen. Nu in de tijd van de Corona-crisis betaalt de beslissing van niet zo gek lang geleden om alle stoeltjes te vervangen zich toch ineens dubbel en dwars terug. Het had er anders wel heel armoedig uitgezien met van die oude en door de zon vervaalde stoeltjes :maniac: :unsure:
 
Weet iemand waarom psv maar 6500 toeschouwers toelaat ( misschien omdat we 26000 scc hebben?).
Ajax mag ongeveer 30% (15000).
 
Terug
Bovenaan Onderaan