Philips Stadion

Zo is het. Met de pet in de hand op een bakstenen tribune spreken over een lederen knikker is niet perse beter.
Ja, zo kun je natuurlijk elke discussie in de kiem smoren. Gewoon het andere uiterste benoemen, alsof dat mijn stelling was. Maakt verder niet uit, het is maar een mening. Bij woorden als 'totaalbeving' gaan mijn nekharen nu eenmaal overeind staan.
 

"PSV gaat voor 'totaalbeleving' van fans in Philips-stadion"
Aldus floormanager Beau van Helmond.

Noem me ouderwets, maar ik ben echt allergisch voor die Amerikaanse nepsfeer. De grens is wat mij betreft al lang overschreden met goaltunes, opkomstliedjes en lichtshows, maar aangezien dit soort mensen ook hun salaris moeten verantwoorden kunnen we in de toekomst nog veel meer van dit soort flauwekul verwachten. Ik vraag me af ook of het wel het beoogde effect heeft. Kijk naar NAC: daar houden ze al die symptomen van modern football angstvallig buiten de deur en nergens in Nederland is de sfeer beter dan in Breda.

'Avondje uit', 'totaalbeleving', 'floormanager'... alsjeblieft zeg. :braak:

Hoho, De Graafschap heeft al de eer van de beste sfeer van Nederland. En die hebben ook goal tunes.
 
Wow, das n kicke idee

In het Philips Stadion van PSV worden mogelijkheden onderzocht om met 360-gradencamera's voetbalwedstrijden live uit te zenden vanaf verschillende posities.

Hele artikel, aangaande 5G vind je hier
 
PSV meldt dat voor komend seizoen alle seizoenskaarten weer zijn uitverkocht; namelijk 28.000. Daarnaast zijn er dan per wedstrijd nog 3.000 kaarten beschikbaar voor de vrije verkoop.

:unsure:Misschien heb ik iets gemist, maar ik meende dat het PSV stadion een capaciteit had van 35.000, maar 28.000 plus 3.000 is toch echt maar 31.000. Hoe zit dat dan? Geen wonder dat ik altijd zoveel lege plekken zie, als ze maar max. 31.000 toeschouwers toelaten per wedstrijd.
 
PSV meldt dat voor komend seizoen alle seizoenskaarten weer zijn uitverkocht; namelijk 28.000. Daarnaast zijn er dan per wedstrijd nog 3.000 kaarten beschikbaar voor de vrije verkoop.

:unsure:Misschien heb ik iets gemist, maar ik meende dat het PSV stadion een capaciteit had van 35.000, maar 28.000 plus 3.000 is toch echt maar 31.000. Hoe zit dat dan? Geen wonder dat ik altijd zoveel lege plekken zie, als ze maar max. 31.000 toeschouwers toelaten per wedstrijd.

Uitvak 1600 en er zijn 1239 business seats.
 
Ah, die had ik inderdaad niet meegerekend. Dank voor de opheldering :)

In het ED wordt vermeld: "Met 2.600 zakelijke stoelen en 1.600 plaatsen in het uitvak, blijven er per wedstrijd zo’n 3.000 plaatsen over voor de losse verkoop."
 
In het ED wordt vermeld: "Met 2.600 zakelijke stoelen en 1.600 plaatsen in het uitvak, blijven er per wedstrijd zo’n 3.000 plaatsen over voor de losse verkoop."

Mijn fout dat ik mijn info uit AjaxVoetbal Primeur heb gehaald, waar dat niet vermeld werd.
 
Zag net een psv tweet voorbijkomen dat er een tweede LED boarding wordt gemonteerd. Ik vind dat (net als in de NBA) wel vet uit zien, maar wat vinden we er hier van
 
Zag net een psv tweet voorbijkomen dat er een tweede LED boarding wordt gemonteerd. Ik vind dat (net als in de NBA) wel vet uit zien, maar wat vinden we er hier van

Als ik er geen last van heb in het stadion vind ik het best.
 
Maar geen spandoeken meer over de railing.

Ach dan doen we het toch lekker zoals City, weergeven we die spandoeken op de LED schermen

city-digital-banners-9.jpg


Als dit gebeurd ben ik weg
 
Nog even een vraag voor de zekerheid: schenken ze Swinckels op Zuid? Of moet ik het doen met Bavaria?
Dat is namelijk wel een verschil van dag en nacht (niet in het voordeel van Bavaria)...
 
Nog even een vraag voor de zekerheid: schenken ze Swinckels op Zuid? Of moet ik het doen met Bavaria?
Dat is namelijk wel een verschil van dag en nacht (niet in het voordeel van Bavaria)...


Als het aan de gezondheidslobby ligt wordt er vanaf nu alleen nog maar cold pressed slow juiced, van CO2 neutrale sojabonen van de zuid-helling van het Himalaya laaggebergte vermengt met gefermenteerd Jakkenballenvezels..
 
Laatst bewerkt:
Als het aan de gezondheidslobby ligt wordt er vanaf nu alleen nog maar cold pressed slow juicer, van CO2 neutrale sojabonen van de zuid-Helling van het Himalaya laaggebergte vermengt met gefermenteerd Jakkenballenvezels..

Hoe aantrekkelijk dat ook klinkt, ik mot bier hebb'n!
 
Eerste tijdelijke stadionverboden voor roken in Philips Stadion in Eindhoven

link

PSV heeft twee supporters die het rookverbod in het Philips Stadion hebben overtreden een tijdelijk stadionverbod opgelegd. Ze mogen twee wedstrijden niet naar de thuiswedstrijden van de voetbalclub. Dat laat woordvoerder Thijs Slegers weten.

Tsja ... dan moet het wel overal gehandhaafd worden.
Voor de sponsorbusinessrooms op de noordtribune wordt volop gerookt. Er worden n.b. grote asbakken voor de lederen stoelen geplaatst. :rolleyes:

Erg hypocriet allemaal. Rookverbod geldt voor iedereen. ... Niet dus. :sneaky:
 
Terug
Bovenaan Onderaan