Philips Stadion

Beste forumleden,

Sinds kort woon ik in Brabant en zodoende kwam ik voor het eerst in Eindhoven.

Eindhoven vind ik echt een geweldige stad en PSV, is de mooiste club van heel Nederland!

Maar is de locatie van het stadion en het stadion als geheel niet iets te gedateerd?
Zelf kan ik natuurlijk de romantiek van het stadion goed begrijpen. Maar zou een club als PSV, geen recht hebben op:

een stadion met 50.000 zitplekken?
Op een locatie die beter past qua bereikbaarheid?

Daarom ben ik er benieuwd naar; zijn er plannen voor een nieuw stadion? En waar zou dit stadion kunnen komen?
 
Beste forumleden,

Sinds kort woon ik in Brabant en zodoende kwam ik voor het eerst in Eindhoven.

Eindhoven vind ik echt een geweldige stad en PSV, is de mooiste club van heel Nederland!

Maar is de locatie van het stadion en het stadion als geheel niet iets te gedateerd?
Zelf kan ik natuurlijk de romantiek van het stadion goed begrijpen. Maar zou een club als PSV, geen recht hebben op:

een stadion met 50.000 zitplekken?
Op een locatie die beter past qua bereikbaarheid?

Daarom ben ik er benieuwd naar; zijn er plannen voor een nieuw stadion? En waar zou dit stadion kunnen komen?
Bij het presenteren van de jaarcijfers is aangegeven dat PSV vooralsnog niet gaat verhuizen danwel uitbreiden.

Persoonlijk vind ik de locatie juist heel mooi, zo vanaf de kebab naar het stadion, zo van het stadion naar de kroeg.
 
Ja ik vind de locatie ook erg mooi. En 50.000 plaatsen zou mooi zijn maar moet natuurlijk wel rendabel zijn, ik weet niet of dat momenteel al mogelijk is.
 
PSV is
Beste forumleden,

Sinds kort woon ik in Brabant en zodoende kwam ik voor het eerst in Eindhoven.

Eindhoven vind ik echt een geweldige stad en PSV, is de mooiste club van heel Nederland!

Maar is de locatie van het stadion en het stadion als geheel niet iets te gedateerd?
Zelf kan ik natuurlijk de romantiek van het stadion goed begrijpen. Maar zou een club als PSV, geen recht hebben op:

een stadion met 50.000 zitplekken?
Op een locatie die beter past qua bereikbaarheid?

Daarom ben ik er benieuwd naar; zijn er plannen voor een nieuw stadion? En waar zou dit stadion kunnen komen?
PSV is in 1913 opgericht en vanaf dat jaar speelt PSV haar thuiswedstrijden op deze locatie aan de Frederiklaan. Dat is echt uniek. Zo laten zou ik zeggen.
 
Misschien vallen de lege plekken wat meer op nu vanwege de mooie nieuwe stoeltjes?:lmao: Maar inderdaad, het is me ook al vaker opgevallen, al die lege plekken.

En dan te bedenken dat er mensen in de wachtrij staan voor een seizoenskaart... Van der zotten!!

Tuurlijk kan ik begrijpen dat sommige mensen niet altijd aanwezig kunnen zijn, maar bepaalde stoelen zijn vrij regelmatig leeg. Het verbaast me dat de seizoenskaart niet aan bv. vrienden wordt doorgegeven. Ik krijg het vermoeden dat een deel ook geen interesse heeft in de wedstrijd en gewoon thuis blijft. Hoe dan ook, PSV zou hier wat strenger in op kunnen treden. Sneu dat velen in de wachtrij staan voor mensen die het vertikken de helft van de tijd niet op te komen dagen. :confused:
 
DvSa2OfWsAE47rW.jpg


Dikke pluim naar de uitsupporters, vaak beter hoorbaar dan de fans in het 'vijandige' stadion!!!
 
DvSa2OfWsAE47rW.jpg


Dikke pluim naar de uitsupporters, vaak beter hoorbaar dan de fans in het 'vijandige' stadion!!!

Heb je ook het aantal zitplaatsen? Want volgens mij heeft Vitesse een heel groot stadion? En zijn dit verkochte plaatsen of echt aanwezige mensen?
 

"PSV gaat voor 'totaalbeleving' van fans in Philips-stadion"
Aldus floormanager Beau van Helmond.

Noem me ouderwets, maar ik ben echt allergisch voor die Amerikaanse nepsfeer. De grens is wat mij betreft al lang overschreden met goaltunes, opkomstliedjes en lichtshows, maar aangezien dit soort mensen ook hun salaris moeten verantwoorden kunnen we in de toekomst nog veel meer van dit soort flauwekul verwachten. Ik vraag me af ook of het wel het beoogde effect heeft. Kijk naar NAC: daar houden ze al die symptomen van modern football angstvallig buiten de deur en nergens in Nederland is de sfeer beter dan in Breda.

'Avondje uit', 'totaalbeleving', 'floormanager'... alsjeblieft zeg. :braak:
 

"PSV gaat voor 'totaalbeleving' van fans in Philips-stadion"
Aldus floormanager Beau van Helmond.

Noem me ouderwets, maar ik ben echt allergisch voor die Amerikaanse nepsfeer. De grens is wat mij betreft al lang overschreden met goaltunes, opkomstliedjes en lichtshows, maar aangezien dit soort mensen ook hun salaris moeten verantwoorden kunnen we in de toekomst nog veel meer van dit soort flauwekul verwachten. Ik vraag me af ook of het wel het beoogde effect heeft. Kijk naar NAC: daar houden ze al die symptomen van modern football angstvallig buiten de deur en nergens in Nederland is de sfeer beter dan in Breda.

'Avondje uit', 'totaalbeleving', 'floormanager'... alsjeblieft zeg. :braak:

Nou, het zeer oubollige opkomstliedje wat helaas weer terug is gebracht door Dickie Dik mag van mij snel veranderen voor iets moderners, maar er is toch niks mis met een goaltune of een lichtshow? Die zombie nation tune brengt echt energie in de tent bij een goal bijvoorbeeld.
 
Nou, het zeer oubollige opkomstliedje wat helaas weer terug is gebracht door Dickie Dik mag van mij snel veranderen voor iets moderners, maar er is toch niks mis met een goaltune of een lichtshow? Die zombie nation tune brengt echt energie in de tent bij een goal bijvoorbeeld.
Zo is het. Met de pet in de hand op een bakstenen tribune spreken over een lederen knikker is niet perse beter.

 
Terug
Bovenaan Onderaan