Peter van Ooijen

Ben benieuwd hoe hij het bij de Eagles gaat doen. Toch ook goed voor PSV, als jeugdspelers elders van waarde zijn, als ze te kort komen voor PSV.
 
moet ie nu niet naar ex-spelers?
Ik wou net zeggen...
Ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen. Kan zijn goals in de EL tegen Zeta(?) nog wel herinneren, prachtige schoten van afstand. Was Boljevic toen ook niet de enige daar die een beetje kon voetballen? Maar over Van Ooijen: denk dat hij die stap hogerop wel gaat maken.
 
Ik snap eerlijk gezegd de verkoop niet, ik had hem eerst 1 of 2 seizoenen verhuurd. Beetje krachttraining erin pompen en daar had je je stabiele controleur gehad met overzicht.
 
Ik zie net Peter van Ooijen in een lijstje op nu.nl staan. Daar hebben we dit seizoen helemaal niets van gehoord. Mislukt bij GA Eagles. Dat had ik toch niet verwacht.
 
Ik zie net Peter van Ooijen in een lijstje op nu.nl staan. Daar hebben we dit seizoen helemaal niets van gehoord. Mislukt bij GA Eagles. Dat had ik toch niet verwacht.

Al sinds november aan de kant met een enkelblessure, kan die jongen ook vrij weinig aan doen.

Ondertussen heeft hij al weer wat minuten gemaakt trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit een Eredivisie-waardige speler is of kan worden. Misschien de Jupiler League?
 
En wat ziet Heracles in hem? Een bankzitter?
Niks tegen die jongen hoor, maar wat heeft hij klaargemaakt bij Go Ahead?
 
En wat ziet Heracles in hem? Een bankzitter?
Niks tegen die jongen hoor, maar wat heeft hij klaargemaakt bij Go Ahead?
De (ene) supporter die ik heb gesproken was behoorlijk weg van hem. Hij heeft alleen niet veel gespeeld door een blessure.
 
Terug
Bovenaan Onderaan